حمله مسلحانه و لغو تست پیرلی


فرمول یک ایران – تیم مک لارن که قرار بود تست لاستیک های فصل بعد مسابقات فرمول یک را پس از جایزه بزرگ برزیل در پیست اینترلاگوس انجام دهد را به دلیل مسائل امنیتی لغو کرد. استافل وندورن و لاندو نوریس پس از جایزه بزرگ برزیل برای تست لاستیک های 2018 پیرلی کشور را ترک نکردند. اما کارکنان این شرکت ایتالیایی مورد حمله مسلحانه در روز یک شنبه...

فرمول یک ایران – تیم مک لارن که قرار بود تست لاستیک های فصل بعد مسابقات فرمول یک را پس از جایزه بزرگ برزیل در پیست اینترلاگوس انجام دهد را به دلیل مسائل امنیتی لغو کرد.

استافل وندورن و لاندو نوریس پس از جایزه بزرگ برزیل برای تست لاستیک های 2018 پیرلی کشور را ترک نکردند. اما کارکنان این شرکت ایتالیایی مورد حمله مسلحانه در روز یک شنبه قرار گرفتند. خوشبختانه این حمله توسط مامورین امنیتی شرکت خنثی شد. این حمله در ادامه موارد مشابهی که روز های قبل برای تیم های مرسدس، ساوبر و ویلیامز اتفاق افتاده بود رخ داد. تیم مک لارن در صفحه توئیتر خود گفت:

ما به طور مشترک با شرکت پیرلی تصمیم گرفتیم تست لاستیک را در اینترلاگوس لغو کنیم. ایمنی افراد اولویت اول ما بوده و با توجه به اتفاقات اخیر احساس کردیم تست لاستیک در برزیل خطری غیر ضروری است.

پیست اینترلاگوس تا سال 2020 در تقویم مسابقات خواهد بود. حال باید دید با اتفاقات رخ داده آیا تغییری در حضور این کشور در مسابقات رخ خواهد داد یا نه.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول