انیمه شات: قسمت هفتم


انیمه شات: قسمت هفتم

با قسمت جدیدی از انیمه شات همراه شما خواهیم بود و امیدواریم که از خواندن بخش‌های مختلفی که برای شما آماده‌ کرده‌ایم، لذت ببرید. اخبار– (اشکان دولتی) اگر انیمه‌ها فصل پاییز را دنبال کرده باشید، حتما با انیمه Black Clover آشنایی دارید. این انیمه با اقتباس از مانگایی...

با قسمت جدیدی از انیمه شات همراه شما خواهیم بود و امیدواریم که از خواندن بخش‌های مختلفی که برای شما آماده‌ کرده‌ایم، لذت ببرید.

اخبار– (اشکان دولتی)

انیمه شات: قسمت هفتم

اگر انیمه‌ها فصل پاییز را دنبال کرده باشید، حتما با انیمه Black Clover آشنایی دارید. این انیمه با اقتباس از مانگایی به همین نام که توسط «یوکی تاباتا» (Yūki Tabata) نوشته، ساخته شده است. با توجه به روند پیشرفت داستان احتمالا حدس زده‌اید که با یک اثر کوتاه که تنها در طی یک فصل به پایان می‌رسد طرف نیستید. به صورت رسمی اعلام شده است که انیمه Black Clover 51 قسمت، دو اپنینگ و دو اندینگ مجزا خواهد داشت. تیم بسیار ماهری در ساخت این انیمه دست دارند و Black Clover تاکنون توانتسه است به خوبی انتظارات را برآورده کند.

انیمه شات: قسمت هفتم

Mameneko cat manga، نام مانگایی است که توسط نکوماکی نوشته است و انیمه از آن در دست ساخت قرار دارد که در فصل زمستان پخش خواهد شد. انتشار این مانگا از سال 2013 شروع و هشت جلد از آن منتشر شده است. این مانگا داستان دو گربه خانگی به نام‌های آزوکی و دایزو را روایت می‌کند. این دو گربه به زن سی ساله‌ای تلعق دارند که با خانواده خود زندگی می‌کند و برادر این زن نیز سگی به نام مامنوسوکه را بعد از اینکه صاحبش می‌مرد به خانه می‌آورد. از آنجایی که مامنوسوکه در کنار گربه‌ها بزرگ شده است، فکر می‌کند خودش نیز یک گربه است.

انیمه شات: قسمت هفتم

انیمه Himōto! Umaru-chan که فصل اول آن در سال 2015 منتشر شده، طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است و فصل دوم آن نیز با نام Himōto! Umaru-chan R در حال پخش است. خبر خوب برای طرفداران این انیمه این است که مانگای آن ادامه خواهد یافت و انتشار آن با 53 سومین نسخه از مجله Weekly Young Jumpmagazine آغاز خواهد شد و Himōto! Umaru-chan G نام دارد. نکته بسیار جالب این است که چند مانگای اسپین آف نیز از این مجموعه منتشر شده است که می‌تواند خبر بسیار خوب دیگری برای طرفداران باشد، چون محتوای کافی برای ساخت چند دیگر از انیمه نیز وجود دارد.

انیمه شات: قسمت هفتم

جدیدترین قسمت از مانگای The New Prince of Tennis که در ماه دسامبر منتشر شده بود دارای مشکلاتی بود و که باعث ناراحتی طرفداران شده بود. مانگاکای این اثر، «تاکشی کونومی» (Takeshi Konomi)، در توییتر از طرفداران معذرت خواهی کرده است و گفته دلیل آن شرایطی بد و مشکلات مختلفی بود که داشت. او همچنین به طرفداران قول داد که در قسمت بعدی مشکلات برطرف خواهد شد. The New Prince of Tennis مانگایی بسیار محبوب در ژاپن محسوب می‌شود که از روی آن یک انیمه تلویزیونی، دو انیمه سینمایی، فیلم لایو اکشن و سریال لایو اکشن ساخته شده است.

انیمه شات: قسمت هفتم

قرار است از روی لایت ناول Kakuriyo Yadomeshi یا Afterlife Inn Cooking که به وسیله «میدوریا یوما» (Midori Yūma) نوشته شده است، انیمه برای پخش در سال 2018 ساخته شود. داستان این لایت ناول درباره دختر دانشجویی است که توانایی دیدن روح‌ها را دارد. آئویی به توانایی‌هایی آشپزی خود باور دارد و به داشتن چنین توانایی‌هایی افتخار می‌کند، یک روز زمانی که داشت به یک روح غذا می‌داد که توسط یک خدا دزدیده می‌شود. این خدا ادعا می‌کند که به دلیل بدهی پدربزرگش، آوی باید با او ازدواج کند. آئویی از این ایده خوشش نمی‌آید و تصمیم می‌گیرد بدهی پدربزرگش را با کار در تنشینیا (مسافرخانه بهشی) پرداخت کند.

انیمه شات: قسمت هفتم

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده «ماساهیکو یوشیهارا» (Masahiko Yoshihara)، مانگاکایی که سابقه کار بر روی آثاری مثل Sakurada Reset: Cat و Ghost and Revolution را دارد، بر روی مانگای جدیدی کار می‌کند. این مانگا Kuromori-san wa Sumaho ga Tsukaenai یا «کاموری نمی‌تواند از گوشی هوشمند استفاده کند» (Kumori Can’t Use A Smartphone) نام دارد. این مانگا کمدی و رمانتیک داستان یک جادوگر را رویات می‌کند که از آسمان به زمین افتاده است.

انیمه شات: قسمت هفتم

مانگای Wonderland که به وسیله «یوگو ایشیکاوا» (Yugo Ishikawa) نوشته شده است با قسمت بعدی خود به پایان می‌رسد. این مانگا از سال 2015 در حال منتشر شدن است و قبل از آن ایشیکاوا شش سال بر روی مانگای Sprite کار می‌کرد. او در حساب توییتر خود اعلام کرد که بلافاصله کار بر روی یک مانگای تاریخی به نام BABEL را شروع خواهد کرد که از 22 دسامبر (۱ دی) منتشر می‌شود. هنوز طلاعاتی از داستان این مانگا منتشر نشده است.

اخبار کوتاه:

مانگای تاریخی Yukibana no Tora که شخصیت تاریخی اوسگی کنشین را زن تصور کرده است دوباره ادامه خواهد یافت. مانکای Rainman در آینده نزدیک با جلد هفتم خود به پایان می‌رسد. قرار است انیمه‌ای با اقتباس از مانگای Ashita wa Doyoubi یا Tomorrow’s Saturday ساخته خواهد شد.

معرفی انیمه — (اشکان دولتی)

انیمه شات: قسمت هفتم

در انیمه شات این هفته قصد دارم یکی از بهترین انیمه‌های تاریخ را به شما معرفی کنم. Fullmetal Alchemist: Brotherhood انیمه‌ای است که با اقتباس از مانگایی به همین نام در سال 2009 ساخته شده است. البته یک انیمه دیگر نیز در سال 2003 از این مانگا ساخته شده است که Fullmetal Alchemist نام دارد و قبل از هر چیز به تفاوت‌های این دو سری اشاره می‌کنم. اول اینکه Fullmetal Alchemist: Brotherhood طولانی‌تر از انیمه‌ای است که در سال 2003 که ساخته شده است. در آن زمان مانگا این اثر هنوز تمام نشده بود و به همین خاطر انیمه مسیر و داستان جدایی برای خودش انتخاب کرد. از طرف دیگر انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood به مانگا بیشتر وفادار است و به گونه‌ای اتفاقات خود مانگا را روایت می‌کند. ما قصد معرفی انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood را به شما داریم ولی انیمه قبلی آن نیز ارزش تماشای زیادی دارد و داستانش را به خوبی و کمی تاریک‌تر روایت می‌کند.

انیمه شات: قسمت هفتم

انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood داستان دو برادر به نام‌های ادوارد الریک و آلفونس الریک است که با مادر خود زندگی می‌کنند. این دو برادر در کیمیاگری استعداد بالایی دارند و پس از اینکه مادرشان را از دست می‌دهند، تصمیم می‌گیرند که با استفاده از طلسمی ممنوعه، مادر خود را زنده کنند. این دو در انجام این کار به بدترین شکل ممکن شکست می‌خورند و نه تنها مادر خود را زنده نمی‌کنند، آلفونس بدن خودش را از دست می‌دهد و الریک یک پایش را از دست می‌دهد و قبل اینکه برادرش کوچکش به طور کامل بمیرد با فدا کردن دستش، روح او را به یک زره پیوند می‌زند. این دو که در زنده کردن مادر خود شکست می‌خورند سفری را برای بازپس گیری بدن‌های خود شروع می‌کنند و در این راه به دنبال سنگی بسیار قدرتمند به نام سنگ فلاسفه یا سنگ جادو می‌گردند. این فقط داستان چند قسمت ابتدایی انیمه محسوب می‌شود و هر چه که در داستان بیشتری پیشروی کنید، به رازهای بیشتری پی خواهید برد و متوجه یک سری موضوعات می‌شوید که نشان می‌دهند دنیای این انیمه چه اندازه تاریک و کثیف است.

انیمه شات: قسمت هفتم

Fullmetal Alchemist: Brotherhood برای کسانی که در انیمه دیدن تازه‌وارد هستند، عالی است و مطمئنا پس از تماشای آن تصمیم خواهندگرفت که انیمه‌های بیشتری تماشا کنند. همه چیز این انیمه در تعادل قرار دارد که باعث شده به یک اثر جاویدان تبدیل شود. روند روایت داستان بسیار عالی پیاده سازی شده و سرعت آن کاملا مناسب است و طی 64 قسمت هیچ‌گاه حس نخواهید کرد که سازندگان قصد کش دادن داستان را دارند. یکی دیگر از نقاط قوت انیمه، شخصیت‌پردازی آن است. در Fullmetal Alchemist: Brotherhood شما می‌توانید به راحتی با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنید. بعد از اینکه با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کردید، دیگر اسیر انیمه شده‌اید و هرگاه که سازندگان بخواهند، شما می‌خندید و یا گریه می‌کنید. داستان Fullmetal Alchemist: Brotherhood این کشش را داشت که در کنار روایت اصلی داستان یک سری پیام اخلاقی نیز برساند؛ به عنوان مثال انیمه بر این تاکید دارد که حلقه نفرت باید از جایی شکسته شود و کینه و نفرت باعث سیاه شدن قلب آدمی می شود. نکته مهم دیگری که Fullmetal Alchemist: Brotherhood بر آن تایکید دارد احترام به روند طبیعی زندگی است و سعی در ایجاد اختلال در آن، نابودی به بار میآورد.

بیوگرافی — (سامرند قهرمانی)

بیوگرافی ایسائو تاکاهاتا

انیمه شات: قسمت هفتم

ایسائو تاکاهاتا کارگردان، انیماتور و فیلم‌نامه نویس ژاپنی است که برای کارگردانی بسیاری از انیمه‌هایش، تحسین و تمجید بین المللی به دست آورده است.

تاکاهاتا در شهر اوجیامادا در استان میه ژاپن به دنیا آمده است. در نه سالگی، وی از حمله هوایی خطرناکی که توسط نیروی‌های آمریکایی در شهر اوکایاما رخ داده بود، نجات یافت. بعدها، وی با تماشای یک انیمیشن کارتونی فرانسوی به نام Le Roi et l’Oiseau جذب انیمیشن‌ها و تکنیک‌های به کار رفته در آن شد. او در سال 1959 در رشته ادبیات فرانسوی از دانشگاه توکیو فارغ التحصیل شد. زمانی که تاکاهاتا به دنبال کار می‌گشت، پیشنهاد فعالیت در استدیو Toei Animation از طرف دوستی به او داده شد. در همان سال، ده نفر دیگر نیز عضو استدیو شدند که این برای تاکاهاتا جویی رقابتی به وجود آورد و کار رسیدن به کارگردانی را تا حدی برایش سخت کرد. سرانجام با پیشنهاد دادن وی به عنوان کارگردان توسط مربی‌اش، تاکاهاتا شروع به کارگردانی اولین اثرش کرد. اثری که او بر رویش کار می‌کرد Hols: Prince of the Sun نام داشت که متاسفانه به شکستی تجاری تبدیل گشت و باعث نزول رتبه او شد. به دلیل نبود امکان پیشرفت، تاکاهاتا در 1971 به همراه یوئیچی کوتابه و هایائو میازاکی استدیو Toei Animation را ترک کرد تا اثر Pippi Longstocking را بسازند. به این منظور، او به استدیویی به نام A Production (حال با نام Shin-Ei Animation شناخته می‌شود) نقل مکان کرد که توسط سرپرست سابقش بنیان‌گذاری شده بود. در نهایت آن‌ها به مکان‌های مناسب وحقوق ساخت انیمیشن نیاز داشتند. تاکاهاتا و میازاکی به سوئد مسافرت کردند اما زمانی که آسترید لیندگرن نویسنده آنان را رد کرد، به بن بست خورده و امید‌های‌شان برای ساخت اثر به پایان رسید. بعداً در همان سال، آنان درخواست ساخت قسمت هفتم انیمه Lupin III را دادند که با نمرات و استقبال کمی مواجه شده بود و پیشنهادشان توسط کارگردان انیمه تایید گشت. آن‌ها شرطی برای ساخت این قسمت گذاشتند که نبایستی اسم‌شان اعلام نشده و در پایان فیلم نیز اسم کارگردان تنها گروه کارگردانان A Production ذکر شود. با آن که کار تاکاهاتا در انجام سری قدیمی عالی بود ولی او در ساخت سری دوم شرکت نکرد و آن را به میازاکی واگذار نمود.

انیمه شات: قسمت هفتم

بعدها در 1971 استدیو Zuiyo Enterprise از تاکاهاتا، کوتابه و میازاکی دعوت کرد تا انیمه‌ای را از روی رمان Heidi بسازند که هر سه پذیرفتند. قابل ذکر است که کار نهایی Heidi, Girl of the Alps نام گرفت. زمانی که بخش تولید استدیو Zuiyo به کمپانی تابع کمپانی اصلی (حال با نام Nippon Animation شناخته می‌شود) تبدیل شد، هر سه عضو آن شدند. در 1981، یاسوئو اوتساکو که در کمپانی Tokyo Movie Shinsha/Telecom Animation Film Co., Ltd>

انیمه شات: قسمت هفتم

بعدها میازاکی از تاکاهاتا دعوت کرد که به کمپانی انیمه سازی وی یعنی Studio Ghibli بپیوندد که او نیز قبول کرد. اولین اثری که توسط تاکاهاتا برای استدیو Ghibli ساخته شد، شاهکار تحسین شده Grave Of The Fireflies بود. این اثر، توسط افراد زیادی تحسین گشته و حتی منتقد راجر ابرت آن را به عنوان “یکی از برترین آثار در مورد جنگ که تا به حال ساخته شده است”، در نظر گرفت. در 4 نوامبر 2007، در مراسم Kobe Animation Awards جایزه ویژه را کسب کرد. بعد از ده سال، در 2013 جدیدترین اثر سینمایی وی عرضه شد که Kaguya-hime no Monogatari نام دارد که برای وی نامزد بهترین انیمیشن شدن در را Academy Award به دنبال داشت. جدیدترین کار تاکاهاتا تهیه‌کنندگی هنری اثر The Red Turtle است که اولین ساخته یک انیماتور هلندی و کارگردان Michaël Dudok de Wit است. این فیلم نخستین بار در سپتامبر 2016 به نمایش در آمد.

تاپ تن — (ماهان عاقل)

در تاپ تن این هفته قصد داریم ده خواهر برتر در دنیای انیمه را به شما معرفی کنیم. در نظر داشته باشید که این لیست کاملا نظر شخصی بنده بوده و اگر با آن موافق یا مخالف هستید، می‌توانید در قسمت نظرات لیست خود را با ما در اختیار بگذارید، فقط در نظر داشته باشید که این متن می‌تواند حاوی اسپویل باشد.

10. تاتسوماکی

انیمه شات: قسمت هفتم

تاتسوماکی یکی از شخصیت‌های انیمه One Punch Man است. در سن 7 سالگی خانواده ناتنیش تاتسوماکی، او را قوی‌تر شدن از خانواده بیرون می‌کنند و در 10 سالگی زمانی که نزدیک بود جانش را از دست دهد، بلست (قهرمان شماره یک) او را نجات داد. همین موضوع باعث شد که او علاقه‌مند به پیوستن به گروه قهرمانان شود و پس از مدت اندکی به مقام دوم بین قهرمانان می‌رسد. تاتسوماکی خواهر کوچکی به نام فوبوکی دارد. فوبوکی همانند خواهرش قدرت حرکت دادن اجسام به وسیله ذهنش را دارد، اما به اندازه خواهرش قدرتمند نیست. شاید از بیرون به نظر برسد که تاتسوماکی علاقه‌ای به خواهر کوچک‌تر خود ندارد اما حقیقت ماجرا این است که تاتسوماکی علاقه شدیدی به خواهرش دارد و دلیل تمام بدرفتاری‌هایش با فوبوکی، قدرتمند‌تر شدن و مستقل شدن اوست. او حتی چندین بار جان خواهر خود را نجات داده است. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های جالب از این شخصیت را بخوانید:

جایگاه خودت را بشناس، قهرمان دسته B.

9. کیریگایا سوگوها

انیمه شات: قسمت هفتم

کیریگیا سوگوها یکی از شخصیت‌های انیمه Sword Art Online و خواهر ناتنی کیریگیا کازوتو یا همان کیریتو (شخصیت اصلی این انیمه) است. کیریتو در کودکی پدر و مادر خود را از دست داد و بدون آنکه از حقیقت خبر داشته باشد، در کنار سوگوها بزرگ شد. سوگوها از همان کودکی علاقه شدیدی نسبت به کیریتو داشت. پدربزرگ این دو، شخص بسیار سخت‌گیری بود و وقتی که کیریتو گفت می‌خواهد کِندو (نوعی ورزش شمشیر زنی) را ترک کند، از او بسیار خشمگین شد. سوگوها برای آنکه خشم پدربزرگش را نسبت به کیریتو کم کند خودش وارد کِندو شد. چند سال بعد کیریتو حقیقت اینکه برادر واقعی سوگوها نیست را فهمید و رفتارش نسبت به او سرد شد و تنها زندگی خودش را وفق بازی‌های ویدئویی کرد. زمانی که کیریتو داخل دنیای بازی Sword Art Online زندانی شده بود، سوگوها حقیقت اینکه کیریتو برادرش نیست را فهمید و از این خبر خوشحال شد چون هیچوقت به کیریتو به چشم برادرش نگاه نمی‌کرد و او را واقعا دوست داشت. او برای اینکه بفهمد برادرش چه چیزی را تجربه می‌کند وارد بازی ویدئویی ALfheim Online و بسیار هم به آن علاقه‌مند شد. بعد که کیریتو وارد دنیای ALfheim Online شد برای نجات دادن دوست دخترش، سوگوها تمام تلاشش را برای کمک به او کرد. با اینکه او کریتو را بای خودش می‌خواست، در آخر خوشحالی کیریتو برایش مهم‌تر از هر چیز دیگری بود. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های زیبای او را بخوانید:

تمام تلاشت را بکن. نمی‌توانی به راحتی از کسی که دوست داری بگذری.

8. روکیا کوچیکی

انیمه شات: قسمت هفتم

روکیا کوچیکی یکی از شخصیت‌های اصلی انیمه Bleach و خواهر ناتنی بیاکویا کوچیکی است. روکیا در بین فقرا بدنیا آمد و در همانجا فروتنی را آموخت. او در اصل خواهر دوقلوی همسر بیاکویا است. بیاکویا پس از مرگ همسرش، روکیا را پیدا می‌کند و او را به عنوان خواهر ناتنی خود به خانواده اشرافی خود دعوت می‌کند. روکیا در یکی از ماموریت‌هایش در شهر کاراکورا با ایچیگو (شخصیت اصلی این انیمه) ملاقات می‌کند و برای نجات جانش قدرت‌ خودش را به او اهدا می‌کند. این کار خلاف قوانین شینیگامی‌ها (خدایان مرگ) است و برادرش برای همین کار او را زندانی می‌کند تا اعدام شود. پس از مبارزات و اتفاقات زیادی، ایچیگو او را نجات می‌دهد و شینیگامی‌ها نیز به دلایلی او را می‌بخشند. او به روکیا احترام و علاقه زیادی دارد و راضی کردن او برایش اهمیت زیادی دارد. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های او را بخوانید:

من از تنهایی یک زندانی خبر دارم. من از لذتی که دوستانت به نجاتت می‌آیند و ترس از آسیب دیدن و شکست خوردن آن‌ها نیز خبر دارم.

7. اولیویِر میرا آرمسترانگ

انیمه شات: قسمت هفتم

اولیویِر میرا آرمسترانگ یکی از شخصیت‌های انیمه FullMetal Alchemist و خواهر بزرگ‌تر الکس لوئیس آرمسترانگ است. او وارث خاندان بزرگ آرمسترانگ و افسر فرمانده مسئول محافظت از شمال دیوار Briggs است. با آنکه همانند برادرش استعداد استفاده از کیمیاگری را ندارد، اما قدرت فیزیکی و هوش بالایش باعث شده که مقام بالاتری نسبت به او داشته و همیشه برادرش را در مبارزه به راحتی شکست می‌دهد. او همیشه با برادرش سرد رفتار می‌کند و می‌گوید که برادرش باعث رسوایی خانواده آرمسترانگ و ارتش کشورش پس از شکست بزدلانه‌اش در جنگ داخلی Ishval شده است. اما حقیقت امر این است که او به برادرش بسیار احترام می‌گذارد و علاقه بسیاری به او دارد و به او به خاطر قدرت و شخصیتش افتخار می‌کند. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های زیبا از او را بخوانید:

مثل یک احمق خیره نمون و شروع کن به راه رفتن، قبل از اینکه بدن کوچکت را تیکه تیکه کنم.

6. شیرو

انیمه شات: قسمت هفتم

شیرو یکی از شخصیت‌های اصلی انیمه No Game No Life و خواهر کوچک سورا (شخصیت اصلی این انیمه) است. شیرو در کودکی توسط خانواده‌اش کنار گذاشته شد و در زندگی به غیر از برادر ناتنی بزرگش، شخص دیگری ندارد. شیرو و سورا بسیار به یک‌دیگر وابسطه‌اند و بدون هم قادر به ادامه زندگی نیستند. حتی زمانی که از هم‌دیگر فاصله اندکی بگیرند، هر دوی آن‌ها دچار فروپاشی روانی می‌شود تااینکه مجددا در کنار یک‌دیگر قرار گیرند. شیرو و سورا هر دو از هوش بسیار بالایی برخوردار هستند و تیم گیمینگ Blank را تشکیل می‌دهند. در حالی که از لحاظ فنی، خواهر و برادر ناتنی یک‌دیگر هستند، هر دو آن‌ها یک پیوند بسیار شدید دارند و قادر به زندگی فردی نیستند، بلکه یک زندگی جمعی دارند که وابسته به تصمیمات هر دو آن‌ها است. به این ترتیب آن‌ها در یک رابطه متقابل هستند، مراقبت از یکدیگر برای یکدیگر. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های جالب این شخصیت را بخوانید (جالب است بدانید خود این دیالوگ را نیز هر دو با هم‌زمان و با هم می‌گویند) :

این جهان فقط یک بازی بی‌ارزش است.

5. اومارو دوما

انیمه شات: قسمت هفتم

اومارو دوما شخصیت اصلی انیمه Himouto! Umaru-chan و خواهر کوچک‌ تایهی دوما (یکی دیگر از شخصیت‌های این انیمه) است. اومارو یک دانش‌آموز دبیرستانی است که در مدرسه بالاترین نمره‌ها را می‌گیرد و در ورزش هم بهترین است و از نظر اخلاق و رفتار همه او را الگوی خود قرار می‌دهند. اما زمانی که اومارو به خانه می‌آید به یک بچه کوچولو تنبل تبدیل می‌شود که همش فیلم و سریال می‌بیند، مانگا می‌خواند و بازی می‌کند. او در کنار برادر بزرگش زندگی می‌کند و در خانه همه کارهای نظافتی و پخت و پز را برادر بیچاره‌اش انجام می‌دهد و اومارو فقط خانه را کثیف می‌کند. با همه‌ی این حرفا، اومارو به شدت برادرش را دوست دارد و خیلی به او وابسته است. او عاشق بازی کردن، غذا خوردن، بیرون رفتن و وقت گذراندن با برادرش است و از تک تک لحظاتش در کنار او لذت می‌برد. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های جالب او را بخوانید:

اینترنت چیز خیلی خوبیه چون بهم اجازه می‌ده هرچیزی را به صورت مجانی ببینم. من الان به تمام دنیا متصل هستم.

4. میراجین استراوس

انیمه شات: قسمت هفتم

میراجین استروس یکی از شخصیت‌های مهم انیمه Fairytail و خواهر بزرگ‌ الفمن و لیسانا است. او یک جادوگر سطح S و یکی از قوی‌ترین اعضای انجمن جادویی Fairytail است. زمانی که میراجین و خواهر و برادرش کودک بودند، پدر و مادر خود را از دست دادند و از آن به بعد فقط هم‌دیگر را داشتند. پس از آنکه عضو Fairytail شد، شروع به دعوا کردن و قلدری دیگر اعضای این انجمن کرد. این وضعیت تا 17 سالگی او ادامه داشت تا اینکه یک روز لیسانا به صورت اتفاقی جان خود را از دست داد. پس از دست دادن خواهرش، شخصیت میراجین به کلی تغییر کرد و او از دعوا کردن و قلدری دست برداشت و حتی مقدار زیادی از قدرت جادویی خودش را نیز از دست داد. علاقه میراجین به خواهر و برادرش بی‌نهایت است و او برای خوشحالی و سلامت آن‌‌ها هر کاری حاضر است بکند، حتی فدا کردن جان خودش. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های زیبای او را بخوانید:

زمانی که مردم متوجه بشوند که تنهایی چقد دردناک است، مهربان می‌شوند.

3. رِم

انیمه شات: قسمت هفتم

رِم یکی از شخصیت‌های مهم انیمه Re:Zero − Starting Life in Another World است. او خواهر دوقلوی رَم است و آن‌‌ها به عنوان پیشخدمت و محافظ Roswaal L Mathers کار می‌کنند. رِم در کودکی به خواهر خود حسودی می‌کرد زیرا او از هر نظر قوی‌تر و با استعدادتر بود و قدرت جادویی خواهرش بسیار بالاتر از رِم بود. اما همه‌ این احساسات بد و حسودی پس از اینکه خواهرش برای نجات رِم، شاخ خود (که منبع قدرت جادویی آن‌ها است) را از دست داد، از بین رفت. علاقه و احترامی که رِم نسبت به خواهرش دارد بسیار زیاد است و خواهرش الگوی او در تمام جنبه‌های زندگی‌اش است. حتی پس از اینکه خواهرش شاخش را از دست داد و بسیار ضعیف شد، رِم او را بالاتر و بهتر از خود می‌دید. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های زیبای او را بخوانید:

من همیشه وقتی که دروغ می‌گویی متوجه می‌شوم. این را هم می‌دانم که نمی‌توانی دلیل دروغ گفتنت را به من بگویی. نیازی نیست برای راضی کردن من، بخواهی دروغ بگویی یا سعی کنی که خودت را مقصر جلوه دهی. من به تو اعتماد کامل دارم.

2. کیریویین ساتسوکی

انیمه شات: قسمت هفتم

کیریویین ساتسوکی یکی از شخصیت‌‌های مهم انیمه دوست‌داشتنی Kill La Kill و خواهر بزرگ‌ ماتویی ریوکو (شخصیت اصلی این انیمه) است. او رئیس شورای مدرسه در آکادمی هونوجی است. در اوایل به نظر می‌رسد که ساتسوکی دشمن ریوکو است و قصد نابود کردن او را دارد. اما حتی در آن موقع هم ساتسوکی به ریوکو کمک می‌کند و به او پندهای مختلفی می‌دهد. پس از آنکه متوجه می‌شوند با هم‌دیگر خواهرند، روابطشان به کلی عوض شده و با هم برای شکست دادن فیبرهای زندگی و مادر شیطانیشان همکاری می‌کنند. با آنکه ساتسوکی مدت زیادی نیست که با خواهرش ملاقات کرده، نسبت به او علاقه و احترام بسیار زیادی دارد و برای کمک به خواهر کوچک‌تر خود، حاضر است از جان و مال خود بگذرد. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های جذاب از او را بخوانید:

شیر ماده حتی برای شکار خرگوش از تمام قدرتش استفاده می‌کند.

1. میکاسا آکرمن

انیمه شات: قسمت هفتم

میکاسا آکرمن یکی از شخصیت‌های اصلی انیمه «حمله به تایتان» (Attack on Titan) و خواهر ناتنی ارن یگر، شخصیت اصلی این انیمه است. میکاسا آکرمن پس از به قتل رسیدن پدر و مادرش توسط ادم ربایان و نجات یافتنش توسط ارن، تا زمانی که دیوار ماریا فرو نریخته بود، در کنار خانواده ارن زندگی می‌کرد. میکاسا بخاطر ارن و برای از بین بردن تایتان‌‌ها به ارتش پیوست. در روزی که پدر و مادرش به قتل رسیدند، ارن به میکاسا شالگردنش را هدیه داد و میکاسا به عنوان یادآور روزی که با ارن ملاقات کرد همیشه آن شال گردن را می‌پوشد. از آن روز به بعد ارن به آرامش و قدرت میکاسا تبدیل شد و زمانی که میکاسا فکر می‌کرد که ارن مرده است، علاقه‌اش به ادامه زندگی را از دست داد و آماده مردن بود. علاقه میکاسا نسبت به ارن نسبت به علاقه یک خواهر به برادرش متفاوت است. میکاسا به ارن عشق می‌ورزد و ارن تمام زندگی اوست برای همین هرکاری برای او انجام می‌دهد مثل کشتن هر کسی که صد راهش بشود و حتی قربانی کردن جان خودش بدون لحظه‌ای درنگ. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های زیبا از این شخصیت را بخوانید:

مهم نیست با کی مجبور بشوم بجنگم، من هرگز اجازه نمی‌دهم ارن بمیرد.

خب بازهم به پایان انیمه شات رسیدیم و در انتها دو ترانه از نسخه جدید انیمه برزرک برای شما قرار داده‌ایم و امیدواریم از گوش دادن به آن‌ها لذت ببرید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
انیمه شات: قسمت هفتم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا