کشته شدن 3 نظامی سعودی به ضرب گلوله تک‌تیراندازان ارتش یمن


کشته شدن 3 نظامی سعودی به ضرب گلوله تک‌تیراندازان ارتش یمن

سه نظامی سعودی در عملیات تلافی‌جویانه تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، از پای در آمدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه حملات خود به یمن، 19 بار دو استان حجه و میدی را طی ساعات گذشته بمباران کردند.

در مقابل نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، مراکز تجمع ارتش سعودی و مزدورانش در دو موضع مثعن و الرمضه در جیزان را هدف قرار دادند.

در پی انفجار دو بمب در اطراف گذرگاه الخضراء در نجران، دو خودروی نظامی ارتش سعودی منهدم شد و سرنشینان آن کشته شدند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک زلزال 1 به مرکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در شمال منطقه مرزی میدی شلیک کردند.

از سوی دیگر تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی عملیاتی، 3 نظامی سعودی را در شهر الربوعه در عسیر به هلاکت رساندند.

یک منبع نظامی یمنی پیش از این گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک زلزال 2، مرکز تجمع مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور و ائتلاف متجاوز سعودی در استان لحج را در هم کوبیدند.

یک منبع نظامی نیز به المسیره گفت که در پی حملات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در بخش موزع در غرب استان تعز، شماری از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

نیروهای یمنی همچنین مراکز تجمع نظامیان سعودی در کوه قیس در جیزان را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر مراکز تجمع نظامیان سعودی در مثلث‌العشه در نجران هدف حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

رژیم سعودی در قالب ائتلاف خود از سه سال پیش جنگ همه‌جانبه علیه یمن را به راه انداخت که تاکنون به کشته شدن بیش از هشت هزار نفر و زخمی شدن هزاران یمنی دیگر، انهدام ساختار زیربنایی این کشور، آوارگی میلیونها نفر و شیوع بیماری‌های واگیردار و قحطی در این کشور منجر شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟