آسیبهای مواد مخدر و اعتیاد نیازمند آگاه سازی اجتماعی است 


آسیبهای مواد مخدر و اعتیاد نیازمند آگاه سازی اجتماعی است 

آسیب‌های مواد مخدر با آگاه سازی اجتماعی قابل کنترل و پیشگیری است.

به گزارش ایسنا، سردار حسین عبدی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: آسیب‌های مواد مخدر و اعتیاد با آگاه سازی اجتماعی، توسعه اقدامات فرهنگی و آموزش‌های همگانی و بهره‌مندی از ظرفیت رسانه قابل کنترل و پیشگیری است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ باید با اشرافیت کامل اطلاعاتی و استفاده بهینه از تجهیزات و امکانات عملیاتی شده و از اقدامات اورژانسی و سطحی اجتناب کرد.

وی با قدردانی از اقدامات مثبت و تلاش‌های جهادی و ایثارگونه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: افزایش 22 درصدی کشف مواد مخدر در هفت ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تجلی مبارزه بی امان و قاطعانه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر و سلب تحرک از سوداگران مرگ است.

وی ضرورت مشارکت اجتماعی و احساس مسئولیت جمعی در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های آن را مورد تأکید قرار داد و افزود: آسیب‌ها و خطرات مواد مخدر و اعتیاد در ابعاد فردی، اجتماعی، شغلی و خانوادگی با آگاه سازی اجتماعی، توسعه اقدامات فرهنگی و آموزش همگانی، اطلاع رسانی هدفمند و جامع و بهره مندی از ظرفیت رسانه ای به خصوص صدا و سیما قابل کنترل، پیشگیری و مهار است.

سردار عبدی تشکیل بانک اطلاعاتی در حوزه‌های مختلف مأموریتی و کاربردی کردن اثربخش آن در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر را ضروری دانست و تصریح کرد: مأموریت مبارزه با مواد مخدر تعطیلی نداشته و باید با حداکثر توان اجرا شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس