برتری سامسونگ نسبت به اپل در فروش گوشی‌های هوشمند در کشور آمریکا


سامسونگ اخیرا عرضه پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی نوت 8 را در بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا آغاز کرده و توانسته به فروش قابل‌توجهی نیز دست یابد اما اپل هنوز عرضه آی‌فون X را شروع نکرده و همچنان به فروش گوشی‌های آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس دل خوش کرده است. حال براساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، میزان فروش گوشی‌های سامسونگ در بازار آمریکا از...

سامسونگ اخیرا عرضه پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی نوت 8 را در بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا آغاز کرده و توانسته به فروش قابل‌توجهی نیز دست یابد اما اپل هنوز عرضه آی‌فون X را شروع نکرده و همچنان به فروش گوشی‌های آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس دل خوش کرده است. حال براساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، میزان فروش گوشی‌های سامسونگ در بازار آمریکا از میزان فروش گوشی‌های اپل پیشی گرفته است.

برتری سامسونگ نسبت به اپل در فروش گوشی‌های هوشمند در کشور آمریکا

طبق گزارشی که اخیرا توسط مرکز Kantar Worldpanel منتشر شده، سامسونگ در سه ماهه منتهی به 31 آگوست، 35.2 درصد از مجموع فروش گوشی‌های هوشمند در بازار آمریکا را به خود اختصاص داده و این در حالی بوده که اپل، با اختلافی ناچیز و با تصاحب سهم 35 درصدی از بازار این کشور در این بازه زمانی، در رده دوم ایستاده است.

انتظار می‌رود که سهم اپل از بازار گوشی‌های هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، بیشتر از سامسونگ باشد چراکه عرضه گوشی‌های آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس، پس از بررسی مرکز Kantar آغاز شد. از طرفی دیگر، ظرف چند ماه آینده کوپرتینویی‌ها عرضه اسمارت‌فون قدرتمند و البته پرطرفدار خود یعنی آی‌فون X را نیز آغاز خواهند کرد و پیش‌بینی می‌شود که اپل بتواند بار دیگر بر فرمانروایی خود در بازار آمریکا و همچنین کشورهای منطقه آمریکای شمالی ادامه دهد.

برتری سامسونگ نسبت به اپل در فروش گوشی‌های هوشمند در کشور آمریکا

تقریبا چهار هفته از عرضه گلکسی نوت 8 زمان گذشته و این گوشی توانسته در این مدت، حدود یک درصد از سهم فروش گوشی در بازار آمریکا را به خود اختصاص دهد. البته هنوز مشخص نیست که این فبلت در آینده، تا چه اندازه خواهد توانست سهم خود را در این بازار افزایش دهد و با توجه به نبود مشکل باتری گلکسی نوت 7 در این فبلت، باید دید که استقبال خریداران چگونه خواهد بود.

گفتنی است گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس نیز هم‌اکنون سهم 5.8 درصدی از فروش اسمارت‌فون‌ها را در این منطقه در اختیار دارند و از این‌رو، اپل رقابتی جدی را در آینده در پیش خواهد داشت.

با نگاهی به فروش موفق گوشی‌های آی‌فون در طی سال‌های اخیر، می‌توان این چنین پیش‌بینی کرد که اپل دوباره خواهد توانست عنوان برترین شرکت فعال در بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا را از آن خود کند. نظر شما در این رابطه چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس