بازیکنان جلسه بحران تشکیل داده اند !


اسلاون بیلیچ ، سرمربی کروات وست هم تایید کرده که بازیکنان تیم جلسه بحران تشکیل داده اند. به گزارش FFT، بیلیچ که در پی کسب نتایج ضعیف با چکش ها شغل خود را در خطر می بیند، تیمش را مهیای تقابل امشب برابر تاتنهام در لیگ کاپ می کند. او باور دارد که بازیکنانش هنوز می توانند فصل خود را دگرگون کنند. فصلی که تا بدین جای کار تنها بر حسب تفاضل گل،...

بیلیچ سرمربی وستهام : باید تیم را رهبری کرده و سریعا کاری کنم که بهتر بازی کنیم

بازیکنان جلسه بحران تشکیل داده اند !

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۱
بازیکنان جلسه بحران تشکیل داده اند !

به گزارش FFT، بیلیچ که در پی کسب نتایج ضعیف با چکش ها شغل خود را در خطر می بیند، تیمش را مهیای تقابل امشب برابر تاتنهام در لیگ کاپ می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسلاون بیلیچ ، سرمربی کروات وست هم تایید کرده که بازیکنان تیم جلسه بحران تشکیل داده اند.

به گزارش FFT، بیلیچ که در پی کسب نتایج ضعیف با چکش ها شغل خود را در خطر می بیند، تیمش را مهیای تقابل امشب برابر تاتنهام در لیگ کاپ می کند. او باور دارد که بازیکنانش هنوز می توانند فصل خود را دگرگون کنند. فصلی که تا بدین جای کار تنها بر حسب تفاضل گل، به بیرون ماندن چکش ها از جمعه سه تیم پایینی لیگ برتر رای داده است.

ابتدا خودم جلسه ای با مارک (نوبل، کاپیتان تیم) داشتم و سپس بازیکنان نیز جلسه ای با یکدیگر داشتند که برآیند آن بسیار مثبت بود. همه ما از شرایط جدی خود آگاه هستیم و می دانیم که باید بهتر بازی کرده و امتیاز اندوزی کنیم، به ویژه در دیدار های خانگی.

در حالی که گفته می شود بیلیچ تنها دو بازی (تاتنهام و کریستال پالاس) فرصت دارد تا شغل خود را حفظ کند، او دیدی مثبت به وضعیت موجود دارد:

ما دوره های موفقیت آمیز و همچنین ناکامی را سپری کرده ایم. اما دلیل این که از شرایط سخت همچون ۵ شکست در ماه مارس خارج شدیم این بود به سختکوشی ادامه دادیم. در سپتامبر هم این موضوع برای ما رخ داد و ما به سختکوشی ادامه دادیم و خواهیم داد. هیچ نشانه ای از این نمی بینم که چیزی در این راستا عوض شده باشد. باید تیم را رهبری کرده و سریعا کاری کنم که بهتر بازی کنیم.

گفتنی است که وست هم از ۹ بازی ابتدایی خود در فصل جاری لیگ برتر تنها ۸ امتیاز کسب کرده و ۱۷ بار نیز شاهد باز شدن دروازه خود بوده است.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال انگلیس , فوتبال جهان
برچسب ها : بیلیچ, تیم وستهام, سرمربی وستهام, وستهام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا