پلیس سیستان و بلوچستان آماده ارائه مشاوره رایگان به شهروندان است


پلیس سیستان و بلوچستان آماده ارائه مشاوره رایگان به شهروندان است

زاهدان - معاون فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مراکز مشاوره و مددکاری فرماندهی انتظامی استان آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان به شهروندان هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به‌ نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا عامری اظهار داشت: نیروی انتظامی تنها سازمانی است که به عنوان یکی از خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیشترین خدمات را به مردم ارائه می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان، مراکز مشاوره و مددکاری را در معاونت اجتماعی و کلانتری‌های سطح استان راه‌اندازی کرده که شهروندان می‌توانند از خدمات مشاوره به صورت رایگان استفاده کنند.

وی با تاکید بر نقش موثر مراکز مشاوره و مددکاری در یگان‌های انتظامی، بیان کرد: هدف اصلی مراکز مشاوره پلیس کاهش آسیب‌های اجتماعی است. کارشناسان مجرب خانم و آقای مراکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در زمینه‌های مختلف مشاوره روان شناختی، خانوادگی، فردی، حقوقی، انتظامی آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان به عموم هم استانی‌ها هستند.

عامری خاطرنشان کرد: مددکاران اجتماعی در نقش آموزش دهنده به مددجویان، راه مقابله با موقعیت‌های دشوار را آموزش داده و از این طریق مشکلات آنها را برطرف می‌کنند از همین رو شهروندان می‌توانند از ساعات ۷ صبح تا ۱۴ ظهر به مرکز مشاوره «آرامش» واقع در آدرس «زاهدان، تقاطع ۸۰ دستگاه و خرمشهر، نبش خیابان مصطفی خمینی ۹» مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۲۱۸۷۹۶۲-۰۵۴ و ۲۱۸۷۹۳۴-۰۵۴ تماس حاصل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...