حل مشکلات مربوط به دوچرخه‌سواری بانوان در طرقبه‌شاندیز


حل مشکلات مربوط به دوچرخه‌سواری بانوان در طرقبه‌شاندیز

رییس شورای شهر طرقبه‌شاندیز گفت: مشکلات مربوط به دوچرخه‌سواری بانوان در طرقبه شاندیز با توجه به جلسات و تعامل خوبی که میان شورای تامین و سایر دستگاه‌ها شکل گرفت، حل شد.

به گزارش ایسنا، حسین ثابت‌گلستانی، رییس شورای شهر طرقبه‌شاندیز در نشست خبری جام دوچرخه‌سواری مهرگان که روز جمعه برگزار خواهدشد، در خصوص محدودیت‌هایی که برای بانوان دوچرخه‌سوار وجود دارد، گفت: جلساتی با حضور فرماندار و مسئولان شورای تامین برگزار شده و به نتایج خوبی رسیده‌ایم. خوشبختانه حواشی بسیار کمتر شده و اگر ورزشکاران و علاقه‌مندان مسائل مربوط به شئونات را رعایت کنند، با نیروی انتظامی هماهنگ شده و مشکلی در این رابطه نداریم.

وی افزود: در گذشته قهرمانان زیادی در طرقبه‌شاندیز داشته‌ایم، این شهرستان پتانسیل بالایی در ورزش دارد و وظیفه ماست که از حامیان مالی ورزش حمایت کنیم. اصل قضیه را در مورد معضل مواد مخدر فراموش کرده‌ایم، به دنبال رفع مشکلات هستیم اما به دنبال پیشگیری نیستیم. چقدر برای ورزش بودجه گذاشته‌ایم؟ اگر روی ورزش و آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کنیم، بدون شک شاهد بلوغ نسلی ویژه خواهیم‌بود که به اهداف ما نیز نزدیک‌تر خواهد بود.

رییس شورای شهر طرقبه‌شاندیز گفت: باید قلبا موافق ورزش باشیم تا بتوانیم راه‌کارهای موجود را جدی بگیریم و در جهت عملی شدن آنان فعالیت کنیم. در طرح‌های اتی در بلوار امام رضا رینگ مخصوص دوچرخه در نظر گرفته‌شده و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز صورت گرفته‌است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی