علت فوت پویا عظیم زاده | دلیل مرگ پویا عظیم زاده پسر احد عظیم زاده


علت فوت پویا عظیم زاده | دلیل مرگ پویا عظیم زاده پسر احد عظیم زاده

احد عظیم زاده یکی از بزرگترین و موفق ترین تاجر های فرش است که با قاطعیت از کار و تجارتش دفاع می کند ولی متاسفانه چندی پیش پویا عظیم زاده فرزند احد عظیم زاده به دلیل سرطان دارفانی را وداع گفت. بیوگرافی احد عظیم زاده علت فوت پویا عظیم زاده : احد عظیم زاده متولد […] نوشته علت فوت پویا عظیم زاده | دلیل مرگ پویا عظیم زاده پسر احد عظیم زاده...

احد عظیم زاده یکی از بزرگترین و موفق ترین تاجر های فرش است که با قاطعیت از کار و تجارتش دفاع می کند ولی متاسفانه چندی پیش پویا عظیم زاده فرزند احد عظیم زاده به دلیل سرطان دارفانی را وداع گفت.

بیوگرافی احد عظیم زاده

علت فوت پویا عظیم زاده : احد عظیم زاده متولد سال ۱۳۳۶ در شهرستان اسکو است. او در مصاحبه های خود می گوید که در کودکی پدرش را از دست داده و به دلایل مالی نتوانسته است به مدرسه برود و تنها بعد از سپری کردن کلاس اول مجبور بوده تا پشت دار قالی بنشیند. او می گوید تا سن ۱۳ سالگی شبها را به درس خواندن می گذراندم و روزها را پشت دار قالی بودم.

علت فوت پویا عظیم زاده | دلیل مرگ پویا عظیم زاده پسر احد عظیم زاده

علت فوت پویا عظیم زاده: او از مشکلات مالی خود می گوید و آرزوهایش که دوست داشته خلبان یا پولدار شود و برای رسیدن به آرزوهایش بسیار تلاش کرده است. کارش را با دوش کشیدن پشتی و جابه جا کردن قالی های کوچک برای فروش از اسفنجان یا اسکو شروع کرده و در ابتدا سود کمی بدست اورده ولی با پشتکار و توکل بر خدا توانسته سختی ها را به آسانی تبدیل کند. او می گوید در سن ۱۸ سالگی توانسته ۲۰ هزار تومان پس انداز کند ولی با فشارهای که بر او همچنان ادامه داشته مجبور به ترک تحصیل شده است.

علت فوت پویا عظیم زاده: احدعظیم زاده همیشه در این فکر بوده تا بتواند سرمایه خودش را زیاد کند و یک کارگاه فرشبافی راه بیندازد.به سراغ پسرعموی پدریش می رود و ۲۰ هزار تومان از او قرص می گیرد و از بانک نیز۶۰ هزار تومان وام می گیرد و در نهایت ۱۰۰هزار تومان سرمایه جمع آوری می کند.او پس از تفکر زیاد به این فکر می رسد که با سرمایه اش کار صادرات را شروع کند.او می گوید اصل کار خود را احترام به مشتری قرار داده است تا بتواند در کارشان موفق باشد.آقای عظیم زاده در تهران ۲ فروشگاه بزرگ فرش دارد و در توکیو نیز انبار فرش داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!