«دردسرهای عظیم » و «خط شکن» در آی‌فیلم، انگلیسی شدند


خبرگزاری شبستان:مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم 1» به‌تازگی در شبکه آی‌فیلم دوبله شده و برای اولین بار برای مخاطبان کانال انگلیسی این شبکه در آن سوی مرزها به نمایش گذاشته‌ می‌شود.

سرویس : فرهنگ و ادب - سینما و تلویزیون زمان : ۱۳۹۶/۷/۲۲ - ۱۶:۳۳ شناسه خبر : ۶۶۲۲۵۳

«دردسرهای عظیم » و «خط شکن» در آی‌فیلم، انگلیسی شدند
خبرگزاری شبستان:مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم ۱» به‌تازگی در شبکه آی‌فیلم دوبله شده و برای اولین بار برای مخاطبان کانال انگلیسی این شبکه در آن سوی مرزها به نمایش گذاشته‌ می‌شود.
«دردسرهای عظیم » و «خط شکن» در آی‌فیلم، انگلیسی شدند
به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، «دردسرهای عظیم ۱» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در ۲۶ قسمت از ۲۴ مهر روی آنتن آی‌فیلم انگلیسی قرار خواهدگرفت.

بر اساس این گزارش، سریال «دردسرهای عظیم ۱» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی است که علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی نگارش آن را بر عهده داشتند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: لطیف جوانی که رؤیای بازیگری را در سر می‌پروراند، ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوانی کرده و مسیر زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.

مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیرغفارمنش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی، مریم سعادت، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی و صفا آقاجانی در «دردسرهای عظیم ۱» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم ۱» از دوشنبه ۲۴ مهر هرشب ساعت ۲۳ به وقت GMT روی آنتن قرار می‌گیرد و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۵:۰۰، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ روز بعد خواهدبود.

کانال انگلیسی شبکه آی‌فیلم مجموعه تلویزیونی «خط شکن» به کارگردانی مسعود تکاور را در جدول پخش این شبکه قرار داده است و از شنبه روی آنتن قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، «خط شکن» که در سال ۱۳۸۷ از شبکه پنج سیما پخش شد، از شنبه با دوبله انگلیسی برای مخاطبان انگلیسی شبکه آی‌فیلم به نمایش گذاشته می‌شود.

داستان این سریال، روایت دختر و پسر جوانی به نام‌های نازنین و کورش است که با وجود مخالفت خانواده‌هایشان باهم نامزد شده‌اند و تصمیم به ازدواج دارند. کورش خواننده است و نازنین ترانه سرا اما از آنجا که ترانه‌هایش کمی سیاسی است و نمی‌تواند برای آنها مجوز بگیرد، همراه کورش تصمیم به خروج از کشور می‌گیرند…

حامد کمیلی، یوسف تیموری، رضا رویگری، سیدجواد هاشمی، امید آهنگر، مهدی امینی‌خواه، مریم کاویانی، فریده دریامج، سیما مطلبی، صفر کشکولی، آناهیتا همتی، داوود اسدی، شهرام عبدلی، سپند امیرسلیمانی و بهزاد رحیم‌خانی بازیگران این مجموعه تلویزیونی بوده‌اند.

سعید دولتخانی متن فیلمنامه این سریال را به نگارش درآورده و سعید منتظرالمهدی تهیه کنندگی آن را برعهده داشته‌است. دیگر عواملی که در تولید این سریال همکاری کرده‌اند، عبارت‌اند از: حمید بهمنی تدوینگر، علی ملکی مدیر تصویربرداری، سعید علیخانی مدیر تولید و مهدی منیری مدیر تدارکات.

مجموعه تلویزیونی «خط شکن» در ۲۲ قسمت از کانال انگلیسی آی‌فیلم هر شب روی آنتن قرارمی‌گیردو اولین قسمت آن امشب شنبه ۲2 مهر ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران(۲۰ به وقت GMT) پخش خواهدشد. تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۵:۳۰، ۱۱:۳۰ و ۱۷:۳۰ روز بعد خواهدبود.

پایان پیام/298
«دردسرهای عظیم » و «خط شکن» در آی‌فیلم، انگلیسی شدند
«دردسرهای عظیم » و «خط شکن» در آی‌فیلم، انگلیسی شدند«دردسرهای عظیم » و «خط شکن» در آی‌فیلم، انگلیسی شدند«دردسرهای عظیم » و «خط شکن» در آی‌فیلم، انگلیسی شدند«دردسرهای عظیم » و «خط شکن» در آی‌فیلم، انگلیسی شدند«دردسرهای عظیم » و «خط شکن» در آی‌فیلم، انگلیسی شدند«دردسرهای عظیم » و «خط شکن» در آی‌فیلم، انگلیسی شدند«دردسرهای عظیم » و «خط شکن» در آی‌فیلم، انگلیسی شدند«دردسرهای عظیم » و «خط شکن» در آی‌فیلم، انگلیسی شدند
ضمیمه :
کلید ‫واژه‌ها:
آی فیلم
|
خط شکن
|
انگلیسی
|
سریال
|

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد