نشست رهبران کُرد عراقی در سلیمانیه آغاز شد


نشست رهبران کُرد عراقی در سلیمانیه آغاز شد

نشست رهبران حزب اتحادیه میهنی کردستان و حزب دموکرات کردستان عراق به ریاست «فواد معصوم» در منطقه دوکان در سلیمانیه عراق آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه «رووداو»، نشست رهبران حزب اتحادیه میهنی کردستان و حزب دموکرات کردستان عراق در منطقه دوکان در سلیمانیه عراق آغاز شد.

«مسعود بارزانی» رئیس حزب دموکرات کردستان، فواد معصوم رئیس جمهور عراق و از رهبران حزب اتحادیه میهنی کردستان، ««هیرو ابراهیم احمد» همسر مرحوم جلال طالبانی رئیس جمهور پیشین عراق و «نیچروان بارزانی» نخست وزیر اقلیم کردستان عراق، «مسرور بارزانی» پسر مسعود بارزانی و «کوسرت رسول علی» از رهبران اتحادیه میهنی کردستان و شماری از اعضای برجسته دو حزب در این نشست حضور دارند.

رسانه های وابسته به مسعود بارزانی این نشست را سرنوشت ساز توصیف کرده اند، کوسرت رسول علی پیش از آغاز نشست گفته بود که این نشست سرنوشت ساز است و تصمیم گیری برای هر اقدامی که لازم باشد در این نشست صورت می گیرد.

عبدالله علیاولی مشاور رئیس جمهور عراق هم به رووداو گفته بود که این نشست با توجه به اینکه ریاست آن را فواد معصوم بر عهده دارد متفاوت خواهد بود و قرار است طی آن تنش موجود میان اربیل و بغداد و ساز و کار آرام کردن اوضاع را بررسی کرد. علیاولی تأکید کرده که به حل بحران موجود میان اربیل و بغداد امیدوار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا