زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند


نوشته زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند اولین بار در تالاب پدیدار شد. دختران زیبا در جهان ملکه زیبایی   در مسابقات ملکه زیبایی باید با دختران و زنانی همراه شوین که زیبا ترین شکل و شمایل ها را دارد در ادامه می‌توانید با زیباترین دختران در دنیا که ملکه زیبایی شدند.   به گزارش تالاب مسابقات ملکه زیبایی هرساله برگزار میشود و...

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

دختران زیبا در جهان ملکه زیبایی

در مسابقات ملکه زیبایی باید با دختران و زنانی همراه شوین که زیبا ترین شکل و شمایل ها را دارد در ادامه می‌توانید با زیباترین دختران در دنیا که ملکه زیبایی شدند.

به گزارش تالاب مسابقات ملکه زیبایی هرساله برگزار میشود و زیباترین دختر دنیا به مدت یکسال به عنوان ملکه جذابیت در تمام دنیا شناخته میشود. با اینکه هر ساله زیباترین زن به عنوان ” ملکه زیبایی ” برگزیده می‌شود, اما برخی از ملکه های زیبایی حتی پس از کسب این عنوان, هنوز هم جزء زیباترین ها میباشند.

هر ساله دنیا چشم براه مسابقه ای است که در آن زیباترین زنان برای کسب عنوان زیباترین زن دنیا رقابت میکنند. اولیه این مسابقات از سال 1951 بودو ازآن سال تا دهه 1970 شمار بینندگان این مسابقات بین المللی در سراسر دنیا به بیش از دو میلیارد نفر بالغ می شد.اما این میزان به دلایل شمار زیادی از جمله کاهش سطح زیبایی و فرهنگ کمپانی کنندگان به میزان قابل توجهی کاهش یافت که منتهی به کم شدن استانداردهای کمیت? داوری نیز شد.

تاریخ این مسابقات, پر است از دختران زیبا که نفس ها را در سینه زندان میکنند و تبدیل به اسطوره های زیبایی میشوند. این ملکه ها باوجود سن و سالشان, هنوز هم از زیبایی و جذابیت خود لذت میبرند و باید گفت آنان جزو زیباترین زنان جهانند.

جنیفر هاوکینز ملکه زیبای استرالیایی «Jennifer Hawkins»

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

به گزارش تالاب این زیبای استرالیایی زمانی که درسال 2004 به عنوان ملکه زیبایی دست یافت, مطرح شد. او یکبار در طول مسابقه دقیقاً اتفاقی به زمین خورد که منتهی به ظاهر شدن لباسهای زیرش در برابر چشم میلیون ها بیننده گردید و از این نظر وضعیت بد و شرم آوری را در طول مسابقه بردباری کرد. باوجود اینکه سن هاوکینز کمی بالا رفته اما هنوز هم جذابیت و زیبایی خودرا با خصوصیت های ایده آلش حفظ کرده است.

ناتالی گلبووا زیباترین زن دنیا با چشمانی ناب و جذاب «Natalie Glebova»

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

او اصالتاً روس و اهل کاناداست ودر سال 2005 به عنوان ملکه زیبایی دنیا معرفی شد. گلبووا رابه داشتن جذابیتی ناب و چشمانی که میتواند با مغناطیسش مخاطب را هیپنوتیزم کند, توصیف میکنند. وی پس از کسب این عنوان وارد برنامه های تلویزیونی, رقص و نویسندگی شده است.

آگبانی دارگو اولین ملکه زیبایی سیاهپوست «Aggbani Dargo»

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

وی اهل نیجریه است و اولین زن سیاهپوستی است که توانسته عنوان ملکه زیبایی دنیا رابه دست آورد. دارگو برای رهایی از رنج فقر وارد دنیای مد و زیبایی شد. پیروزی او در مسابقات سال 2001 که در ویتانم برگزار شد, متمایز از پیروزی سایرین بود. میزان همکاری بییندگان در گزینه دارگو برای این عنوان حدود %50 بوده است.

آیشواریا رای زیباترین ملکه زیبایی دنیا «Aishwarya Rai»

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

بی شک, او یکی از زیباترین ملکه های زیبایی دنیا به شمار می‌رود. وقتی آیشواریا درسال 1994 برنده شد, زیبایی اش دنیا را خیره کرد و امروز پس از گذشت 21 سال, او زیباتر و جذابتر از گذشته است. آیشواریا همین حالا یکی از ستارگان بالیوود و یکی از زیباترین زنان دنیا است.

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

مونا گرود ملکه زیبایی دوزخ و زیباترین چهره تلویزیونی نروژ «Mona grudt»

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

به گزارش تالاب این زیبای نروژی در دهه چهارم زندگی خود قرار دارد و هنوز هم از زیبایی اش که به واسطه آن درسال 1990 مقام اولیه مسابقات را کسب کرد بهره مند است. در آن دوره از مسابقات, لقب “ملکه زیبایی دوزخ ” رابه گرودت داده بودند و وی حتی پیش بینی نمیکرد که در مقام دهم جای گیرد. وی اکنون زیباترین چهره تلویزیونی در نروژ است.

لارا دوتا ملکه هندی رکورددار «Lara Dutta»

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

این ملکه هندی بالاترین رکورد امتیاز کسب شده از جانب هیئت داوران رابه خود اختصاص داده است. وی درسال 2000 عنوان ملکه زیبایی را کسب کرد و تا امروز همکاری فعالی در زمین? زیبایی و امور فرهنگی دارد.

الیسا مکادو زیبارویی از نژاد لاتین «Alicia Machado»

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

این ملکه زیبایی ونزوئلایی درسال 1996 پیروز به کسب این عنوان شد. زیبایی ناب او که ریشه در نژاد لاتینی اش دارد, بسیار جذاب است. وی اخیراً اعلام کرده نیت دارد داستانش را در قالب یک کتاب توزیع سازد; اما این حکایت شیرینی نخواهد بود! زیرا مکادو تصمیم دارد پشت صحنه های رقابت های مسابقات زیبایی را که بر پای? سوء بهره گیری از قدرت و نژادپرستی است را افشا کند.

دیانا مندوزا زیباروی دیگری از ونزوئلا «Diana Mendoza»

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

زیباروی دیگری از ونزوئلا که درسال 2008 ویتنام ملکه زیبایی دنیا شد. برنده شدن در آن رقابت باوجود بیش از 80 دختر جذاب کار ساده ای نبود. اما بهرحال مندوزا پیروز شد امتیاز کافی به دست آورد و پس از گذشت 12 سال, این عنوان رابه کشورش بازگرداند.

سیلویا هیچکاک ملکه زیبایی در میان 56 دختر زیبا «Sylvia Hitchcock»

زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند

به گزارش ایران ناز وی درسال 1967 پس ازآن که ملکه زیبایی امریکا شد, عنوان ملکه زیبایی دنیا را نیز کسب نمود. آن دوره از مسابقات در برزیل برگزار شد و بیش از 56 دختر زیبا از سراسر دنیا در آن کمپانی داشتند و برنده شدن در مسابقات بسیار مشکل بود. اما در نهایت هیچکاک حائز این مقام شد.

اوکسانا ویورووا ملکه زیبایی دنیا درسال 2002

این زیباروی روس , تا امروز دارای بالاترین رکورد امتیازات دربخش لباسهای شنای مسابقات زیبایی است. وی با امتیاز بالایی که کسب کرد, عنوان ملکه زیبایی دنیا را درسال 2002 برای کشورش به دست آورد و اولین برنده روسی شد.


برچسب‌ها: زیباترین زنان, زیباترین دختران, ملکه زیبایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود