انیمه شات: قسمت ششم


انیمه شات: قسمت ششم

پنج‌شنبه دیگری از راه رسید و ما قسمت جدیدی از انیمه شات را برای شما آماده کرده‌ایم و امیدواریم که از بخش‌های مختلف آن راضی باشید. اخبار — (اشکان دولتی) کارگردان استودیو Ghibli و شاید بزرگ‌ترین اینمه‌ساز تاریخ، «هایاو میازاکی» (Hayao Miyazaki)، چند روز پیش از نام و...

پنج‌شنبه دیگری از راه رسید و ما قسمت جدیدی از انیمه شات را برای شما آماده کرده‌ایم و امیدواریم که از بخش‌های مختلف آن راضی باشید.

اخبار — (اشکان دولتی)

انیمه شات: قسمت ششم

کارگردان استودیو Ghibli و شاید بزرگ‌ترین اینمه‌ساز تاریخ، «هایاو میازاکی» (Hayao Miyazaki)، چند روز پیش از نام و بازه پایان ساخت انیمه جدیدش رونمایی کرد. این کارگردان افسانه‌ای انتظار دارد که انیمه جدیدش به سه یا چهار سال کار برای آماده شدن نیاز دارد. انیمه جدید او Kimi-tachi wa Dō Ikiru ka یا «چگونه زندگی می‌کنی؟» (?How Do You Live) نام دارد.

میازاکی در انتخاب نامش از کتاب شاهکاری به همین نام که به وسیله «گنزابورو یوشینو» (Genzaburō Yoshino) در سال 1937 نوشته شده بود الهام گرفته است. میازاکی بیان کرد که این کتاب برای شخصیت اصلی انیمه او اهمیت زیادی دارد. این کتاب داستان پسری است که با عموی خود زندگی می‌کند و هر چه بزرگ‌تر‌ می‌شود، کیفیت زندگی انسان‌ها برای اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

انیمه شات: قسمت ششم

یک فیلم لایو اکن با اقتباس از مجموعه ناول The Legend of the Galactic Heroes در دست ساخت قرار دارد. این اقتباس قرار است یه سه‌گانه باشد و اولین قسمت از آن در سال 2020 پخش خواهد شد. وظیفه ساخت این فیلم برعهده شرکت چینیِ Jiaxuan Global Pictures است که پیش از این سابقه کار بر روی عناوینی مثل Wolf Totem و love for life را داشته است.

استودیو Production I.G نیز بر روی انیمه جدیدی از این ناول کار می‌کند. فصل اول این انیمه که The Legend of the Galactic Heroes: Die Neue These Kaikō نام دارد در ماه آپریل (فروردین ) طی 12 قسمت پخش خواهد شد.

انیمه شات: قسمت ششم

ساخت انیمه Isekai Izakaya Nobu از روی لایت ناولی به همین نام که توسط «ناتسویا سمیکاوا» (Natsuya Semikawa) نوشته شده است تایید شد. ساخت این انیمه توسط استودیو Sunrise صورت می‌گیرد و قرار است در سال آینده پخش شود. شما می‌توانید خلاصه داستان این انیمه را در زیر بخوانید:

رستوران کوچکی در شهر وجود دارد که تنها توسط دو نفر اداره می‌شود، «نوبویوکی یازاوا» (Nobuyuki Yazawa) آشپز و «شینوبو سنکه» (Shinobu Senke) گارسون رستوران هستند. همه چیز درباره این رستوران ساده است ولی یک در دارد که به سوی شهری باتسانی در جهانی دیگر باز می‌شود.

انیمه شات: قسمت ششم

Junji Ito Collection نام انیمه‌ ترسناکی است که از روی مانگایی نوشته شده به وسیله یکی از بهترین‌های سبک وحشت، «جانجی ایتو» (Junji Ito)، نوشته شده است. تصویری که در بلا مشاهده می‌‎کنید متلعق به این انیمه است که توسط کارگردان و طراح شخصیت‌ها ساخته شده و شش تا از شخصیت‌های داستان‌ها جانجی ایتو را نشان می‌دهد.

این انیمه از روی دو کتاب Fragments of Horror و مجموعه داستان‌ها شاهکار جانجی ایتو ساخته خواهد شد ولی هنوز معلوم نشده است که ما شاهد روایت تصویری کدام داستان خواهیم بود و حتی ممکن است شش شخصیت تصویر بالا در انیمه حضور نداشته باشند. کارگردان این انیمه «تاگاشیرا» (Tagashira) است که پیش از این انیمه Diabolik Lovers را ساخته است و فیلم‌نامه انیمه را «کاورور ساوادا» (Kaoru Sawada) می‌نویسد و آهنگ‌ساز انیمه «یوکی هایاشی» (Yuuki Hayashi) از انیمه My Hero Academia است. این انیمه در فصل زمستان 2018 پخش خواهد شد.

انیمه شات: قسمت ششم

تهیه کننده مجموعه فیلم‌های ثور و یکی از نویسندگان فیلم Thor: Ragnarok، «کرگ کایل» (Craig Kyle)، طی مصاحبه‌ای بیان کرد که قصد دارد از روی مانگای Ga-Rei یک سریال لایو اکشن بسازد. سایت هالیوود ریپورتر گزارش داده است که این سریال به داستان دو دختر خواهد پرداخت که سرنوشت مردگان و زنده‌ها را رقم می‌زنند. این داستان بیشتر به مانگای Ga-Rei: Zero نزدیک است که پیش‌ درآمدی برای مانگای اصلی بود. کرگ کایل با جسارت بسیار، این سریال را جایگزینی برای سریال بازی تاج و تخت خواند.

گرگ کایل ژاپن را گنجینه‌ای خطاب کرده و بیان کرد که داستان و شخصیت‌پردازی در ژاپن خیلی پیشرفته‌تر از آمریکا است. البته موضوع نگران کننده برای طرفداران این است که این سریال مانند فیلم لایو اکشن Ghost in the Shell موفق ظاهر نشود.

انیمه شات: قسمت ششم

انیمه Owari no Seraph را به یاد دارید که دو سال پیش اولین فصل از آن پخش شد، حالا دومین لایت ناول فرعی آن معرفی شده است. این لایت ناول که Owari no Seraph: Ichinose Guren, 19-sai no Sekai Resurrection نام دارد، بر روی شخصیت ایچینوسه گورن قبل از اتفاقات انیمه اصلی تمرکز خواهد داشت. مانگاکای اصلی این اثر این لایت ناول را می‌نویسد.

انیمه شات: قسمت ششم

احتمالا مطلع هستید که المپیک 2020 در ژاپن برگذار خواهد شد و در کنار مسابقات اصلی، بخش پارالمپیک نیز طرفداران و شرکت کنندگان زیادی دارد. با توجه به شناخت ما از ژاپن، دور از انتظار بود که هنرمندان این کشور به این موضوع توجه نکنند. چندین مانکاگی معروف آثار ورزشی قرار است آثاری منشتر کنند که بر روی ورزش‌های پارالمپیکی تمرکز دارند. این مانگاها بر روی ورزش بسکتبال با ویلچر و تنیس با ویلچر که در المپیک ژاپن جزئی از مسابقات خواهند بود تمرکز دارند. مانگاکای Slam Dunk و Buzzer Beater، «تاکهیکو اینوئه» (Takehiko Inoue)، مانگایی منتشر خواهد کرد که بر روی ورزش دو و میدانی تمرکز دارد.

Riki-Oh و Tough دو مانگای مبارزه‌ای هستند که به وسیله «تتسویا سارواتاری» (Tetsuya Saruwatari) نوشته‌ شده است و او حالا بر روی مانگای Tough Bangai-hen کار می‌کند که از روی داستان واقعی جدوکار معلول الهام گرفته است. همچنین مانگاکای Orange Star، بر روی اثری که بر ورزش تنیس با ویلجر تمرکز دارد کار می‌کند. حتما همه شماها با انیمه فوتبالیست‌ها آشنایی دارید، مانگاکای این اثر هم بر روی داستانی کار می‌کند که فوبتال نابینایان را مورد هدف قرار داده است.

اخبار کوتاه:

پلیس ژاپن نه نفر مضنون به پخش غیرقانونی مانگای Haruka Yume no Ato در فضای مجازی را دستگیر کرد تا درس عبرتی برای کسانی باشد که قانون کپی رایت را رعایت نمی‌کنند. به صورت رسمی مشخص شد که فصل سوم انیمه Shingeki no Kyojin یا «حمله به تایتان‌» (Attack on Titan) در تابستان پخش خواهد شد. نویسنده مانگای My Hero Academia، برای انجام تحقیقات یک هفته مرخصی گرفته که باعث شده پخش این مانگای موقتا متوفق شود. مانگای Jingi Zero که از سال 2012 در حال انتشار است، طی یک قسمت آینده به پایان خواهد رسید. شبکه نتفلیکس خبر از ساخت سریال لایو اکشنی از روی انیمه Erased یا همان Boku dake ga Inai Machi داد. دنباله‌ای برای انیمه Free! که حول ورزش شنا جریان دارد، ساخته خواهد شد. مانگای ورزشی Baby Steps که حول ورزش تنیس جریان دارد به زودی و طی چند قسمت به پایان خواهد رسید. مانگای Shinsengumi Rebellion معرفی شده است که بر روی مبارزات خیابانی با هنرهای رزمی تمرکز دارد. فصل دوم انیمه The Disastrous Life of Saiki K در دست ساخت قرار دارد و در فصل زمستان 2018 پخش خواهد شد. پس از 15 سال دنباله‌ای برای مانگای Toki no Daichi منتشر شده است که داستان آن را ادامه می‌دهد.

معرفی انیمه — (اشکان دولتی)

انیمه شات: قسمت ششم
انیمه‌ای که این هفته قصد دارم به شما معرفی کنم Parasyte: The Maxim یا Kiseijuu: Sei no Kakuritsu نام دارد. این انیمه در سال 2014 پخش شده و از روی مانگایی به همین نام که در میان سال‌ها 1988 تا 1995 منتشر شده بود، ساخته شده است. آن‌ سال‌ها داستان‌های موجودات فضایی و بیگانگان محبوبیت زیادی داشتند. شخصت داستان یک قهرمان معمول نیست و داستان انیمه با کلیشه‌های دنیای امروزی فاصله بسیاری دارد و یکی از نکاتی که این انیمه بر آن تاکید دارد، تغییر است. ما در طول انیمه به صورت پیاپی در حال مشاهده تغییر در دو شخصیت اصلی داستان هستیم و این دو با گذشت زمان درک بهتری از هم پیدا می‌کنند. این موضوع به خوبی نشان می‌دهد گاهی اوقات نمی‌تواند مانع تغییرات شد.

انیمه شات: قسمت ششم

داستان انیمه از جایی آغاز می‌شود که انگل‌های فضایی به زمین می‌آیند و سعی می‌کنند کنترل بدن انسان‌ها را در اختیار بگیرند. میگی یک انگل است که در تصرف مغذ «ایزومی شینجی» (Izumi Shinichi)، شخصیت اصلی داستان، موفق نیست و در دست او گیر می‌کند. از آنجایی که یک انگل برای زندگی به میزبان خود وابسته است، میگی راهی جز زندگی در کنار شینجی ندارد. در ابتدا میگی از شینجی متنفر بود ولی هرچه در داستان جلوتر برویم، رابطه این دو بیشتر تغییر می‌کند. داستان انیمه، شینجی را میان مبارز علیه انگل‌ها قرار می‌دهد و میگی در این مسیر کمک زیادی به او می‌کند. با وجود اینکه داستان انیمه Parasyte: The Maxim پر از عناصر علمی تخیلی است، به موضوعاتی می‌پردازد که ما اطلاعات کمی از آن‎‌ها داریم و به همین خاطر با اینکه قابل درک نیست ولی قابل لمس هستند.

انیمه شات: قسمت ششم

یکی از موضوعات دیگری که انیمه Parasyte: The Maxim به آن می‌پردازد، سرشت آدمی است. در یکی از مکالمات میگی به شینجی می‌گوید که انسان‌‍‌ها بیشترین شباهت را به شیطان دارند. آن‌ها خیلی از گونه‌ها را برای تفریح و خوردن می‌کشند ولی همین ما که برای شما انگل محسوب می‌شویم، فقط از چند گونه محدود تغذیه می‌کنیم. شما در هنگام تماشا انیمه Parasyte: The Maxi خیلی مواقع مجبور می‌شوید به این موضوع فکر کنید. آیا ما واقعا این حق را داریم که به گونه‌های دیگر صدمه وارد کنیم؟ چه چیزی به ما این اجازه را می‌دهد که اینقدر خرابی به بار آوریم؟ مسلما اگر قرار باشد بدترین گونه‌های زمین را رده‌بندی کنیم، انسان‌ها با اختلاف زیاد، رتبه اول را در اختیار دارند. البته انیمه سعی در جواب دادن این سوالات ندارد و فقط آن‌ها را به مخاطب یادآوری می‌کند، اما شاید بعد از تماشا این انیمه فکر کنید این ما هستیم که انگلِ سیاره زمین محسوب می‌شویم.

تاپ تن — (ماهان عاقل)

در تاپ تن این هفته قصد داریم ده انیمه کمدی برتر را به شما معرفی کنیم. در نظر داشته باشید که این لیست کاملا نظر شخصی بنده بوده و اگر با آن موافق یا مخالف هستید، می‌توانید در قسمت نظرات لیست خود را با ما در اختیار بگذارید. متن ممکن است حاوی اسپویل باشد.

10. Cuticle Detective Inaba

انیمه شات: قسمت ششم

انیمه Cuticle Detective Inaba از روی مانگایی به همین نام ساخته و در سال 2013 پخش شده است. داستان این انیمه در مورد «هیروشی اینابا» (Hiroshi Inaba)، کارآگاهی که به وسیله آزمایش‌های مختلف به یک موجود نیمه انسان، نیمه گرگ تبدیل شده است. او قبل از اینکه به یک کارآگاه تبدیل شود، برای اداره پلیس کار می‌کرد و به نحوه‌ای سگ دولت بود. پس از جدا شدن از اداره پلیس دفتر کار‌آگاهی خود را باز کرد. داستان این انیمه بیشتر بر روی تلاش اینابا برای دستگیری «دان ولینتینو» (Don Valentino) تمرکز دارد. دان ولینتینو یک بز است که از بانک‌ها دزدی می‌کنند و به معنی واقعی کلمه پول می‌خورد. این انیمه به هیچ وجه خودش را جدی نمی‌گیرد و داستان خاصی برای تعریف کردن ندارد. همچنین این انیمه هیچ ژانر دیگری بغیر کمدی ندارد و در همه شرایط با بینندگانش شوخی می‌کند. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های جالب این انیمه را بخوانید:

ما بازی رو باختیم اما بذار بازهم در کنارهم کار کنیم ای رفیق.

9. Ouran High School Host Club

انیمه شات: قسمت ششم

انیمه Ouran High School Host Club که از روی مانگایی به همین نام ساخته و در سال 2006 پخش شده است. داستان این انیمه در مورد «هاروهی فوجیوکا» (Haruhi Fujioka) است. هاروهی یک دانش‌آموز نسبتا فقیر است که با بورسیه در دبیرستان غیرانتفاعی اوران قبول شده، در این دبیرستان فقط دانش‌آموزان بسیار پولدار که خانواده‌ای قدرتمند دارند، درس می‌خوانند. یک روز وقتی که هاروهی به دنبال مکان ساکتی برای درس خواندن می‌گشت، اشتباهی درون اتاق متعلق به هاست کلاب قدم می‌گذارد. هاست کلاب مکانی است که در آن پسران از دختران پذیرایی کرده و به آن‌ها رسیدگی می‌کنند. هاروهی در این اتاق اشتباهی یک کوزه بسیار گران را می‌شکند و از آنجایی که نمی‌تواند خسارت آن را پرداحت کند، مجبور است برای مدتی در این کلاب کار کند. در این میان تنها یک مشکل وجود دارد، هاروهی خودش یک دختر است. انیمه Ouran High School Host Club تم کمدی-رمانتیک دارد و تنها هدفش خنداندن بینندگانش نیست و همچنین جنبه‌های رمانتیک این انیمه جذاب و دوست‌داشتنی هستند و شما را تا قسمت آخر مجبور به تماشای این عنوان می‌کند. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های دوست‌داشتنی این انیمه را بخوانید:

برای من مهم نیست که به من به چشم یک پسر یا دختر نگاه کنید. به نظرم یک شخص باید برای شخصیتش شناخته شود نه جنسیتش.

8. Kill la Kill

انیمه شات: قسمت ششم

انیمه Kill la Kill کاملا اوریجینال بوده و از روی هیچ مانگایی ساخته نشده و از سال 2013 شروع به پخش کرد و در سال 2014 آخرین قسمتش پخش شد. داستان این انیمه در مورد «ریوکو ماتویی» (Ryuko Matoi)، دختری 16 ساله که به آکادمی هونوجی آمده تا قاتل پدرش را پیدا کند. در دنیای انیمه لباس‌هایی وجود دارد که در آن‌ها فیبر زندگی وجود داشته و به صاحبشان قدرت بسیار زیادی می‌دهند و این آکادمی پر از افرادی است که این لباس‌ها را می‌پوشند. ریوکو برای پیدا کردن قاتل پدرش، انجمن دانشجویی آکادمی هونوجی را به چالش می‌کشد. این انیمه بیشتر تم اکشن دارد تا کمدی، اما از آنجایی که صحنه‌های کمدی آن بسیار زیاد و خنده دارند در این لیست قرار گرفته است. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های زیبای این انیمه را بخوانید:

عشق و نفرت دو روی یک سکه هستند پس هر چقدر نفرتت عمیق‌تر باشد، عشقت نیز عمیق‌تر می‌شود.

7. Beelzebub

انیمه شات: قسمت ششم

این انیمه که از روی مانگایی به همین نام ساخته شده، در سال 2011 شروع به پخش کرد و درسال 2012 آخرین قسمتش پخش شد. داستان این انیمه در مورد «تاتسومی اوگا» (Tatsumi Oga)، دانش‌آموز سال اول دبیرستانی که یک روز به صورت تصادفی یک بچه را پیدا می‌کند و این بچه، پسر پادشاه شیاطین است و اوگا باید او را بزرگ کند تا در آینده بتواند جایگزین پدرش شود. داستان این انیمه حول محور دو شخصیت اوگا و بچه می‌چرخد و به رابطه این دو و سختی‌هایی که باهم از پسشان برمی‌آیند تمرکز دارد. ژانر این انیمه کمدی و اکشن است اما بیشتر به جنبه کمدی آن می‌پردازد. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های جالب این انیمه را مشاهده کنید:

گریه کردن مثل خالی کردن بدنت از تمام ناامیدی‌ها پشیمانی‌ها است. می‌توانی از این احساسات به عنوان یک اسلحه استفاده کنی، اما این خیلی آسونه. هروقت می‌خوای گریه کنی، به جایش لبخند بزن. این معنای مرد بودنه.

6. Great Teacher Onizuka

انیمه شات: قسمت ششم

انیمه Great Teacher Onizuka که از روی مانگایی به همین نام ساخته شده، در سال 1999 شروع و در سال 2000 آخرین قسمتش پخش شد. داستان این انیمه در مورد «اکیچی اونیزوکا» (Eikichi Onizuka)، یک مرد بیکار 22 ساله که قبلا عضوی از یک گروه گانگستری بود. او برای کسب درآمد و بودن در کنار دخترهای جوان به شغل معلمی علاقه‌مند می‌شود و با سختی زیاد موفق به گرفتن مدرک برای تدریس می‌شود. او از سیستم آموزشی این مدرسه و تمام مدرسه‌های دیگر بدش می‌آید و تصمیم می‌گیرد به شیوه خودش یه دانش‌آموزانش درس‌های زندگی را یاد بدهد و به بهترین معلم تاریخ تبدیل شود. روش‌های او خطرناک، نامناسب و غیرقانونی هستند اما با این‌ حال جواب می‌دهند. اونیزوکا به تک تک دانش‌آموزانش اهمیت می‌دهد و برای کمک به آن‌ها از هیچ چیزی دریغ نمی‌کند. ژانر این انیمه کمدی، دراماتیک و برشی از زندگی است. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های جذاب این انیمه را بخوانید:

میدانی، زمانی که در دبیرستان بودم همیشه مشکل درست می‌کردم. خیلی هم کم پیش می‌آمد که به مدرسه برم. قبل از اینکه متوجه بشم کارم اشتباهه اخراج شدم. وقتی که دیگه نمی‌تونستم برم به مدرسه، اولین باری بود که فهمدیم مدرسه چقد عالی بود. اونجا کلی دوست داری و می‌توانی کلی تفریح کنی. وقتی که سنم بالاتر رفت، از همیشه بیشتر دوست داشتم به مدرسه برم. برای همین بود که یک معلم شدم، چون اگه یک معلم باشم می‌تونم تا وقتی که بمیرم اینجا بمونم. برای همینه که الان اینقدر خوشحالم. دوست دارم تو هم اینجوری باشی. میخوام از مدرسه خوشت بیاد. چون وقتی تموم بشه، دیگه خیلی دیره.

One Punch Man .4

انیمه شات: قسمت ششم

اولین فصل از انیمه One Punch Man در سال 2015 پخش شد و داستان آن در مورد یکی از بهترین و قوی‌ترین شخصیت‌های دنیای انیمه، «سایتاما» (Saitama)، است. سایتاما یک مرد بیکار 25 ساله است که یک روز تصمیم می‌گیرد برای تفریح قهرمان شود و بعد از دو سال تمرین مداوم که شامل هر روز 100 شنا، 100 دراز و نشست، 100 اسکوات و 10 کیلومتر دویدن است؛ به قدرت خدایی دست می‌یابد ولی هزینه‌ای سنگین در این میان می‌پردازد و تمام موهای خود را از دست داده و کچل می‌شود. با اینکه سایتاما از تمام قهرمانان دیگر قوی‌تر است، اما چون هیچوقت به دنبال مشهور شدن نبوده، زیاد شناخته شده نیست. او یک روز با «جنوس» (Genos) آشنا می‌شود. جنوس تا 15 سالگی یک انسان عادی بود که در کنار خانواده‌اش زندگی معمولی خود را می‌گذراند. اما یک روز یک سایبورگ به شهر حمله می‌کند و خانواده او را را از بین برد. در طی یکی از مبارزاتش به شدت زخمی شد و نزدیک به مرگ بود که سایتاما آمد و جانش را نجات داد. از آن موقع به بعد جنوس به دانش‌آموز سایتاما تبدیل شد تا از او مبارزه یاد بگیرد. داستان حول محور این دو شخصیت و مبارزه‌های مختلفشان می‌چرخد و ژآنر این انیمه اکشن، کمدی است. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های بسیار زیبا از این انیمه را بخوانید: (این دیالوگ حاوی اسپویل است)

اگر تو اینجا نبودی من به شرورترین موجود این دنیا تبدیل می‌شدم. ترس بی قید و شرط در سراسر دنیا باعث ایجاد صلح می‌شود. فکر نکن که همه‌ بچه‌ها منتظر قهرمانان هستند. بچه‌هایی دور دنیا هستند که منتظر یک هیولای ترسناک هستند. قدرت نجات دادن آن‌ها را داری؟ می‌توانی آن بچه زشت که در پارک به او قلدری می‌شود را نجات دهی؟ من می‌توانم. من قدرت این را دارم که کل دنیا را به وسیله ترس نجات دهم. زمانی که انسانیت از گاروی هیولا می‌ترسد، همه دست در دست هم داده تا نجات پیدا کنند. صلح دیگری به غیر از این می‌تواند به وجود آید؟ می‌توانی صلح درست کنی؟ می‌توانی بدون هیچ قید و شرطی دنیا را با آن شنل مسخرت نجات دهی؟ قدرت جلوگیری از تراژدی‌های مخفی را داری؟ تو خیلی قوی هستی… خب که چی؟ ممکنه بتوانی مرا شکست دهی، اما می‌توانی این مسئولیت سنگین را برعهده بگیری؟ اگر می‌خواهی شکستم دهی پس به سوالم جواب بده! از چه میرسی؟ چرا الان من را می‌کشی؟ احساس وظیفه‌ات به اندازه من زیاد است؟ برای چه یک قهرمان هستی؟

3. kaichou wa maid sama

انیمه شات: قسمت ششم

این انیمه از روی مانگایی به نام Maid Sama ساخته شده و در سال 2009 پخش شده است. داستان این انیمه در مورد «میساکی آیزووا» (Misaki Ayuzawa)، رئیس شورای دانش‌آموزی مدرسه سیِکا است. این مدرسه در سال‌های پیش یک مدرسه پسرانه بوده و میساکی برای آنکه بتواند این مدرسه را به یک مکانی که دخترها هم قادر به لذت بردن از آن هستند تبدیل کند، تلاش‌های بسیاری می‌کند. میساکی در کنار خواهر و مادرش زندگی می‌کند و از آنجایی که فقیر هستند در کافه‌ای به عنوان یک پیشخدمت کار می‌کند. از آنجایی که از کارش خجالت می‌کشد، دوست ندارد کسی از مدرسه او را در محل کارش ببیند. اما یک روز «اوسوی تاکومی» (Takumi Usui)، یکی از همکلاسی‌ها و خوشتیپ‌ترین پسر مدرسه او را در لباس پیشخدمتی‌اش می‌بیند و ماجرای رمانتیک و کمدی این دو آغاز می‌شود. ژانر این انیمه کمدی و رمانتیک است و بسیار جذاب، بامزه و دوست‌داشتنی است. kaichou wa maid sama اولین انیمه‌ای بود که در دوران نوجوانی‌ام دیدم و باعث شد به دیدن انیمه‌های دیگر علاقه‌مند شوم و به شما پیشنهاد می‌کنم حتما آن را ببینید. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های زیبای این انیمه را بخوانید:

هم چی تقصیر تو هست، اگر ما در این بازی شرکت نمی‌کردیم، من هرگز متوجه احساساتم نسبت به تو نمی‌شدم! حقیقت اینه که من همیشه می‌خواستم دستان تو را در دستم بگیرم! وقتی که فکر می‌کنم قراره اذیتم کنی، ناگهان پا میشی و میری. واقعا داری به چی فکر می‌کنی؟ چرا اینجوری هستی؟… فقط منو اذیت می‌کنی… اوسوی احمق… چرا همیشه با من درگیر هستی؟

2. Danshi Koukousei no Nichijou

انیمه شات: قسمت ششم

این انیمه که با نام Daily Lives of High School Boys هم شناخته می‌شود، از روی مانگایی با همین نام ساخته و در سال 2012 پخش شده است. داستان این انیمه در مورد سه پسر به نام‌های «تاداکونی» (Tadakuni)، «هیدنوری تاباتا» (Hidenori Tabata) و «یوشیتاکه تاناکا» (Yoshitake Tanaka) که در مدرسه پسرانه‌ای درس می‌خوانند است. این انیمه داستان خاصی نداشته و هر قسمتش وقایع خنده دار مختلفی را دنبال می‌کند. انیمه Danshi Koukousei no Nichijou تنها هدفش خنداندن مخاطبینش است و این کار را به بهترین شیوه ممکن انجام می‌دهد. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های جالب از این انیمه را بخوانید:

یک دوست کسی است که با دوستانش راه می‌رود، حتی اگر مسیرشان متفاوت باشد! کسی که بار سنگین گناهانت را با تو به دوش بکشد! آیا این به معنای یک دوست واقعی بودن نیست؟

1. Gintama

انیمه شات: قسمت ششم

به بهترین انیمه کمدی و یکی از بهترین انیمه‌های دنیا رسیدیم. این انیمه از روی مانگایی به همین نام ساخته شده و در سال 2006 شروع به پخش کرده و هنوز هم در حال پخش است. داستان این انیمه در مورد «گینتوکی ساکاتا» (Gintoki Sakata) است. گینتوکی یک سامورایی است که پس از جنگِ بزرگی که با بیگانگان داشت، شمشیر خود را کنار گذاشته و شمشیر چوبی به دست گرفته تا دیگر کسی را نکشد. او برای پول در آوردن و کمک به دیگران Odd Jobs Gin را تاسیس می‌کند. در Odd Jobs Gin تا زمانی که پول به او داده شود هر کاری انجام می‌دهد حتی تمیز کردن توالت مردم. یک روز گینتوکی با پسر نوجوانی به نام «شینپاچی شیمورا» (Shinpachi Shimura) کمک می‌کند و از آنجایی که شینپاچی قصد دارد به یک سامورایی قدرتمند و با شرف تبدیل شود، به عنوان دستیار گینتوکی شروع به کار می‌کند تا از او درس‌های لازم برای تبدیل شدن به یک سامورایی را یاد بگیرد. پس از مدتی آن‌ها با «کاگورا» (Kagura) ملاقات می‌کنند، کاگورا از نژاد آمانتو و عضوی از کلن یاتو است و به همین دلیل قدرت فیزیکی بسیار بالایی دارد. به خاطر همین قدرت بسیار بالایش توسط یک گروه یاکوزا مورد سو استفاده قرار می‌گیرد و وقتی که می‌خواهد از دستشان فرار کند، گینتوکی به کمکش می‌آید. از آن به بعد کاگورا هم به جمع Odd Jobs Gin اضافه می‌شود و این 3 نفر با کمک یکدیگر بیننده‌های این انیمه را در طول بیش از 300 قسمت می‌خندانند. ژانر این انیمه کمدی و اکشن است، اما تمرکز و هدف اصلی آن بر کمدی و شوخی‌های مختلف و جالب است. Gintama به هیچ انیمه‌ای رحم نکرده و در آن با تمامی انیمه‌های معروف همانند One Piece ،Bleach ،Naruto و …. شوخی‌های مختلفی می‌شود. در زیر می‌توانید یکی از دیالوگ‌های بامزه از این انیمه را بخوانید:

گوش کن! فکر کن زیادی شیر توت فرنگی خورده باشی و در نصفه شب باید بری دستشویی اما بیرون تختت سرده! نمی‌خواهی که از جایت بلند بشوی، اما میل به ادرار کردن بیش از حد قوی است! تصمیم می‌گیری که از جایت بلند شوی! به سمت دستشویی می‌دوی و خودت را خلاص می‌کنی! در آن لحظه فکر می‌کنی که کل زندگیت تو را به این لحظه رسانده! اما بعد متوجه می‌شوی که اینجا دستشویی نیست و تو هنوز روی تختت هستی! این احساس رطوبت بسیار گرم، مانند آتش سوزی در کل بدنت پخش می‌شود! اما تو متوقف نمی‌شوی! تو نمی‌توانی که متوقف شوی! این حقیقت شیر توت فرنگی است!

در انتها و قبل از پایان بردن انیمه شات این هفته برای شما چهار آهنگ از سه انیمه مختلف آماده کرده‌ایم. دو آهنگ اول برای انیمه Guilty Crown، سومی برای انیمه سینمایی princess mononoke و آخرین آهنگ برای انیمه Naruto است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
انیمه شات: قسمت ششم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان