لذت آفرود لوکس با رنج روور | فیلم


رنجروور ایووک خودروی شاسی بلند جمع جور لوکسی است که از سال 2011 وارد سبد محصولات لندروور شد و به محض ورود به بازارهای جهانی توانست سر و صدای زیادی را به راه بیندازد. تیونرهای جهان از جمله هامان نیز این خودرو را تنها نگذاشته و دستی به سر و روی آن کشیدند تا شاهزاده بریتانیایی را به چهره ای خشمگین تر با قلبی قوی تر تبدیل کنند. اما موضوع مهم...

رنجروور ایووک خودروی شاسی بلند جمع جور لوکسی است که از سال ۲۰۱۱ وارد سبد محصولات لندروور شد و به محض ورود به بازارهای جهانی توانست سر و صدای زیادی را به راه بیندازد. تیونرهای جهان از جمله هامان نیز این خودرو را تنها نگذاشته و دستی به سر و روی آن کشیدند تا شاهزاده بریتانیایی را به چهره ای خشمگین تر با قلبی قوی تر تبدیل کنند. اما موضوع مهم اینجاست که شرکتی به نام آرام خودرو ایرانیان توانسته مجوز نمایندگی رسمی شرکت هامان را در ایران بگیرد و قصد دارد کار خود را با ایووک آغاز کند. خودرویی که سال ها جای آن در بازار ایران خالی بود و حال پس از این غیبت طولانی در نسخه هامان به بازار تشنه ایران حمله خواهد کرد.

لذت آفرود لوکس با رنج روور | فیلم

رنجروور | تگ

ایووک بیشتر برای مشتریانی طراحی شده که ضمن خواهان داشتن یک رنجروور، مصرف سوخت پایین و آلایندگی کم خودرو نیز برای آنها اهمیت دارد. ایووک را باید نسخه تولیدی از خودروی مفهومی LRX دانست که لندروور آن را چند سال پیش از تولید ایووک رونمایی کرده بود. طراحی این مدل از المان های طراحی رنجروور برخوردار است ولی نوع سقف و شیبی که در نمای جانبی این مدل به چشم می خورد تا حدودی نمای یک کراس اوور کوپه را نیز تداعی می کند. در بحث ابعاد خارجی این خودرو دارای ۴.۳ متر طول، ۱.۹ متر عرض و ۱.۶ متر ارتفاع است و فاصله ی محوری آن نیز ۲.۶ متر است.

(۹)


9
بازدیدها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی