آخرین وضعیت جنگ در سوریه و عراق+ نقشه


آخرین وضعیت جنگ در سوریه و عراق+ نقشه

طبق نقشه های موجود آخرین وضعیت جنگ در عراق و سوریه مشخص است.

آخرین وضعیت جنگ در سوریه و عراق+ نقشهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق آخرین وضعیت جنگ، مناطق تحت سیطره داعش در عراق و سوریه روز به روز کاهش پیدا می کند و با وضعیت فعلی، گروه تروریستی داعش در روزهای آخر خود دست به اقدامات عجیبی از جمله افزایش حملات انتحاری، خواهد زد.

در ادامه می توانید وضعیت کلی جنگ در مناطق سوریه و عراق را به صورت تفکیکی و به همراه نقشه ببینید:

آخرین وضعیت جنگ در سوریه

ارتش سوریه در حماه که یکی از قدیمی ترین مناطق ماقبل تاریخ محسوب می شود و مدتی در سیطره داعش بود، وضعیت بهتری دارد؛ در روزهای گذشته ارتش و نیروهای مقاومت با پیشروی در شرق حماه موفق شدند روستاهایی از قبیل "حسناوی، ابوالغر، دوما، رسم الصوان، رسم الخلا و عبیسان" را آزاد کنند.

گذشته از مناطق بالا ارتش سوریه موفق شد برخی از مناطق هم مرز خود با عراق را نیز آزاد کند؛ البعاجات و طار الوعر جزء این مناطق محسوب می شود.

این نکته نیز قابل ذکر است، منطقه حضر در قنیطره که جزء مناطق جنوبی سوریه محسوب می شود تحت کنترل نیروهای مردمی و ارتش سوریه است؛ پس از شکست سنگین حمله مسلحین که با کمک اسرائیل انجام شده بود، وضعیت این مناطق امروز تحت کنترل نیروهای مردمی آرام گزارش شده است.

تروریست های داعش که در مناطق نفتی سوریه حاضر بودند نیز وضعیت مناسبی ندارند؛ این روزها مناطق نفتی "ارزق, المالح, التنک, الطیانی و المقات" توسط کردها تصرف شده است.

در اقدامی شبه نظامیان کرد سوری نیز توانستند در شهر قامشلی 13زن و 29 کودک روس تبار را آزاد کرده و به مقامات روسیه تحویل دهند. این زنان و کودکان را اعضای روسی داعش به سوریه آورده بودند.

آخرین وضعیت جنگ در عراق

در سمت عراق هم نیرو های حشد العربی توانسته روستاهای الصمة، ملیلی، الرومیة، البیضة، الجعبریة، البوبیة را در شمال فرات از تروریست های تکفیری داعش پاکسازی کنند.

در وضعیت کلی، داعش در عراق آخرین روزهایش را سپری می کند؛حشد الشعبی به غیر از روستاهای ذکر شده توانسته روستا های "الرمانه، الباغوز، الربط، البو حردان، العش، ختیلة، دغیمة" رادر شمال فرات از تروریست های داعش پاکسازی کنند.

نقشه وضعیت جنگ در سوریه و عراق

آخرین وضعیت جنگ در سوریه و عراق+ نقشه

( برای دانلود تصویر در سایز اصلی بر روی فایل زیر کلیک کنید )

مناطق جنگی سوریه و عراق

گزارش از سعید پیرزاده

انتهای پیام/

نقشه از آخرین وضعیت جنگ در سوریه و عراق

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار