نصب ایمو روی گوشی


نصب ایمو روی گوشی

پیام رسان ایمو (Imo) یکی از برنامه های قدرتمند در زمینه ی برقراری تماس تصویری می باشد و همچنین با این نرم افزار نیز می توانید پیام های متنی را با اینترنت گوشی و Wifi نیز با سرعت خوب انتقال دهید. امکان برقراری تماس های صوتی نیز در ایمو برای کاربران فراهم شده است و […] نوشته نصب ایمو روی گوشی اولین بار در زوم تک پدیدار شد.

پیام رسان ایمو (Imo) یکی از برنامه های قدرتمند در زمینه ی برقراری تماس تصویری می باشد و همچنین با این نرم افزار نیز می توانید پیام های متنی را با اینترنت گوشی و Wifi نیز با سرعت خوب انتقال دهید. امکان برقراری تماس های صوتی نیز در ایمو برای کاربران فراهم شده است و مانیز در این پست قصد داریم نحوه ی ثبت نام و فعالسازی این نرم افزار را برایتان به صورت تصویری شرح دهیم.

نحوه ی فعالسازی ایمو (Imo) به روی گوشی:

در ابتدا شماره تماس خود را وارد کرده و به روی تیک آبی رنگ پایین صفحه کلیک نمایید.

نصب ایمو روی گوشی۲. اکنون شماره تماس شما باید در برنامه ی ایمو فعال شود و این فعالسازی از طریق ارسال پیامک به گوشی شما که محتوی کد فعالسازی است صورت می پذیرد. باید کمی صبر کنید تا پیامک به شما ارسال شود.

نصب ایمو روی گوشی۳. هم اکنون در صفحه ای که برایتان نمایش داده می شود، در فیلد Name باید نام خود را وارد کرده و در فیلد Age نیز باید سن واقعی یا مجازی خود را وارد نمایید.

نصب ایمو روی گوشیاکنون بدون هیچ گونه دردسری مسنجر ایمو به روی گوشی شما نصب شده است و به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید و با دوستان خود از طریق تماس تصویری و یا صوتی در ارتباط باشید.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی