نسخه خاصی از شورولت کامارو 2018 رونمایی شد | فیلم


شورولت کامارو ZL1 1LE مدل 2018، ارزش های خود را در پیست نورد‌ شلیف نوربرگ‌رینگ ثابت کرد. این خودرو با بدست آوردن زمان 16 دقیقه و 04٫7 ثانیه، سریعترین کاماروییست که دور این پیست معروف آلمانی را طی کرده است. کامارو ZL1 1LE که در تابستان امسال از راه می رسد، دارای یک سیستم تعلیق مسابقه ای با شوک های DSSV است. یک بال فیبر کربنی در عقب آن نصب شده...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

نسخه خاصی از شورولت کامارو 2018 رونمایی شد | فیلم

تقابل دو رقیب دیرینه شورولت کامارو و فورد موس...

نسخه خاصی از شورولت کامارو 2018 رونمایی شد | فیلم

شورولت اس اس 2015 | فیلم...

نسخه خاصی از شورولت کامارو 2018 رونمایی شد | فیلم

زیبایى بى نظیر شورولت کوروت | فیلم...

شورولت کامارو ZL1 1LE مدل ۲۰۱۸، ارزش های خود را در پیست نورد‌ شلیف نوربرگ‌رینگ ثابت کرد. این خودرو با بدست آوردن زمان ۱۶ دقیقه و ۰۴٫۷ ثانیه، سریعترین کاماروییست که دور این پیست معروف آلمانی را طی کرده است. کامارو ZL1 1LE که در تابستان امسال از راه می رسد، دارای یک سیستم تعلیق مسابقه ای با شوک های DSSV است. یک بال فیبر کربنی در عقب آن نصب شده و کل مجموعه سوار بر تایر های تابستانی عریض Goodyear Eagle F1 Supercar 3R است. دامپر ها (کمک فنرها) و چرخ های سبک تر، شیشه ی عقب نازک تر و یک صندلی عقب فیکس شده به پشت، وزن این خودرو را ۶۰ پوند از کامارو ZL1 سنتی کمتر کرده است. تنها گیربکس در دسترس در کامارو ZL1 1LE مدل ۲۰۱۸ یک گیربکس شش سرعته ی دستیست.

نسخه خاصی از شورولت کامارو 2018 رونمایی شد | فیلم

کوروت | تگ

کامارو ZL1 1LE از ب‌ام‌و M4 GTS مدل ۲۰۱۶ هم که دور را با رکورد ۷ دقیقه و ۲۷٫۸۸ ثانیه به پایان رسانده بود، سریعتر عمل کرد. همچنین این خودرو نشان داد که خیلی از لکسس LFA پکیج نوربرگ‌رینگ با زمان ۷ دقیقه و ۱۴٫۶۴ ثانیه، کند تر نیست. همچنین ثابت کرد که با پورشه ۹۱۱ GT3 که زمان ۷ دقیقه و ۱۲٫۰۷ ثانیه را در این پیست ثبت کرده است، هم فاصله ی چندانی ندارد. بر اساس ارزیابی های شورولت، همراه با کشتن ZL1 استاندارد در نوربرگ‌رینگ، ۱LE توانست ۳ ثانیه سریعتر دور پیست میلفورد پرووینگ گراندز جنرال موتورز را بزند.برای دریافت تمام ارتقاء های عملکرد در کامارو ZL1 1LE ، خریداران باید پکیج Extreme Track Performance را هم سفارش دهند که قیمت آن ۷,۵۰۰ دلار است. سفارش این بسته ی عملکردی، قیمت کل این ماشین را به ۶۹,۹۹۵ می رساند.

(۵)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : خودروی شورولت, شورولت کوروت C7, شورولت کامارو, شورولت کامارو ZL1

5
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)