مدیران پیشین ساپکو جانشین جمالی و یکه زارع


مدیران پیشین ساپکو جانشین جمالی و یکه زارع

به گزارش صنعت نویس، اگرچه هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر احتمال تغییر مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور منتشر نشده، با این حال اخبار غیر رسمی از رخ دادن این اتفاق در آینده ای شاید نه...

به گزارش صنعت نویس، اگرچه هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر احتمال تغییر مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور منتشر نشده، با این حال اخبار غیر رسمی از رخ دادن این اتفاق در آینده ای شاید نه چندان دور حکایت دارند.
بر این اساس، شنیده می شود رمضانعلی پورمجیب جانشین هاشم یکه زارع در ایران خودرو خواهد شد و عادل پیرمحمدی نیز صندلی مهدی جمالی را در سایپا تصاحب خواهد کرد.
نکته جالب در مورد پورمجیب و پیرمحمدی اینجاست که هر دو آنها سابقه مدیرعاملی شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) را در کارنامه خود دارند. بر این اساس، پیرمحمدی از شهریور 90 تا مهر ماه 92 سکان هدایت ساپکو را بر عهده داشت و پورمجیب نیز در دهه 80 در این شرکت مدیرعامل بود.
هرچه هست باید منتظر ماند و دید آیا اخبار غیر رسمی در مورد تغییر مدیران عامل ایران خودرو و سایپا در نهایت تایید می شوند یا اینکه یکه زارع و جمالی به زندگی در جاده مخصوص ادامه خواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش