پرینتر موبایلی فوجی فیلم Instax Share SP-3 با قیمت 200 دلار معرفی شد


پرینتر موبایلی فوجی فیلم Instax Share SP-3 با قیمت 200 دلار معرفی شد

پرینتر موبایلی فوجی فیلم Instax Share SP-3 با قیمت مقرون به صرفه معرفی شد. این پرینتر جیبی برای نخستین بار از فیلم‌های مربعی شکل Instax Square استفاده می‌کند. فوجی فیلم تابستان امسال همزمان با عرضه‌ی دوربین Instax SQ10، یک نسخه‌ی مربعی از فیلم‌های اینستاکس خود را نیز عرضه کرد و حالا آن‌ها این فرمت محبوب... نوشته پرینتر موبایلی...

پرینتر موبایلی فوجی فیلم Instax Share SP-3 با قیمت مقرون به صرفه معرفی شد. این پرینتر جیبی برای نخستین بار از فیلم‌های مربعی شکل Instax Square استفاده می‌کند.

فوجی فیلم تابستان امسال همزمان با عرضه‌ی دوربین Instax SQ10، یک نسخه‌ی مربعی از فیلم‌های اینستاکس خود را نیز عرضه کرد و حالا آن‌ها این فرمت محبوب مربعی را به پرینترهای بیسیم کوچک خود آورده‌اند. روز گذشته فوجی فیلم از پرینتر 200 دلاری Instax Share SP-3، سومین نسخه‌ی پرینترهای موبایلی خود که برای نخستین بار در سال 2014 و طی نمایشگاه CES معرفی کرده بود، رونمایی کرد.

پرینتر موبایلی فوجی فیلم Instax Share SP-3 با قیمت 200 دلار معرفی شد

پرینتر موبایلی فوجی فیلم Instax Share SP-3 در 10 ثانیه چاپ می‌کند

پرینتر موبایلی فوجی فیلم SP-3 نخستین نسلی از این محصولات است که از فیلم مربعی جدید اینستاکس استفاده می‌کند، اما درست همانند نسل گذشته خود مدل SP-2 (که بر روی فیلم‌های اینستاکس مینی چاپ می‌کرد) کار می‌کند. بنابراین بدون هرگونه آزمایشی می‌توانیم بگوییم که این نسخه‌ی جدید نیز عالی عمل خواهد کرد. آن نسخه بسیار سریع (حدود 10 ثانیه) عکس‌ها را چاپ می‌کرد که می‌توانستید به سادگی با انواع مختلفی از گوشی‌ها و اپلیکیشن‌ها (نظیر فیس بوک و اینستاگرام) کار کند و تصاویری باکیفیت را چاپ کند. اما نکته منفی اینجاست که هنوز هم رابط کاربری اپلیکیشن پرینتر موبایلی فوجی فیلم هنوز هم در لبه‌های گوشی مشکل ساز است.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

در کنار کیفیت بالای چاپی که این پرینتر به کاربرانش ارائه می‌کند، شما امکانات و گزینه‌های متنوعی را نیز در اختیار خواهید داشت. به طور مثال می‌توانید بر روی تصاویر قاب چاپ خود اقدام به نوشتن کنید، اما نوشته‌های شما چندان هم قابل سفارشی سازی نخواهند بود. بنابراین شما به لطف پرینتر موبایلی فوجی فیلم Instax Share SP-3 می‌توانید خیلی زود با گوشی موبایل خود از سوژه‌های جذاب محیط پیرامونتان عکاسی کنید و فورا در کمتر از چند ثانیه آن‌ها را چاپ کنید.

پرینتر موبایلی فوجی فیلم Instax Share SP-3 با قیمت 200 دلار معرفی شد

کمپانی فوجی فیلم این پرینتر جمع و جور را در دو رنگ مشکی و سفید و از اوایل ماه نوامبر به فروش خواهد رساند. قیمت SP-3 نیز همانطور که گفته شد، تنها 200 دلار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا