بازی Ghost of Tsushima جدیدترین ساخته استودیوی ساکرپانچ رونمایی شد


بازی Ghost of Tsushima جدیدترین ساخته استودیوی ساکرپانچ رونمایی شد

بازی Ghost of Tsushima رسما رونمایی شد. در واپسین لحظات این یک ساعت تحمل‌برانگیز سرانجام بمب کنفرانس سونی به انفجار درآمد. بمبی که نام استودیوی معروف ساکر پانچ بر روی آن درج شده بود. استودیوی ساکرپانج که خیلی وقت است در سکوت خبری به سر می‌برد، سرانجام و در جریان کنفرانس مطبوعاتی سونی که همچنان...

بازی Ghost of Tsushima رسما رونمایی شد. در واپسین لحظات این یک ساعت تحمل‌برانگیز سرانجام بمب کنفرانس سونی به انفجار درآمد. بمبی که نام استودیوی معروف ساکر پانچ بر روی آن درج شده بود.

استودیوی ساکرپانج که خیلی وقت است در سکوت خبری به سر می‌برد، سرانجام و در جریان کنفرانس مطبوعاتی سونی که همچنان در جریان است بازی جدید خود را رسما معرفی کرد. البته که در دست تولید بودن یک بازی جدید توسط استودیوی ساکرپانچ مدت‌ها قبل از این نمایش رسما تایید شده بود اما تا همین چند لحظه گذشته جزئیانی از آن منتشر نگردیده بود. جدیدترین بازی سازندگان ساکرپانچ که Ghost of Tsushima نام دارد تا جایی که می‌توان حدس زد در دنیای سامورایی‌ها رقم می‌خورد. با این حال احتمالا شما نیز مانند من لحظاتی قبل از اتمام تریلر و با دیدن برخی المان‌های این نمایش متوجه شده بودید که بازی مورد نظر ساخته چه استودیویی است. بازی Ghost of Tsushima هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه ندارد، اما شما می‌توانید اولین تریلر منتشر شده از آن را در ادامه مشاهده نمایید.

شما همچنین می‌توانید نظراتتتان را در رابطه با بازی Ghost of Tsushima با گیم شات به اشتراک بگذارید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Ghost of Tsushima جدیدترین ساخته استودیوی ساکرپانچ رونمایی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس