ماجرای ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی / یک شایعه دیگر +واکنش طرفین


ماجرای ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی / یک شایعه دیگر +واکنش طرفین

امروز خبری در شبکه های اجنماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام منتشر گردید مبنی بر این که سحر قریشی با مهدی طارمی فوتبالیست ایرانی ازدواج کرده است . کاربران فضای مجازی که مثل همیشه کنجکاو هستند به صفحات این دو رفتند و برخی از آنها پیام تبریک برایشان...

ماجرای ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی / یک شایعه دیگر +واکنش طرفین

امروز خبری در شبکه های اجنماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام منتشر گردید مبنی بر این که سحر قریشی با مهدی طارمی فوتبالیست ایرانی ازدواج کرده است . کاربران فضای مجازی که مثل همیشه کنجکاو هستند به صفحات این دو رفتند و برخی از آنها پیام تبریک برایشان فرستادند.

اما این شایعه از کجا آمد ؟

همه چیز از یک توییتر ساده مهدی طارمی منتشر شد, طارمی در این توییتر یک متن عاشقانه ای نوشته بود که با شیطنت یکی از هم تیمی هایش همراه بود

همانطور که در تصویر فوق ملاحظه میکیند حسین ماهینی با لهجه بوشهری زیر توییتر طارمی نوشت : سی خاطرِ دومادمون عروس دوس میداریم

همین توییتر کافی بود تا کل شبکه های اجتماعی خبر از ازدواج مهدی طارمی را پر کرد

لحظاتی پس از انتشار توییتر طارمی, خبرهای غیر رسمی عروس خانم را سحر قریشی معرفی کردند

واکنش سحر قریشی : نه تکذیب میکنم نه تایید ؟ !

خبرگزاری ایسکانیوز برا روشن شدن ماجرا تصمیم به مصاحبه تلفنی با سحر قریشی گرفت, سحر قریشی در خصوص شایعه ازدواجش با یک فوتبالیست گفت:

اینبار قرار است با چه کسی ازدواج کنم؟(با خنده) فکر می کردم می خواهید در خصوص برادرم با من مصاحبه کنید. فقط این را بگویم که کاربران فضای مجازی از این حرف ها زیاد می زنند.ازداوجم را با آقای فوتبالیست نه تایید می کنم و نه تکذیب، چون نمی خواهم با تکذیب کردن این موضوع مجبور به مصاحبه شوم .

در صورت انتشار خبر جدید متن فوق بروز رسانی می شود.

واکنش مهدی طارمی بعد از این ماجرا

مهدی طارمی در توئیتر مطلبی را منتشر کرده بود که حسین ماهینی، کاپیتان پرسپولیس، به نحوی آن را بازتاب داد که هواداران پرسپولیسی متوجه شدند مهاجمشان قرار است به زودی ازدواج کند.

به دنبال این توئیت عده‌ای شایعه ازدواج طارمی با سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون، را مطرح کردند که در نهایت طارمی به این موضوع واکنش نشان داد.

ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس