آموزش 160 هزار نفر فعال اقتصادی مستقر در شهرکهای صنعتی تا پایان سال


به گزارش شاتا ، علی یزدانی در اولین روز از سفر خود به خراسان جنوبی ضمن بازدید از وضعیت زیرساختهای شهرکهای صنعتی بشرویه و فردوس از چند واحد تولیدی و صنعتی در این شهرکها دیدن کرد . معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در کارگروه...

 آموزش 160 هزار نفر فعال  اقتصادی مستقر در شهرکهای صنعتی تا پایان سال

به گزارش شاتا ، علی یزدانی در اولین روز از سفر خود به خراسان جنوبی ضمن بازدید از وضعیت زیرساختهای شهرکهای صنعتی بشرویه و فردوس از چند واحد تولیدی و صنعتی در این شهرکها دیدن کرد .

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان طبس افزود: مدیران استان باید با ریسک پذیری اقدامات لازم را برای احیای قابلیتهای بخش صنعت و معدن استان فراهم کنند.
وی اعلام کرد: اگر خوشه های صنعتی استان در قالب کنسرسیوم برای شرکت در نمایشگاههای خارجی اقدام کنند همه هزینه های مربوط به آن توسط این سازمان پرداخت می شود .
یزدانی ایجاد زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی را از وظایف این سازمان برشمرد و گفت: همه اختیارات سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به استانها تفویض شده است و یکشنبه آینده با همه دستگاهها و سازمانهای مربوط برای کمک به رفع مشکلات صنعتگران استان مکاتبه خواهد شد.
گفتنی است، در بازدید معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت از این استان ، یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی طبس مورد بهره برداری قرار گرفت .
شرکت تک پودر نوین با سرمایه گذاری حدود 3 میلیارد تومان و تولید سالیانه 25 هزار تن پودر بنتونیت و اشتغال زایی 25 نفر به صورت مستقیم و 50 نفر به صورت غیر مستقیم افتتاح شد.

گفتنی است پودر بنتونیت در صنایع فولادسازی، ریخته گری ، تولید مکمل و کودهای آلی گیاهی و داروسازی استفاده می شود و جلوگیری از خام فروشی و ایجاد اشتغال پایدار از اهداف این پروژه است.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ضمن بازدید از خط تولید واحد صنعتی تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن در نشستی با صنعتگران و فعالان بخش صنعت و معدن شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات واحدها پرداخت .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس