تریلر جدید فیلم سینمایی «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» | فیلم


تریلر جدید فیلم سینمایی «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» | فیلم

...

اگرچه فیلم Pacific Rim «حاشیه اقیانوس آرام» به نویسندگی و کارگردانی گیلرمو دل تورو (Guillermo Del Toro) که در سال ۲۰۱۳ میلادی به روی پرده رفت، عملکرد خوبی در گیشه‌های خانگی نداشت، اما فروش بالای آن در گیشه‌های سراسر جهان برای ساخت دنباله‌ی آن کافی بود. بالاخره و پس از مدتها انتظار، سرانجام، فیلمبرداری دنباله‌ی این فیلم که با نام Pacific Rim: Uprising «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» شناخته می‌گردد، از چندی پیش به صورت رسمی آغاز گردید.

اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود، لیلی جی، وسلی وانگ، لن ینگینگ، کیان یونگچن، رینکو کیکوچی، چارلی دی، بورن گورمن، ایوانا ساکنو، کاران برار، ماکنیو آراتا، شرلی رودریگز، ژانگ جین، لوی میدن، آدریا آرجونا، راحات آدامز، چن زیتونگ و جو جو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pacific Rim: Uprising حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گیلرمو دل تورو که کارگردانی فیلم Pacific Rim را بر عهده داشت، به همراه توماس تال، ماری پرنت و جان جشنی به عنوان تهیه‌کننده در دنباله این فیلم حضور خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Pacific Rim: Uprising نیز بر عهده امیلی کارمایکل، استیون دنایت، تی.اس. نولین و کیرا اسنایدر بوده است.

کمپانی یونیورسال تاریخ انتشار جدید فیلم Pacific Rim: Uprising را تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است با یک ماه تاخیر در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود.

(۵)


5
بازدیدها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری