مریم امیدی پارسا به دنبال کسب سهمیه المپیک توکیو


مریم امیدی پارسا به دنبال کسب سهمیه المپیک توکیو

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ مریم امیدی پارسا بانوی قایقران کشورمان شروع فعالیت ورزشی‌اش با دوچرخه سواری بود. اما در استعدادیابی رشته قایقرانی به خاطر طول دست و قدش وارد این رشته شد. از سال 91 رسما فعالیت در قایقرانی را شروع کرد. او در خصوص رفتن جیوگانیک مربی رومانیایی تیم‌های ملی روئینگ ایران گفته بود: برخی می‌گویند یکسری مشکلات اخلاقی...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ مریم امیدی پارسا بانوی قایقران کشورمان شروع فعالیت ورزشی‌اش با دوچرخه سواری بود. اما در استعدادیابی رشته قایقرانی به خاطر طول دست و قدش وارد این رشته شد. از سال ۹۱ رسما فعالیت در قایقرانی را شروع کرد.

او در خصوص رفتن جیوگانیک مربی رومانیایی تیم‌های ملی روئینگ ایران گفته بود: برخی می‌گویند یکسری مشکلات اخلاقی در بازی‌های تایلند به وجود آمده و برخی نیز می‌گویند این مشکلات در مسابقات جوانان رخ داده است؛ اما من به عنوان کسی که در جریان مسابقات قهرمانی آسیا کنار ایشان حضور داشتم و شاهد بر اعمالشان بودم، تمام شایعاتی که در رابطه با آقای جیوگانیک مطرح شده است را رد می‌کنم. زمانی که بانوان از سکو پایین آمدند برای اظهار خوشحالی دور ایشان جمع شدند؛ اما هیچ تماسی بین ورزشکاران و مربی رخ نداد.

وی همچنین چندی پیش در گفتگو با فرهنگستان فوتبال اظهار کرد: به شخصه اگر ایشان از ایران بروند ترجیحم این خواهد بود که دیگر فعالیت ورزشی خود را ادامه ندهم اما اگر ایشان بمانند من مطمئنم که نه تنها برای بازی‌های آسیایی جاکارتا نتایج فوق العاده‌ای کسب خواهیم کرد، بلکه در مسابقات جهانی و المپیک هم حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

مریم امیدی پارسا در مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو شرکت نکرد اما اعلام کرد که حتما در المپیک توکیو با حضور جیوگانیک علاوه بر کسب سهمیه نتیجه درخشانی هم برای ایران کسب خواهد کرد.

بانوی قایقران کشورمان که در مسابقات قهرمانی آسیا نخستین مدال طلای روئینگ دو نفره بانوان ایران را کسب کرد، گفت: برای اینکه سهمیه المپیک کسب کنم، احتمالا در قایق دو نفره سبک وزن شرکت کنم. اگر تمرینات‌مان ادامه داشته باشد، مطمئنا با یک مدال خوش رنگ سهمیه المپیک می‌گیرم.

او در پایان گفت: در حال حاضر تنها خواسته من و تمام ورزشکاران روئینگ ایران، برگشت آقای جیوگانیک است. از مسئولین خواهش می کنم صدای ما ملی پوشان را بشنوند و مربیمان را به ایران برگردانند.

مطالب مرتبط:

چرا هدایت تیم ملی روئینگ بانوان را از جیوگانیک می‌گیرند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟