سپاهان اصفهان – پیکان تهران/ داغ و سرعتی در نقش جهان


سپاهان اصفهان – پیکان تهران/ داغ و سرعتی در نقش جهان

هفته یازدهم لیگ هفدهم، سه‌شنبه 9 آبان 96، ساعت 16:45، ورزشگاه نقش جهان اصفهان داور: رضا عادل، کمک‌ها: رضا سخندان و جعفر مهاجرسه شنبه 9 آبان 1396 - 14:33

به گزارش خبرورزشی،دو تیم در شرایط کاملاً متفاوت چشم به سه امتیاز این مصاف سرنوشت‌ساز دوخته‌اند. سپاهان با سرمربی کروات و مشهور خود به هیچ‌عنوان انتظارات را برآورده نکرده و کرانچار مورد هجمه انتقادات بی‌امان هواداران معترض اصفهانی قرار گرفته است حالا می‌خواهد با کسب سه امتیاز بازی خانگی به شرایط خود در جدول سر و سامان بدهد. پیرمرد کروات خوب می‌داند تنها نقطه روشن تیمش در این فصل برد شهرآورد اصفهان است امروز این فرصت را دارد تا با کشیدن ترمز بردهای متوالی خودروسازان دوباره اعتبار دور شده از سپاهان را برگرداند. بردی که ارزشی شش امتیازی برای زردپوشان دارد و می‌تواند بازگشتی رؤیایی برای آنها رقم بزند تا هم چهره یک مدعی به خود بگیرند هم پاسخی به انتقادات تند هفته‌های گذشته بدهند. در آن سوی میدان مجید جلالی و شاگردانش در 6 بازی اخیر بی‌نظیر عمل کرده و با کسب 18 امتیاز جهش فوق‌‌‌العاده‌ای در جدول داشتند و حالا در رده سوم ایستاده‌اند. تیمی که در هفته‌های آغازین ناامیدکننده ظاهر شده بود به یکباره اوج گرفت و به هیچ حریفی رحم نکرد امروز در سفر به نصف جهان دنبال ثبت رکوردی جدید از خود در تاریخ لیگ برتر است که در این صورت باید آنها را مدعی جدی این فصل نامید. تیمی جوان و جاه‌طلب که نشان داده تا آخرین دقیقه از رسیدن به اهدافش ناامید نمی‌شود و منتظر کوچک‌ترین غفلت برای ریختن زهر خود است.

چهره‌ها

علی کریمی هافبک ملی‌پوش و خرید دقیقه نودی سپاهانی‌ها برای سر و سامان دادن به میانه میدان امروز تقابلی دیدنی با هافبک‌های مهمان تهرانی خواهد داشت. کریمی که با مصدومیت غیرمنتظره در روزهای نخست بازگشت چند هفته‌ای دور از میادین بود امیدوار است با درخشش دوباره به تیم ملی برسد.

در بین بازیکنان پیکان می‌توان از چند بازیکن به عنوان چهره نام برد اما مهم‌ترین آنها امیر روستایی مهاجم 20 ساله و پدیده جدید خودروسازان است که هفته قبل هم با گل دقایق تلف شده بردی ارزشمند برای پیکانی‌ها به ارمغان آورد و امروز هم می‌تواند خطری بزرگ برای مدافعان سپاهان لقب بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان