علت طلاق بهاره رهنما چیست ؟


علت طلاق بهاره رهنما چیست ؟

علت طلاق بهاره رهنما :  بهاره رهنما یکی از بازیگران محبوب کشورمان است که در سال 1352 آبان ماه در شهر اراک متولد شده است.خانم رهنما در فیلم ها وسریال های متعددی حضور داشته است که می توان به آینه بغل ، هشتگ ، خوب بد جلف ، جرم ، بچه های بد و ….اشاره کرد. […] نوشته علت طلاق بهاره رهنما چیست ؟ اولین بار در زوم تک پدیدار شد.

علت طلاق بهاره رهنما : بهاره رهنما یکی از بازیگران محبوب کشورمان است که در سال ۱۳۵۲ آبان ماه در شهر اراک متولد شده است.خانم رهنما در فیلم ها وسریال های متعددی حضور داشته است که می توان به آینه بغل ، هشتگ ، خوب بد جلف ، جرم ، بچه های بد و ….اشاره کرد.

همسر سابق او پیمان قاسم خانی می باشد و حاصل زندگی مشترک شان فرزند دختری به نام پریا قاسم خانی می باشد که تجربه حضور در فیلم سینمایی دایره رنگی و تئاتر پنجره ها را داشته است. این زوج مدت ها پیش به زندگی مشترکشان پایان داده اند.خانم بهاره رهنما در برخی از مصاحبه های خود گفته است با اینکه از همسرش جدا شده است ولی با یکدیگر دوست هستند و این جدایی نتوانسته است به دوستیشان لطمه وارد کند.

علت جدایی بهاره رهنما چه بود؟

زمانی که خبر جدایی این زوج در فضای مجازی پیچید می توان گفت مانند شوک بزرگی برای کاربران بود و بعد از آن ازدواج مجدد خانم رهنما با امیرخسرو عباسی حاشیه ی زیادی به دنبال داشت.کاربران زیادی نسبت به این موضوع واکنش های توهین آمیزی داشتند و در مقابل عده ی خیانت را عامل جدایی خانم رهنما از آقای قاسم خانی دانستند و همین موضوع سبب شد تا هر دو این عزیزان بابت این واکنش ها ناراحت شوند.

علت طلاق بهاره رهنما چیست ؟

خانم بهاره رهنما و همسر سابقشان(پیمان قاسم خانی)

بعد از آن خانم رهنما متنی را منتشر کرد که نشان میداد خیانت عامل جدایی این زوج نبوده است:

«دوستای عزیزم اقای پیمان قاسم خانی از مهمترین و عزیزترین ادم های عمر من و پدر فرزند خوبم پریاست، قسمتون میدم به ابروی حضرت زهرا که ما رو قضاوت نکنید، نه خیانتی در کار بوده نه مسئله ای از این دست ،اگر دو نفر باهم تفاهم ندارند و میخوان سالم و واقعی زندگی کنن دلیل نداره کسی به هیچکدومشون تهمت بزنه!»

ازدواج مجدد خانم بهاره رهنما

خانم بهاره رهنما هم اکنون همسر آقای امیر خسرو عباسی است که ایشان صاحب برند آرایشی و بهداشتی هستند.

علت طلاق بهاره رهنما چیست ؟

خانم بهاره رهنما و همسرشان (امیر خسروعباسی)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر