موفقیت یک شرکت دانش‌بنیان خوزستانی در تولید سیستم بومی امنیت شبکه با حمایت صحا


به گزارش شاتا، طراحی این سامانه منطبق با نیازهای راهبردی و استراتژیک منطقه، به ویژه با در نظر گرفتن حمله‌ها و سناریوهای تهدید سایبری در سال‌های اخیر بوده است. گفتنی است که از ایده تا اجرای طرح سه سال به طول انجامیده و طرح با موفقیت در...

به گزارش شاتا، طراحی این سامانه منطبق با نیازهای راهبردی و استراتژیک منطقه، به ویژه با در نظر گرفتن حمله‌ها و سناریوهای تهدید سایبری در سال‌های اخیر بوده است.
گفتنی است که از ایده تا اجرای طرح سه سال به طول انجامیده و طرح با موفقیت در آزمایش‌های مختلف امنیتی، از ابتدای امسال در کشور اجرایی شده است.
فایروال Enterprise از سریp1 محصول پاوان این شرکت، یک راه‌حل جامع در زمینه امنیت شبکه است که با قابلیت جستجو و بررسی دقیق و عمیق بسته‌های اطلاعاتی شبکه در مجموعه‌ها و شبکه‌های سازمانی بزرگ و پیچیده، می‌تواند نقش راهبردی و استراتژیک خود در زمینه فیلترینگ، شناسایی و مقابله با بدافزارها و ویروس‌ها، انواع تهدیدهای اینترنتی و برقراری ارتباط با VPN به‌صوت کاملا هدایت‌شده و تحت کنترل را به نحو موثر و به‌آسانی ایفا کند.
گفتنی است که پاوان، سامانه امنیت ملی ارتباطات شرکت در راستای طرح امنیت ملی ارتباطات و پدافند غیرعامل تعریف و تولید شده است.
همچنین این طرح ضمن مقرون به‌صرفه‌تر بودن، با داشتن استانداردهای ایزو 27001 و اخذ مجوز از سازمان پدافند غیرعامل کشور، کسب رتبه از شورای عالی انفورماتیک و تاییدیه ارزیابی امنیتی محصول امنیت شبکه از صاافتا (صنایع امنیت فضای تبادل اطلاعات) قابل رقابت با محصول‌های کشورهای خارجی است.
این شرکت برای تامین نیازها و تجهیزات خود و تبدیل فایروال به یو تی ام از کمک‌های حمایتی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) استفاده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...