تحقق بیش از 60 درصدی صادرات غیرنفتی حوزه صنعت و گردشگری هرمزگان در شش ماهه نخست امسال


به گزارش شاتا، خلیل قاسمی در هفتمین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی این استان با اعلام این خبر، افزود: آمارهای صادرات غیرنفتی در حوزه‌های کشاورزی و شیلات در حال جمع آوری است. وی با اشاره به ظرفیت‌های استان هرمزگان، تصریح...

تحقق بیش از  60 درصدی صادرات غیرنفتی حوزه صنعت و گردشگری هرمزگان در شش ماهه نخست امسال
به گزارش شاتا، خلیل قاسمی در هفتمین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی این استان با اعلام این خبر، افزود: آمارهای صادرات غیرنفتی در حوزه‌های کشاورزی و شیلات در حال جمع آوری است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های استان هرمزگان، تصریح کرد: حوزه دریایی یکی از ظرفیت‌های مهم استان است که در این حوزه زیرساخت‌های مناسبی برای صادرات غیرنفتی ایجاد شده است.
قاسمی همچنین ادامه داد: برای رساندن میزان صادرات غیرنفتی این استان در سال 96 به بیش از دو میلیارد دلار، کمک و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان به بخش خصوصی مورد نیاز است.
دبیرکارگروه توسعه صادرات غیرنفتی در ادامه افزود: یکی از ظرفیت‌های صادراتی استان، محصولات کشاورزی است که از آبان ماه آغاز می شود.
وی دغدغه اصلی در این مورد را صادرات محصولات کشاورزی استان از مبادی غرب کشور و عدم محاسبه این محصولات به نام استان اعلام کرد و گفت: دبیرخانه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی از طریق مرکز به شدت پیگیر این موضوع خواهد بود.
قاسمی در پایان تصریح کرد: تقاضای تولیدکنندگان و صادر کنندگان استانی و کشوری، افزایش ساعات کار گمرک برای انجام خدمات به این بخش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !