حمله فیل ماده به شیرها برای حفظ جان بچه‌اش | فیلم


فیل‌ها عاشق شنا کردن و آب بازی هستد! می‌توانید احساس بی وزنی در آب را وقتی شما 8 تن وزن دارید تصور کنید؟ فیل‌ها قبیله‌ای زندگی می‌کنند و سردسته هر قبیله یک فیل ماده است. آنها قدرت فراخوانی عجیبی دارند بطوریکه سر دسته یک قبیله می‌تواند در آن واحد 30 فیل را ردیابی کند همچنین می‌تواند مسیر مهاجرت، منابع آب و غذا را به خوبی شناسایی کند....

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

حمله فیل ماده به شیرها برای حفظ جان بچه‌اش | فیلم

تنبیه شدید شیر نر توسط شیرهای ماده | فیلم...

حمله فیل ماده به شیرها برای حفظ جان بچه‌اش | فیلم

مستند حیات وحش: شیرهای رانده شده | فیلم...

حمله فیل ماده به شیرها برای حفظ جان بچه‌اش | فیلم

بوفالوی نر قدرتمند از پس شیرهای مهاجم برمی‌آی...

فیل‌ها عاشق شنا کردن و آب بازی هستد! می‌توانید احساس بی وزنی در آب را وقتی شما ۸ تن وزن دارید تصور کنید؟ فیل‌ها قبیله‌ای زندگی می‌کنند و سردسته هر قبیله یک فیل ماده است.

آنها قدرت فراخوانی عجیبی دارند بطوریکه سر دسته یک قبیله می‌تواند در آن واحد ۳۰ فیل را ردیابی کند همچنین می‌تواند مسیر مهاجرت، منابع آب و غذا را به خوبی شناسایی کند. فیل‌ها حیوانات مهربان و اجتماعی هستند و آنها اغلب با برخورد تنه خود به یکدیگر خوش‌آمد‌گویی می‌کنند و زمانی که یکی از اعضای گروه فیل‌ها بیمار شود، سایر اعضای گروه به او کمک کرده و برای او آب و غذا تهیه می‌کنند.

پس از مرگ یکی از اعضا نیز فیل‌های حاضر در آن دسته به شکل عجیبی آرام می‌شوند و برای مدتی در سکوت به راهپیمایی ادامه می‌دهند. به طور میانگین یک فیل بین ۶۰ تا ۸۰ سال عمر می‌کند. از این جهت می‌توان گفت که فیل‌ها زندگی بسیار شبیه به انسان دارند.

(۱۶)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : حمله حیوانات, شیر نر, فیل, فیلم حیات وحش, فیلم حیوانات وحشی

16
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی