رضایت «شفر» از جباروف و ابراهیمی در تمرین امروز استقلال


رضایت «شفر» از جباروف و ابراهیمی در تمرین امروز استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد دو بازیکن این تیم در تمرین امروز اظهار رضایت کرد.

به گزارش پارس نیوز،

تمرین امروز استقلال از ساعت ۱۱:۱۵ در زمین شماره دو مجموعه آزادی برگزار شد. قبل از شروع تمرین، وینفرد شفر سرمربی استقلال حدود 10 دقیقه با بازیکنان صحبت و نکات فنی دیدار برابر پرسپولیس را به آنها گوشزد کرد.

خبر درگذشت ابراهیم آشتیانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بازیکنان استقلال را هم دچار شوک کرده بود و آنها قبل از شروع تمرین برای شادی روح این ملی پوش پیشین فاتحه ای قرائت کردند.

پژمان منتظری که مدت هاست به دلیل مصدومیت در تمرین آبی پوشان حضور ندارد، امروز به دیدار شفر رفت و ضمن خوش و بش با هم بازی هایش دقایقی به طور اختصاصی با سرمربی تیم به گفتگو نشست.

پس از صحبت های شفر بازیکنان ابتدا زیر نظر مک درموت بدن های خود را گرم کردند و در آیتم بعدی تمرین به مرور کارهای تاکتیکی و ترکیبی پرداختند.

سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی دو دروازه بان استقلال تمرینات متفاوت تری را نسبت به گذشته انجام دادند تا بتوانند نظر شفر را برای اینکه در دربی درون دروازه قرار گیرند جلب کنند.

بخش بعدی تمرین آبی پوشان اختصاص به زدن ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور داشت که امید ابراهیمی و چباروف بهتر از سایر بازیکنان ضربات را وارد دروازه می کردند. همین مسئله باعث شد شفر از عملکرد این دو بازیکن ابراز رضایت آنها را تشویق به زدن ضربات دقیق تر کند.

آیتم پایانی تمرین امروز مختص یک فوتبال درون تیمی بود که شفر این فوتبال را بر اساس آنالیز پرسپولیس برگزار کرد.

تمرین روز سه شنبه آبی پوشان بعد از 80 دقیقه به پایان رسید. این تیم فردا آخرین تمرین خود را برای دیدار برابر پرسپولیس برگزار می کند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه چهارم آبان ماه از هفته دهم لیگ و از ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟