هنر پیانیچ ناجی بیانکونری شد !


یوونتوس موفق شد با گل های پیانیچ و مانژوکیچ اسپورتینگ لیسبون را با نتیجه 2-1 شکست دهد. پیانیچ، یک بار دیگر هنرش را روی ضربات آزاد به نمایش گذاشت. گل اسپورتینگ را الکس ساندرو وارد دروازه خودی کرد. پیانیچ پس از بازی در گفتگو با مدیاست گفت: روی گلی که دریافت کردیم بدشانس بودیم اما فوتبال همین است و باید واکنش خوبی...

تیم یوونتوس با گل پیانیچ که از روی ضربه ایستگاهی به زیبایی به ثمر رسید پیروز شد

هنر پیانیچ ناجی بیانکونری شد !

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | ۸:۰۸
هنر پیانیچ ناجی بیانکونری شد !

یوونتوس موفق شد با گل های پیانیچ و مانژوکیچ اسپورتینگ لیسبون را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. پیانیچ یک بار دیگر هنرش را روی ضربات آزاد به نمایش گذاشت

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس موفق شد با گل های پیانیچ و مانژوکیچ اسپورتینگ لیسبون را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. پیانیچ، یک بار دیگر هنرش را روی ضربات آزاد به نمایش گذاشت. گل اسپورتینگ را الکس ساندرو وارد دروازه خودی کرد. پیانیچ پس از بازی در گفتگو با مدیاست گفت:

روی گلی که دریافت کردیم بدشانس بودیم اما فوتبال همین است و باید واکنش خوبی نشان می دادیم. اسپورتینگ تیم خوبی است. ما بازی خوبی انجام دادیم. بازی پیچیده بود اما شایسته پیروزی بودیم و از بابت آن بسیار خوشحالیم.

حالا می توانیم به ادامه راه صعودمان برسیم. در لیسبون مقابل اسپورتینگ پیروزی می خواهیم. از کادر پزشکی متشکرم و خوشحالم که به میادین بازگشتم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان , لیگ قهرمانان اروپا
برچسب ها : اسپورتینگ, پیانیچ, ستاره یوونتوس, یوونتوس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...