هازارد: هنوز هم می توانیم لیگ را فتح کنیم !


ادن هازارد ، ستاره بلژیکی چلسی می گوید با اینکه منچسترسیتی و منچستریونایتد تیم های قوی تری هستند اما باور دارد در رقابت با این تیم ها، تسلیم نخواهند شد. تساوی 3-3 برابر رم، باعث شد آبی های لندن سه بازی بدون برد را پشت سر بگذارند اما هازارد باور دارد هیچ چیز تمام شده نیست. موافق نیستم که می گویند لیگ را نمی توانیم فتح کنیم....

هازارد : تفاوت با فصل قبل در اینجا است که منچسترسیتی و منچستریونایتد قوی تر شده اند

هازارد: هنوز هم می توانیم لیگ را فتح کنیم !

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | ۸:۳۶
هازارد: هنوز هم می توانیم لیگ را فتح کنیم !

ادن هازارد ، ستاره بلژیکی چلسی می گوید با اینکه منچسترسیتی و منچستریونایتد تیم های قوی تری هستند اما باور دارد در رقابت با این تیم ها، تسلیم نخواهند شد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ادن هازارد ، ستاره بلژیکی چلسی می گوید با اینکه منچسترسیتی و منچستریونایتد تیم های قوی تری هستند اما باور دارد در رقابت با این تیم ها، تسلیم نخواهند شد. تساوی ۳-۳ برابر رم، باعث شد آبی های لندن سه بازی بدون برد را پشت سر بگذارند اما هازارد باور دارد هیچ چیز تمام شده نیست.

موافق نیستم که می گویند لیگ را نمی توانیم فتح کنیم. تفاوت با فصل قبل در اینجا است که منچسترسیتی و منچستریونایتد قوی تر شده اند. ما آماده ایم. می دانیم لیگ برتر انگلیس رقابتی طولانی است که می توانیم دوباره به جمع مدعیان بازگردیم. مقابل رم مساوی کردیم اما باید خوشحال باشیم که سومین باخت پیاپی را تجربه نکردیم. مقابل واتفورد برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

بازیکنان زیادی داریم و همه آن ها را مدتی است می شناسم. مهم است که برخی استراحت کنند. به شخصه، دوست دارم بازی کنم چون سه ماه از میادین دور بودم. بنابراین دوست دارم در زمین باشم اما مربی تصمیم گیرنده است پس ما هم مشکلی نداریم.

تعداد مصدومان چلسی زیاد شده و این تیم باید برخلاف فصل گذشته در اروپا هم بازی کند.

این فصل کمی با فصل قبل متفاوت است چون در لیگ قهرمانان اروپا هم بازی می کنیم. فصل قبل ساده بود چون دو بازی در هفته انجام نمی دادیم. باید به این شرایط عادت کنیم. پیشرفت برای ما ضروری است اما ما هنوز هم در سطح فصل قبلمان قرار داریم. امسال دو جلسه پیش از هربازی داریم اما فصل قبل کل هفته را وقت داشتیم. امیدواریم خیلی زود به شرایط عادت کنیم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال انگلیس , فوتبال جهان
برچسب ها : چلسی, ستاره چلسی, منچسترسیتی, منچستریونایتد, هازارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!