توزیع 480 هزار هدیه معنوی میان زائران بازگشتی از اربعین


توزیع 480 هزار هدیه معنوی میان زائران بازگشتی از اربعین

رئیس انتظامات آستان قدس رضوی از توزیع هدایای معنوی آستان قدس رضوی میان زائران بازگشتی اربعین حسینی در دو مرز شلمچه و چذابه خبر داد .

ناصر سلطانی در حاشیه اهدای هدایای معنوی به زائرین بازگشتی از سفر عتبات عالیات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا عنوان کرد: این هدایای معنوی شامل بسته های نبات، نمک متبرک و بسته های عقیدتی است که از اول ماه صفر در میان زائرین اربعین حسینی توزیع شد.

وی از توزیع هدایای معنوی حرم رضوی در میان زوار بازگشتی از مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: با حضور جمعی از خدام حرم امام رضا(ع) تاکنون در مرز شلمچه بیش از 400 هزار و همین طور در مرز چذابه 80 هزار بسته معنوی در میان زوار بازگشتی از این دو مرز توزیع شده است.

سلطانی با اشاره به خدمات شبانه روزی موکب خدام حرم رضوی افزود: موکب خدام حرم رضوی از اولین روز از ماه صفر در مرزشلمچه مستقر شده و تا روز یکشنبه هفته آینده به صورت 24 ساعته از زائران اربعین حسینی پذیرایی می کند.

رئیس انتظامات آستان قدس رضوی از برپایی استراحتگاه موکب خدام حرم رضوی در مرز شلمچه خبرداد و اظهار کرد: به منظور استراحت و پذیرایی از زائران اربعین حسینی موکب خدام رضوی با ظرفیت 4000 زائر در مرز شلمچه مستقر شده است .

وی ادامه داد: هر شب به طور متوسط 2000 زائر بازگشتی از سفر اربعین حسینی در این موکب استراحت می کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید