معرفی و بررسی کوتاه 12 مورد از بهترین برنامه های درخواست پیک آنلاین + لینک دانلود


معرفی و بررسی کوتاه 12 مورد از بهترین برنامه های درخواست پیک آنلاین + لینک دانلود

این روزها درخواست پیک یا وانت بار با استفاده از اپلیکیشن های موبایلی کاملا مرسوم شده وبا ما همراه باشید. بهترین برنامه های درخواست پیک آنلاین زمانی که برنامه هایی مثل اسنپ (Snap) شروع به کار کردند، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که بتوانند به موفقیت دست یافته و در بین کاربران محبوب شوند. اما این مسئله به وقوع...

این روزها درخواست پیک یا وانت بار با استفاده از اپلیکیشن های موبایلی کاملا مرسوم شده وبا ما همراه باشید.

بهترین برنامه های درخواست پیک آنلاین

زمانی که برنامه هایی مثل اسنپ (Snap) شروع به کار کردند، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که بتوانند به موفقیت دست یافته و در بین کاربران محبوب شوند. اما این مسئله به وقوع پیوست و هم اکنون کاربران زیادی از برنامه های درخواست پیک آنلاین برای رفت و آمد و حمل و نقل محموله‌هایشان استفاده می‌کنند. اما به نظر شما بهترین برنامه های درخواست پیک و وانت بار آنلاین کدامند؟

اپلیکیشن اسنپ (Snap)

بدون تردید اسنپ یکی از بهترین و با کیفیت ترین برنامه های در خواست تاکسی محسوب می‌شود که به نوعی از قابلیت سفارش پیک هم پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به سادگی ضمن مشخص کردن مبدا و مقصد خود یا حتی چند مقصد مختلف، با هزینه ای مناسب درخواست خودرو کنید و از پرداخت آنلاین یا نقدی هزینه لذت ببرید.

دانلود برنامه اسنپ از کافه بازار

دانلود برنامه اسنپ از گوگل پلی استور

دانلود برنامه اسنپ از اپ استور

اپلیکیشن الوپیک

الوپیک اپلیکیشنی است که با استفاده از آن می‌توانید پیک موتوری سفارش دهید و با بهترین هزینه ممکن محموله های مورد نظرتان را از مکانی به مکان دیگر برسانید. رابط کاربری برنامه الوپیک بسیار خوب طراحی شده و استفاده از آن آسان است. همچنین برنامه از امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین و نقدی پشتیبانی به عمل می‌آورد. سازگاری با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS هم از دیگر ویژگی های برنامه الوپیک محسوب می‌شود.

دانلود برنامه الوپیک از کافه بازار

دانلود برنامه الوپیک از گوگل پلی استور

دانلود برنامه الوپیک از اپ استور

اپلیکیشن حملو

اپلیکیشن حملو هم یکی دیگر از بهترین برنامه های درخواست پیک محسوب می‌شود که کیفیت عملکرد عالی در کنار رابط کاربری مطلوب را ارائه می‌کند. با استفاده از این برنامه هم می‌توانید مثل برنامه الوپیک نسبت به سفارش پیک موتوری اقدام کنید. این اپلیکیشن با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد و با نصب آن مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان اعتبار هدیه به حسابتان اضافه خواهد شد که از مزیت های بسیار جالب این اپلیکیشن محسوب می‌شود.

دانلود برنامه حملو از کافه بازار

دانلود برنامه حملو از گوگل پلی استور

دانلود برنامه حملو از اپ استور

اپلیکیشن دیجی پیک

یکی دیگر از برنامه های خوبی که می‌توانید از آن به منظور سفارش پیک استفاده کنید، برنامه دیجی پیک است. این برنامه امکان ردیابی پیک روی نقشه را فراهم می‌کند. یعنی شما بعد از تکمیل سفارش و تحویل محموله مورد نظرتان به پیک موتوری، مسیری که وی طی می‌کند را به صورت آنی و دقیق بر روی نقشه مشاهده خواهید کرد. قیمت گذاری خوب، سرعت بالای پیک ها، پشتیبانی از روش های مختلف پرداخت و سازگاری با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS برخی از ویژگی های خوب برنامه دیجی پیک محسوب می‌شوند.

دانلود برنامه حملو از کافه بازار

دانلود برنامه حملو از گوگل پلی استور

دانلود برنامه حملو از اپ استور

اپلیکیشن موتونت

موتونت هم یکی دیگر از اپلیکیشن هایی است که می‌توانید از آن به منظور سفارش آنلاین پیک موتوری استفاده کنید. این برنامه شاید به اندازه سایر اپلیکیشن هایی که معرفی کردیم شناخته شده نباشد، اما کیفیت خوبی در راستای سفارش پیک موتوری آنلاین ارائه می‌کند و رابط کاربری اپلیکیشن موتونت هم بسیار خوب طراحی شده است، اگرچه گاها باگ هایی در آن دیده می‌شود. متاسفانه این اپلیکیشن فقط با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد و شامل نسخه آی او اسی نمی‌شود.

دانلود برنامه موتونت از کافه بازار

اپلیکیشن بادپا

برنامه بادپا هم برای سفارش آنلاین پیک و حمل و نقل محموله ها طراحی شده است، اما در مقایسه با سایر اپلیکیشن های قبلی یک نقطه قوت محسوس دارد! نقطه قوت محسوس این برنامه مربوط به امکان ارسال سفارش از هر نقطه ایران به نقطه دیگر می‌شود! یعنی شما برخلاف سایر برنامه های دیگر با استفاده از اپلیکیشن پیک بادپا می‌توانید محموله های مورد نظرتان را خیلی سریع و با بهترین قمت ممکن از یک شهر به شهر دیگر یا حتی از یک استان به استان دیگر ارسال کنید. بادپا همچنین دارای یک سامانه تلفنی است که با شماره گیری ۸۲۸۲ می‌توانید به آن دست پیدا کنید.

دانلود برنامه پیک بادپا از کافه بازار

اپلیکیشن تاچ سی

تاچ سی هم بدون تردید یکی از بهترین برنامه های درخواست تاکسی محسوب می‌شود که فقط در شهر مشهد قابل استفاده است. از این بنرامه هم می‌توانید مثل برنامه اسنپ برای سفارش پیک هم استفاده کنید. برنامه مذکور رابط کاربری بسیار دقیق و زیبایی دارد و رفت و آمد را در شهر بزرگ مشهد ساده تر می‌کند. هزینه هایی که توسط اپلیکیشن تاچ سی ارائه می‌شوند قابل قبول هستید و امکانات زیادی در این برنامه ارائه شده است.

دانلود برنامه تاچ سی از کافه بازار

دانلود برنامه تاچ سی از گوگل پلی استور

دانلود برنامه تاچ سی از اپ استور

اپلیکیشن گوبابا

گوبابا هم از اپلیکیشن هایی محسوب می‌شود که امکان سفارش آنلاین پیک را فراهم کرده است. رابط کاربری این برنامه خوب طراحی شده و سرعت و کیفیت عملکرد آن قابل قبول است. هزینه هایی هم که به ازای سفارش پیک در این برنامه ارائه شده‌اند مناسب هستند. این برنامه همچنین از سیستم پوشش خسارت احتمالی (بیمه)، پشتیبانی ۲۴ ساعته، ارسال فاکتور دیجیتال، قابلیت پرداخت آنلاین و غیره هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. ضمنا برنامه مذکور با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد.

دانلود برنامه گوبابا از کافه بازار

دانلود برنامه گوبابا از گوگل پلی استور

دانلود برنامه گوبابا از اپ استور

اپلیکیشن چاپارپیک

چاپارپیک برنامه سفارش پیک آنلاینی است که به صورت اختصاصی برای استفاده در شهر تبریز طراحی شده است. بنابراین اگر در تبریز زندگی می‌کنید یا بنا به هر دلیل به این شهر زیبا سفر کرده‌اید و نیاز به پیک دارید، اپلیکیشن چاپارپیک با بهترین کیفیت ممکن نیازتان را برطرف می‌کند. رابط کاربری این برنامه بسیار خوب طراحی شده و قابلیت های متنوعی توسط آن ارائه می‌شود. این موضوعات سبب شده تا چاپارپیک هم در لیست بهترین برنامه های درخواست پیک آنلاین ما جای داشته باشد.

دانلود برنامه چاپارپیک از کافه بازار

اپلیکیشن بارکو

با استفاده از برنامه بارکو می‌توانید خودروهایی مثل وانت بار، نیسان بار، کامیونت و مینی کامیونت را هم به عنوان وسیله نقلیه حمل کننده محموله خود انتخاب کنید. بنابراین امکان حمل و نقل وسایل و محموله های بزرگ تر هم با استفاده از برنامه بارکو فراهم می‌شود و شما محدود به موتورسیکلت نخواهید بود. بارکو حتی از امکان سفارش و تعیین کارگر برای حمل و نقل وسایل سنگین هم پشتیبانی می‌کند. به صورت کلی اگر تمایل دارید بار و کالاهای سنگین و بزرگی را حمل و نقل کنید، بارکو یکی از بهترین برنامه هایی است که قادر به بکارگیری آن هستید.

دانلود برنامه بارکو از کافه بازار

دانلود برنامه بارکو از گوگل پلی استور

دانلود برنامه بارکو از اپ استور

اپلیکیشن پیک یاب

پیک یاب هم مثل اغلب برنامه های دیگری که در لیست معرفی شدند، امکان سفارش پیک موتوری آنلاین را فراهم کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن پس از سفارش پیک موتوری و ارسال محموله مورد نظرتان می‌توانید مسیر دقیق و آنی که در حال سپری شدن است را روی نقشه برنامه مشاهده کنید. قیمت هایی که توسط اپلیکیشن مذکور ارائه می‌شوند مقرون به صرفه هستند و خود برنامه از رابط کاربری مطلوب و کاربرپسندی بهره می‌برد. ضمنا اپلیکیشن مذکور با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

دانلود برنامه پیک یاب از کافه بازار

دانلود برنامه پیک یاب از گوگل پلی استور

دانلود برنامه پیک یاب از اپ استور

اپلیکیشن پستمن

اصلی ترین مزیتی که برنامه پستمن دارد مربوط به این می‌شود که توسط خود شرکت ملی پست ایران طراحی شده و مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد، بنابراین شاید به نوعی در مقایسه با سایر اپلیکیشن های دیگر قابل اعتمادتر باشد. با استفاده از برنامه پستمن می‌توانید به ساده ترین شکل ممکن و با هزینه نسبتا مناسب پیک موتوری سفارش دهید. برنامه مذکور رابط کاربری مطلوبی دارد و متاسفانه فقط برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

دانلود برنامه پستمن از کافه بازار

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !