زلزله 48 ساعت قبل از وقوع قابل پیش بینی است!


خرداد:محمد رحیم رحمانی، پژوهشگری است که دو دهه از عمر خود را به پژوهش در مورد زلزله ها و چگونگی رخ داد آن ها اختصاص داده ، امروز پس از بیست سال و در میانسالی از عدم حمایت مسئولین مربوطه سخن می گوید. به گزارش خرداد به نقل از بجنا؛ وقوع...

خرداد:محمد رحیم رحمانی، پژوهشگری است که دو دهه از عمر خود را به پژوهش در مورد زلزله ها و چگونگی رخ داد آن ها اختصاص داده ، امروز پس از بیست سال و در میانسالی از عدم حمایت مسئولین مربوطه سخن می گوید.

به گزارش خرداد به نقل از بجنا؛ وقوع زلزله در جهان و چگونگی پیش بینی و جلوگیری از آسیب های آن امروزه یکی از مهمترین برنامه های کشورها برای کاهش تلفات و خسارات این بلای طبیعی می باشد.

کشور ما نیز سالانه با زلزله های بسیاری مواجه می شود که متاسفانه بر اثر آن لطمات و خسارات بسیاری به مردم، تاسیسات شهری و بناهای مسکونی وارد می آید.

امروزه دانشمندان برای دست یابی به پیش بینی زلزله تلاشهای زیادی را انجام می دهند که تا کنون منجر به دست آمدن نتیجه مشخصی نشده است.

محمد رحیم رحمانی، پژوهشگری است که دو دهه از عمر خود را به پژوهش در مورد زلزله ها و چگونگی رخ داد آن ها اختصاص داده است. وی با علوم خود توانسته حتی زلزله هایی با درصد تخریبی کم را 48 ساعت قبل از وقوع آن پیش بینی کند.

او می گوید تمام زلزله های کشور را می تواند با فرمول های علمی 48 ساعت قبل ازوقوع آن، محل و قدرت زلزله را پیش بینی کند.

او مدعی است زلزله شدید 5.7 ریشتری اردیبهشت ماه بجنورد را 48 ساعت قبل از وقوع به مسئولان استان گوشزد کرده است اما توجهی نشده است.

در ادامه گفتگوی خبرنگار بجنا را با وی را می خوانید:

زلزله 48 ساعت قبل از وقوع قابل پیش بینی است!

خودتان را معرفی کنید و بفرمایید که چند سال است که مشغول پژوهش هستید

محمد رحیم رحمانی هستم و بیش از 20 سال است که در زمینه پیش بینی زلزله تحقیق و پژوهش می کنم.

روش شما برای رسیدن به پیش بینی ها به چه ترتیب است ؟

روش من برای رسیدن به پیش بینی هایم کاملاً علمی و تخصصی می باشد، ابزارآلات پیشرفته ای برای تحقیقات خودم نیاز داشته و دارم بنابراین چون هیچ سازمان و ارگان و هیچ جایی این ابزارآلات را در اختیارم نگذاشته مجبور شدم از حداقل امکانات موجود استفاده بکنم.

رازی را از زلزله کشف کرده ام و با دانشمندان در خصوص تعریف زلزله اختلاف نظر دارم، آنچه که دانشمندان در خصوص زلزله که می گویند درست نیست .

زلزله یک انرژی الکترومغناطیسی است که از هسته زمین تغذیه می شود ، مواد مذاب باردار می شود و باعث به وجود آمدن زلزله می شود.

بنده 20 سال روی پیش بینی زلزله تحقیق و مطالعه کردم و برای آن فرمولی طراحی کرده ام وطبق محاسبات علمی از روی زلزله هایی که رخ داده مکان وقوع زلزله های بعدی را مشخص می کنم .

بعد از مطالعه و تحقیق زیاد به این نتیجه رسیده ام که می شود قدرت و مکان زلزله را تشخیص داد و با فرمول هایی که بدست آورده ام می توانم قدرت و مکان زمین لرزه را نیز پیش بینی کنم.

زلزله 48 ساعت قبل از وقوع قابل پیش بینی است!

آیا زلزله 5.7 ریشتری بجنورد را پیش بینی کرده بودید؟

بله یک روز قبل از زلزله 5.7 ریشتری بجنورد با مسئولان هلال احمر استان و فرمانداری بجنورد و آشخانه صحبت کرده بودم و فرمول را برای آنها توضیح و هشدار های لازم را دادم و مستندات دارم که این زلزله را پیش بینی و به مسئولان استان ابلاغ کرده بودم اما مسئولان توجهی نکردند.

بنده با مسئولان دشمنی ندارم و فقط می خواهم این فرمولی که بنده بدست آورده ام و بارها و بارها به اثبات رسیده را گسترش دهم و کمکی به مردم شود.

زلزله 5.7 ریشتری دو زلزله همزمان بود و بعضی از کشورها زمین لرزه بجنورد را 6.9 ریشتر اعلام کردند که صحیح است چون یک زمین لرزه را هارپ آمریکا به وجود اورد .

بعد از وقوع زلزله 5.7 ریشتر بجنورد هارپ آمریکا به این منطقه انرژی وارد کرد و کاملا شواهد و دلایل اثبات آن وجود دارد .

زلزله 5.7 ریشتری بجنورد و انرژی که هارپ آمریکا وارد کرده بود یکدیگر را دفع کردند و اگر دفع نمی کردند بجنورد با خاک یکسان می شد

دلایل زیادی برای اینکه هارپ آمریکا در زلزله بجنورد دخالت داشت وجود دارد ، نزد مسئولان استان رفتم ام اما نمی دانم چرا نمی خواهند در مورد این موضوع تحقیق کنند.

زلزله 48 ساعت قبل از وقوع قابل پیش بینی است!

هارپ چیست و چه اقداماتی انجام می دهد؟

آمریکا تکنولوژی به نام هارپ دارد که انرژهای الکترومغناطیسی تولید می کند که این یکی از سلاح های سری این کشور برای آینده است.

انرژی که هارپ تولید می کند با زمین لرزه طبیعی زمین الحاق می شود و شدت زمین لرزه را بیشتر می کند که آسیب بیشتری به آن منطقه وارد شود.

هارپ در خاک ایران در حال فعالیت است و دلیل اینکه زلزله های ایران 2 برابر شده دلیلش هارپ آمریکا است.

آیا تاکنون کسی هم از شما حمایت کرده است ؟

خیر تا کنون هیچ شخص و نهاد و ارگانی از بنده حمایت نکرده است.

تا کنون چه زلزله ها و وقایع مهمی را پیش بینی کرده اید ؟

کل زلزله های شدیدی که در چند سال گذشته در خراسان شمالی رخ داده را پیش بینی کرده ام و به مسئولان مربوطه ابلاغ کردم .

همچنین زلزله های شدید استان های هرمز گان ، کرمان ، سیستان و چند استان دیگر را پیش بینی و ابلاغ کردم اما به آن توجهی نشد.

زلزله 48 ساعت قبل از وقوع قابل پیش بینی است!

در آخر اگر مطلبی مانده است، ذکر بفرمایید

کلمه زلزله ترس آور است و نباید زلزله های کم را مردم متوجه شوند باید مسئولان همکاری کنند و در صورتی که نقطه تشخص داده شد و شدت آن زیاد بود آن زمان از طریق صدا و سیما و رسانه های دیگر به مردم ابلاغ شود اما متاسفانه مسئولان هیچ همکاری با بنده نمی کنند.

بنده 20 سال روی پیش بینی زلزله تحقیق کرده ام و و تمامی پیش بینی های بنده درست بوده است اما مسئولان استان نمی دانم چرا توجه ای نمی کنند شاید دلیلش زیر سوال رفتن خودشان باشد چون تمامی زلزله ها را به آنها ابلاغ کرده ام.

از مسئولان و کارشناسان می خواهم صحبت های بنده را گوش دهند و برای من دلیل بیاورند که فرمول های بنده اشتباه و غلط است.

اگر تمام دانشمندان بگویند فرمول شما اشتباه است باور نخواهم کرد چون تمامی پیش بینی های بنده با زلزله ها همخوانی دارد.

حیات زمین به زلزله بستگی دارد زلزله یکی از نشانه هایی است که زمین وظیفه خودش را بدرستی انجام می دهد ، لرزش های خفیف نیاز است چون اگر زلزله نباشد میدان مغناطیسی در سطح زمین به وجود نمی آید و اگر میدان مغناطیسی نباشد ابرها بارور نمی شوند و باران نمی بارد.

ما در دوران دفاع مقدس رسم و سوم صبر و مقاومت را یاد گرفته ایم، مسئولان بدانند اگه بخواهند بنده را با تهدید از کارم منصرف کنند ، بدانند که اشتباه می کنند چون بنده به خاطر مردم هر کاری را انجام خواهم داد.

اگر بخواهیم در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم باید به نخبگان توجه شود و این موضوع را مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی های خود تاکید کرده اند .

مسئولان نمی خواهند باور کنند که ما هم می توانیم ، وفقط به کشورهای بیگانه چشم بسته اند که اگر آنها در این زمینه به علمی دست پیدا کردند ما هم استفاده می کنیم .

اگر دولت از این طرح حمایت کند بایستی ابزارهای بیشتر و تخصصی تر تهییه شود تا بتوانیم با قاطعیت زلزله های کل ایران را اعلام کنیم .

از طریق نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی موضوع را پیگیری می کنم و مسئولان مطمئن باشند یک روزی بایستی پاسخگو باشند.

در آخر این مصاحبه نگاهی به نامه نگاری های آقای رحمانی به مدیرت بحران استان داشته باشیم. توضیحات نامه ها توسط خود ایشان نگاشته شده است:

زلزله 48 ساعت قبل از وقوع قابل پیش بینی است!

نمونه هایی از پیش بنی آقای رحمانی که در کانال لرزه نگار کشوری منتشر شده و پیش بینی درست بوده و زمین لرزه اتفاق افتاده را در زیر ببنید:

زلزله 48 ساعت قبل از وقوع قابل پیش بینی است!

زلزله 48 ساعت قبل از وقوع قابل پیش بینی است!

به گزارش بجنا؛ اینکه شخصی مدعی است با فرمول و ثبت یک اختراع وقوع زلزله را پیش بینی می نماید ارزش یک پیگیری ساده را از سوی متولیان امر دارد لذا به نظر می رسد بجای برخوردهای غیر حرفه ای خوب است ادله های وی از سوی مراجعه ذیصلاح بررسی گردد و در صورت اثبات به مراکز علمی جهت تحقیقات ارائه گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!