PGW 2017: تریلر نسخه بتای بازی Monster Hunter World (+فیلم)


PGW 2017: تریلر نسخه بتای بازی Monster Hunter World (+فیلم)

هم رسان: طرفداران بازی Monster Hunter که بی صبرانه منتظر معرفی بازی جدیدی هستند با شنیدن خبر رونمایی بازی جدید پیش از موعد مورد انتظار خوشحال خواهند شد. این مسئله به خاطر نسخه بتای آنلاین پلی استیشن 4 ممکن شده که قرار است به زودی به وقوع بپیوندد. به گزارش پایگاه خبری هم رسان و به نقل از...

PGW 2017: تریلر نسخه بتای بازی Monster Hunter World (+فیلم)

هم رسان: طرفداران بازی Monster Hunter که بی صبرانه منتظر معرفی بازی جدیدی هستند با شنیدن خبر رونمایی بازی جدید پیش از موعد مورد انتظار خوشحال خواهند شد. این مسئله به خاطر نسخه بتای آنلاین پلی استیشن 4 ممکن شده که قرار است به زودی به وقوع بپیوندد.

به گزارش پایگاه خبری هم رسان و به نقل از گیکی گجتز ، تکمیل توسعه نسخه بتای آنلاین Monster Hunter بین 18تا 21 آذر به پایان خواهد رسید و به شما و تا سه نفر از دوستانتان اجازه می‌دهد این بازی را پیش از رونمایی رسمی تجربه کنید.

PGW 2017: تریلر نسخه بتای بازی Monster Hunter World (+فیلم)

Yuri Araujo مدیر انجمن شرکت Capcom توضیحات بیشتری ارائه داده و می‌گوید: «در این نسخه بتا شما باید با یک Great Jagras و Anjanath در جنگل Ancient Forest و یک Barroth در Wildspire Waste بجنگید. اگرچه این موارد اهداف کوئست اصلی شما هستند، اما باید حواستان به هیولاهای مرگبار دیگر که در این اکوسیستم پرسه می‌زنند نیز باشد. علاوه بر یک اسلحه خانه قوی متشکل از 14 نوع اسلحه منحصربه فرد، مجموعه‌ای از Mantle های مختلف، معجون‌های شفابخش، حقه و ترفندهای مختلف در اختیار بازی کنان قرار می‌گیرد و یکی از ابزارهای قدرتمند معرفی شده در بازی Monster Hunter: World همان محیط بازی است. همان‌طور که به موقعیت‌های مختلف وارد می‌شوید به موارد موجود در اطراف خود از جمله تاکستان‌های شلوغ، سنگ‌ها و صخره‌ها و حتی دریاچه‌های توجه داشته باشید زیرا این موارد می‌توانند از تله‌های طبیعی باشند که می‌توانید در شکارهای خود استفاده کنید.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند