کری خوانی هنرپیشه ” استقلالی ” تلویزیون برای ” پرسپولیسی ها !


امیر غفارمنش هنرمند تلویزیون طرفدار استقلال است و دوست دارد این تیم برنده شهرآورد باشد، با این حال او نسبت به برخی اتفاقات حول شهرآورد ناراحت است. * در آستانه شهرآورد 85 فضای کری‌خوانی را چطور می‌بینید؟ امیر غفارمنش – من بخشی از کری‌خوانی را دوست دارم اما آنجایی که از باخت تیم کشورم مقابل کشورهای عربی خوشحال می‌شویم...

امیر غفارمنش: شهرآورد قبل خودمان را برای باخت آماده کرده بودیم، 3 تا زدیم!

کری خوانی هنرپیشه ” استقلالی ” تلویزیون برای ” پرسپولیسی ها !

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ | ۷:۰۲
کری خوانی هنرپیشه ” استقلالی ” تلویزیون برای ” پرسپولیسی ها !

امیر غفارمنش هنرمند تلویزیون طرفدار استقلال است و دوست دارد این تیم برنده شهرآورد باشد، با این حال او نسبت به برخی اتفاقات حول شهرآورد ناراحت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر غفارمنش هنرمند تلویزیون طرفدار استقلال است و دوست دارد این تیم برنده شهرآورد باشد، با این حال او نسبت به برخی اتفاقات حول شهرآورد ناراحت است.

* در آستانه شهرآورد ۸۵ فضای کری‌خوانی را چطور می‌بینید؟

امیر غفارمنش – من بخشی از کری‌خوانی را دوست دارم اما آنجایی که از باخت تیم کشورم مقابل کشورهای عربی خوشحال می‌شویم حالم را بد می‌کند. اینکه پرسپولیسی‌ها از باخت استقلال به العین خوشحال می‌شوند یا استقلالی‌ها از باخت پرسپولیس مقابل الهلال خوشحال شده و کری می‌خوانند برایم عجیب است. به نظرم این ناشی از فشار روانی است که وجود دارد و بازخوردش را در این کری‌خوانی‌ها می‌بینیم. مثلاً پولی از من دزدیده شده یا پسری از پدرش کتک خورده و این خشم را در کری‌خوانی با تیم مقابل خالی می‌کنیم. به نظرم در حیطه فرهنگی باید برنامه‌ریزی زیادی در این خصوص کرد. ما الان برای اجرای تئاتر به هر شهری می‌رویم کری‌خوانی زیادی بین شهرها می‌بینیم و این قضیه تنها در شهرآورد و فوتبال نیست. به نظر باید از خوبی‌ها و خوشی‌های فوتبال و کری‌خوانی‌ها استفاده کنیم و لذت ببریم. وقتی تصاویر خوشحالی الهلالی‌ها یا العینی‌ها در رختکن از برد تیم‌های ایرانی را می‌بینیم واقعاً باید خوشحال شویم و کری بخوانیم؟

* در مورد شهرآورد ۸۵ چه نظری دارید؟

امیر غفارمنش – در این یکی،‌ دو بازی قبل از شهرآورد چیزهای ریزی از استقلال دیدیم. کمی تیم رو به جلوتر بود و تک‌ضرب بازی کردن تیم بیشتر شده بود، با این حال هنوز استقلال شفر یک هندوانه در بسته است و باید دو، سه بازی بگذرد تا در مورد این تیم نظر داد به خصوص که شهرآورد هم تعیین‌کننده نیست و همه چیز در این بازی مسائل فنی نیست. شهرآورد قبلی، خودمان را آماده کرده بودیم که ببازیم اما سه تا زدیم و بردیم.

* دوست دارید گلزن شهرآورد چه کسی باشد؟

خسرو حیدری، سجاد شهباززاده و اگر مهدی قائدی بازی کند دوست دارم او هم گل بزند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , اخبار شهرآورد بزرگ پایتخت , استقلال , پرسپولیس , لیگ برتر
برچسب ها : استقلال, امیر غفارمنش, پرسپولیس, شهرآورد, شهرآورد 85

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید