بیوگرافی سنیم یلس و عکس های بازیگر نقش نیهان در سریال عشق اجاره ای


عکس های نیهان در سریال عشق اجاره ای بیوگرافی بازیگر نقش نیهان عشق اجاره ای سنیم یلس Sanem Yeles زاده 2 سپتامبر 1988 در شهر استانبول است. او در رشته تئاتر و هنرهای تجسمی تحصیل کرده است و همچنین 4 سال بطور حرفه ای آموزش رقص دیده است. قد او 1/67 و وزنش 52 است. او قبل از بازیگری در یک رستوران به عنوان یک گارسون مسلط...

بیوگرافی سنیم یلس و عکس های بازیگر نقش نیهان در سریال عشق اجاره ای

عکس های نیهان در سریال عشق اجاره ای

بیوگرافی بازیگر نقش نیهان عشق اجاره ای

سنیم یلس Sanem Yeles زاده 2 سپتامبر 1988 در شهر استانبول است. او در رشته تئاتر و هنرهای تجسمی تحصیل کرده است و همچنین 4 سال بطور حرفه ای آموزش رقص دیده است. قد او 1/67 و وزنش 52 است.

او قبل از بازیگری در یک رستوران به عنوان یک گارسون مسلط به زبان خارجی مشغول به کار بود. او مدت زیادی رو صرف این کرده بود تا بازیگر شود ولی همیشه یک مشکلی پیش میامد و نمیتوانست اینکار را انجام دهد و بخاطر همین موضوع به جایی رسیده بود که دیگر قصد نداشت بازیگر شود ولی شانس در یک لحظه به او رو میکند.

او که در یک تئاتر در شهر اسکی شهیر ترکیه مشغول بازی بود در سال ۲۰۱۱ برای بازی در سریال Mor Menekşeler انتخاب شد و در این سریال در نقش فردوس حضور داشت.

بعد از این سریال برای حضور در سریال عشق اجاره ای در نقش نیهان انتخاب شد. و حضور در این نقش باعث جلب توجه همه به وی شد و میتوان گفت نقش نیهان سریال عشق اجاره ای میتواند نقطه عطفی در دنیای بازیگری برای سینم یلس باشد.

وی در این سریال در کنار بازیگرانی چون باریش اردوچ ، الچین سانگو ، صالح بادامچی ، سینم اوزتورکو … حضور داشت.

بیوگرافی سنیم یلس و عکس های بازیگر نقش نیهان در سریال عشق اجاره ایبیوگرافی سنیم یلس و عکس های بازیگر نقش نیهان در سریال عشق اجاره ایبیوگرافی سنیم یلس و عکس های بازیگر نقش نیهان در سریال عشق اجاره ایبیوگرافی سنیم یلس و عکس های بازیگر نقش نیهان در سریال عشق اجاره ایبیوگرافی سنیم یلس و عکس های بازیگر نقش نیهان در سریال عشق اجاره ای

سریال عشق اجاره ای قسمت آخر و داستان تمام قسمت های عشق اجاره ای

عکس های داغ و جذاب بازیگران سریال عشق اجاره ای

دانلود آهنگ تیتراژ سریال عشق اجاره ای

برگرفته از حرف تازه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مردی پس از 70 سال زندگی در محفظه آهنی از دنیا رفت + عکس