خاطرات تلخ بازیگر زن؛ از برهنگی تا شوخی جنسی/ به اجبار پذیرفتم +عکس


خاطرات تلخ بازیگر زن؛ از برهنگی تا شوخی جنسی/ به اجبار پذیرفتم +عکس

«جنیفر لارنس» در مراسمی هنری در لس آنجلس به بیان خاطرات تلخ و ناخوشایند خود بعنوان یک زن در هالیوود پرداخت.

به گزارش جام نیوز، «جنیفر لارنس» بازیگر مشهور آمریکایی در مراسمی هنری در لس آنجلس به بیان خاطرات تلخ و ناخوشایند خود بعنوان یک زن در هالیوود پرداخت، تجربیاتی که به گفته او نمونه های متداولی از رفتارهای ناشایست تهیه کنندگان سینما است.

جنیفر لارنس هنگام دریافت جایزه، بازیگری را حرفه ای سخت و دشوار برای زنان توصیف کرد که با چالش های شخصی و اخلاقی بسیاری همراه است.

خاطرات تلخ بازیگر زن؛ از برهنگی تا شوخی جنسی/ به اجبار پذیرفتم +عکس

او گفت، در ابتدای فعالیتهای حرفه ای خود و هنگامی که بازیگری گمنام بود، با درخواست های عجیب و غیرمعمولی از سوی دست اندرکاران مواجه شده که مجبور به پذیرش آنها بوده است.

جنیفر لارنس در مرحله گزینش یک فیلم سینمایی، همراه با پنج بازیگر زن دیگر برهنه شده تا تهیه کننده با مشاهده فراز و فرودهای بدنش، تناسب اندام او برای نقش مورد نظر را تأیید کند.

جنیفر لارنس این گزینش را یکی از روزهای تلخ دوران بازیگری خود توصیف کرد چرا که این تهیه کننده با الفاظ زشت و نامناسبی درباره اعضای جنسی آنها اظهار نظر می کرد.

این بازیگر جوان که از درخواست غیر معمول تهیه کننده عصبانی بود این مطالب را با یکی از عوامل تولید درمیان گذاشت ولی او با لحن زشت و زننده ای گفت اندام متناسبی دارد که برای رابطه جنسی ایده آل است.

جنیفر لارنس با انتقاد از عملکرد غیر حرفه ای برخی از تهیه کنندگان هالیوود گفت، بسیاری از بازیگران زن کم و بیش تجربیات مشابه ای دارند و مورد اذیت و آزار جسمی و روحی قرار گرفته اند.

او خواستار برخورد جدی با افرادی شد که با سواستفاده از قدرت و شهرت خود در هالیوود زنان را استشمار می کنند، به گفته او چنین فرهنگی باید ریشه کن شود.

سخنان جنیفر لارنس در حالی بیان می شود که این روزها رسوایی اخلافی «هاروی واینستین» تهیه کننده مشهور آمریکایی مهمترین خبر هالیوود است.

در هفته های گذشته تعدادی از بازیگران زن او را به اذیت و آزار جنسی و تجاوز متهم کرده اند و این تهیه کننده بزرگ به نماد سوءاستفاده از زنان در هالیوود تبدیل شده است.

هاروی واینستین که از موفق ترین تهیه کنندگان سینمایی دهه های اخیر است، از شرکت فیلمسازی واینستین و اکادمی اسکار اخراج شده و احتمال محاکمه او نیز وجود دارد.

گفتنی است در پی این افشاگری، گروهی از زنان و مردان از سراسر جهان با استفاده از هشتگ «من نیز» (MeToo) در شبکه های اجتماعی قصد دارند وسعت اذیت و آزارهای جنسی در جهان را نشان دهند.

همچنین زنان فرانسوی نیز در فضای مجازی، هشتکی مشابه تحت عنوان «خوکت را افشاء کن» به راه انداخته اند.

افشاگری های و اتفاقات اخیر پرده‌های برافتاده هالیوود و زشتی‌هایی است که به عنوان قصه و داستان در فیلم‌ها رویت می‌شد و حالا رنگ واقعی خود را نشان داده است.

به تصریح روانشناسان، نمود زشتی‌های آثار سینمای هالیوود اعم از خشونت و سکس و نمایش بی‌بند و باری و... اکنون آن چیزی شده که در جامعه غرب دیده می شود.

خاطرات تلخ بازیگر زن؛ از برهنگی تا شوخی جنسی/ به اجبار پذیرفتم +عکس

115

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر