ماجرای اتهامات کوین اسپیسی و اخراج او از سریال House of Cards


ماجرای اتهامات کوین اسپیسی و اخراج او از سریال House of Cards

«کوین اسپیسی» (Kevin Spacey)، بازیگر معروف هالیوود، در پی اخبار جدیدی که او را یک متجاوز جنسی و فیزیکی خطاب می‌کنند، از سریال House of Cards کنار گذاشته شد. چندی پیش «آنتونی رپ» (Anthony Rapp) در مصاحبه‌ای با Buzzfeed گفت که زمانی که تنها 14 سال داشته، کوین اسپیسی که آن زمان 26 ساله بوده، بعد...

«کوین اسپیسی» (Kevin Spacey)، بازیگر معروف هالیوود، در پی اخبار جدیدی که او را یک متجاوز جنسی و فیزیکی خطاب می‌کنند، از سریال House of Cards کنار گذاشته شد.

ماجرای اتهامات کوین اسپیسی و اخراج او از سریال House of Cards

چندی پیش «آنتونی رپ» (Anthony Rapp) در مصاحبه‌ای با Buzzfeed گفت که زمانی که تنها ۱۴ سال داشته، کوین اسپیسی که آن زمان ۲۶ ساله بوده، بعد از یک مهمانی که در خانه اسپیسی برگزار شده بود، سعی کرده که به آنتونی تجاوز کند. از زمان انتشار این مصاحبه تاکنون افراد بسیاری از تجربیات مشابه خود در برخورد با کوین اسپیسی گفته‌اند. تجربیاتی همانند آزار فیزیکی هنگام ضبط روی صحنه فیلم‌های مختلف تا ملاقات‌های مختلف که در اکثر این برخوردها، طرف مورد آزار قرار گرفته، زیر سن قانونی ۱۸ سال بوده است.

ساعتی پس از انتشار این خبر از سمت آنتونی رپ، اسپیسی در توییتر خود اعلام کرد که از آن جایی که این مسئله بیش از ۳۰ سال پیش اتفاق افتاده، آزار رساندن به آنتونی را یه یاد نمی‌آورد و سپس معذرت خواهی کرد و گفت در صورتی که واقعا چنین عملی از او سر زده باشد،‌ پشیمان است و احتمالا تحت تاثیر الکل بوده. او باقی اتهامات (به خصوص در مورد آزار و اذیت جسمی و جنسی نوجوانان مذکور)‌ را رد کرد و اعلام کرد که همجنس‌گراست و سعی کرد اعمال خود را با این موضوع توجیه کند که با انتقادات بسیاری از مردم مواجه شد.

ماجرای اتهامات کوین اسپیسی و اخراج او از سریال House of Cards

به دنبال انتشار این اخبار که باعث شدند کوین اسپیسی با حجم زیادی از نفرت از سمت هالیوود، رسانه و مردم روبه رو شود، شبکه نت‌فلیکس او را از کادر بازیگران سریال House of Cards اخراج کرده است. پس از آن که چندین نفر از دست اندرکاران این سریال اعلام کردند که اسپیسی در استودیوی ضبط فیلم آن‌ها را مورد آزار فیزیکی قرار داده و افرادی هم گفتند که شاهد این آزارها بودند، نت‌فلیکس تصمیم به اخراج او گرفت و اعلام کرده که فصل ششم سریال House of Cards آخرین فصل از این مجموعه خواهد بود و به خاطر این اتفاق فعلا ساخت سریال عقب انداخته شده است. فیلم Gore نیز که ساخته اسپیسی بود دیگر از این شبکه پخش نخواهد شد.

با انتشار این خبرها مورد کوین اسپیسی، این بازیگر طرفداران زیادی را از دست داده و آکادمی‌هایی همچون International Emmy Awards که طی قدردانی از اسپیسی در گذشته به او جوایزی داده‌اند، نام او را از لیست بازیگران و هنرمندان خود خارج کرده‌اند. حالا فقط می‌توان منتظر ماند و دید که آینده برای کوین اسپیسی چه چیزی به همراه دارد و چه افراد دیگری به تجربیات مشابه خود با اسپیسی اعتراف می‌کنند. آیا او این شایعات را تایید می‌کند؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
ماجرای اتهامات کوین اسپیسی و اخراج او از سریال House of Cards

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد