سباستین فتل: همیلتون لایق قهرمانی امسال بود.


فرمول یک ایران – به عقیده سباستین فتل، لوئیس همیلتون لایق‌ترین فرد برای قهرمانی امسال و رسیدن به رکورد چهار قهرمانی در فرمول یک بوده است. رکوردی که پیش از این در اختیار فتل قرار داشت. همیلتون در حالی قهرمانی امسال را کسب کرد که در مسابقه مکزیک مورد فشار بسیار زیاد از سمت سباستین  قرار گرفته بود و پس از برخورد ابتدای مسابقه بر هیجان...

فرمول یک ایران – به عقیده سباستین فتل، لوئیس همیلتون لایق‌ترین فرد برای قهرمانی امسال و رسیدن به رکورد چهار قهرمانی در فرمول یک بوده است. رکوردی که پیش از این در اختیار فتل قرار داشت.

همیلتون در حالی قهرمانی امسال را کسب کرد که در مسابقه مکزیک مورد فشار بسیار زیاد از سمت سباستین قرار گرفته بود و پس از برخورد ابتدای مسابقه بر هیجان رقابت نیز افزوده شده بود.

پس از از دست رفتن جایگاه استارت سباستین توسط مکس ورشتپن، او باید برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی به رتبه دوم دست پیدا می‌کرد که با وجود والتری بوتاس در رده دوم کمی دور از دسترس بود و از طرف دیگر لوئیس نیز باید به رتبه هشتم می‌رسید تا به رقابت قهرمانی در مکزیک پایان دهد. اما در نهایت سباستین به رتبه‌ایی بالاتر از چهارمی دست نیافت و لوئیس همیلتون با اتمام مسابقه در رده نهم چهارمین قهرمانی خود را جشن گرفت.

سباستین در گفتگوی پس از مسابقه با شبکه NBC گفت:

رقابت قهرمانی برای من از ژاپن تمام شده بود، خیلی سخت است وقتی در کورس رقابت هستید نتوانید از خط پایان عبور کنید و سرنوشت رقابت را موارد پیش بینی نشده رقم بزنند، بهای سنگیتی برایش دادم اما این موارد دیگر اهمیت ندارند. اتفاقات امروز و این پیست مهمترین مسئله است، امروز روز لوئیس است، او چهارمین قهرمانی اش را کسب کرده و لایق این عنوان است.

او بهترین راننده امسال است و بهترین انتخاب ها رو انجام داده.

سباستین فتل: همیلتون لایق قهرمانی امسال بود.سباستین فتل: همیلتون لایق قهرمانی امسال بود. استارت – گرندپری مکزیک 2017

وقتی از سباستین در خصوص چهارمین قهرمانی لوئیس و رسیدن به تعداد قهرمانی‌های خودش پرسیدم اینگونه پاسخ داد:

راستش را بخواهید دوست داشتم از او بالاتر بمانم و فاصله رکوردم با او را بیشتر کنم اما امروز روز اوست و امسال سال بسیار سختی بود، او لایق قهرمانی است اما فراموش نکنیم برای فراری فصل هنوز ادامه دارد، ما باید از هرچه برایمان باقی مانده دفاع کنیم. این خیلی ناامید کننده است.

سال آینده شرایط متفاوت خواهد بود، همه راهی جدید با تجربیات جدید را شروع خواهیم کرد در حال حاضر باید به بهترین راننده سال احترام گذاشت و این کسی نیست جز لوئیس.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...