افشای تصاویر نسل جدید نیسان اکسترا، شاسی‌بلندی بر اساس ناوارا


افشای تصاویر نسل جدید نیسان اکسترا، شاسی‌بلندی بر اساس ناوارا

اکسترا (Xterra) یک اس‌یووی با ساختار بدنه روی شاسی بود که بر اساس پیکاپ ناوارا ساخته شده و نسل نخست آن در سال 1999 توسط نیسان معرفی شد. نسخه‌ای از این اس‌یووی با نام پالادین در چین به تولید می‌رسید که همین مدل با نام رونیز در کشورمان هم توسط پارس‌خودرو تولید شد. سپس نسل... نوشته افشای تصاویر نسل جدید نیسان اکسترا، شاسی‌بلندی بر...

اکسترا (Xterra) یک اس‌یووی با ساختار بدنه روی شاسی بود که بر اساس پیکاپ ناوارا ساخته شده و نسل نخست آن در سال 1999 توسط نیسان معرفی شد. نسخه‌ای از این اس‌یووی با نام پالادین در چین به تولید می‌رسید که همین مدل با نام رونیز در کشورمان هم توسط پارس‌خودرو تولید شد. سپس نسل دوم اکسترا در سال 2005 به بازار آمد که بازهم بر اساس ناوارا ساخته شده بود و در ظاهر نیز شباهت زیادی به آن داشت. این نسل تا سال 2015 به تولید رسید و بعدازآن بدون معرفی جایگزین یا نسل جدید از خط تولید کنار رفت.

افشای تصاویر نسل جدید نیسان اکسترا، شاسی‌بلندی بر اساس ناوارا

اما چند وقتی بود که گفته می‌شد نیسان قصد دارد بار دیگر بر اساس ناوارا اقدام به ساخت یک اس‌یووی نماید. از این خودرو تصاویر جاسوسی زیادی هم منتشر شد و به نظر می‌رسید که نیسان آماده است تا آن‌را رسماً رونمایی کند. حال اما پیش از رونمایی از این اس‌یووی، تصاویری از آن افشا شده است. ظاهراً این خودرو نسل جدید اکسترا است اما برخلاف نسل‌های قبلی، نیسان تصمیم گرفته که ظاهر آن‌را را کمی متفاوت‌تر از خودرویی که بر اساس آن شکل گرفته یعنی پیکاپ ناوارا طراحی کند. این تصاویر که توسط یک وب‌سایت چینی منتشر شده است، هردو نمای جلو و عقب اکسترا جدید را نشان می‌دهد.

افشای تصاویر نسل جدید نیسان اکسترا، شاسی‌بلندی بر اساس ناوارا

در قسمت جلویی خودرو، چراغ‌هایی بزرگ‌تر و سپر و کاپوتی متفاوت با ناوارا دیده می‌شود. به‌طورکلی با توجه به این تصاویر می‌توان گفت که اس‌یووی بدنه روی شاسی جدید نیسان استایل مدرن‌تری نسبت به پیشینیان خود دارد. انتظار می‌رود کابین این ماشین فضای کافی برای نصب سه ردیف صندلی را داشته باشد. در بخش پیشرانه هم احتمالاً از موتور 2.3 لیتری توربودیزل dCi ناوارا استفاده خواهد شد که در کنار یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ اتوماتیک قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود نسل جدید اکسترا ابتدا در آسیا عرضه گردد و سپس به دیگر مناطق هم راه یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس