گران‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در مشهد در قالب ساخت هتل صورت می‌گیرد


گران‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در مشهد در قالب ساخت هتل صورت می‌گیرد

رییس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی گفت: سنگین‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در مشهد، در بخش ساخت هتل صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، محمد قانعی در پنجمین نشست هم‌اندیشی بررسی ضرورت برندینگ صنعت غذا که با رویکرد دیجیتال مارکتینگ برگزار شد اظهار کرد: امروزه اهمیت غذا برکسی پوشیده نیست، در گذشته تعداد رستوران‌ها کم بود اما اکنون شاهد آن هستیم که واحدهای رستوران روزبه‌روز در حال توسعه هستند.

وی با بیان اینکه تمام گردشگرانی که به مشهد سفر می‌کنند از وجود رستوران‌های برند این شهر آگاه هستند و به آنها مراجعه می‌کنند، عنوان کرد: سالانه حدود 30 میلیون زائر به مشهد سفر می‌کند و این امر سبب رشد صنعت غذا در این شهر شده است.

رییس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی با اشاره به اینکه بحث بهداشت و امنیت غذا امروزه برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است، خاطرنشان کرد: متاسفانه کارشناسان بهداشت ایرادهایی را عنوان می‌کنند که به بهداشت غذا هیچ ارتباطی ندارد.

قانعی ادامه داد: امروزه شرایط جدید و پیشرفت صنعت غذا در حوزه رستوران‌های شهر مشهد باعث شده که افراد تحصیل کرده نیز به حرفه پخت غذا وارد شوند که این امر برای ما امری مهم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین در بخش اقامتی ‌نیز بیش از 50 درصد اماکن اقامتی و هتل‌های کشور در مشهد است، تصریح کرد: علاوه بر آن گران‌ترین و سنگین‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در مشهد در بخش ساخت هتل صورت می‌گیرد.

رییس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی افزود: فرهنگ مهمان‌نوازی ایرانیان زبانزد همه دنیا است، پس داشتن اماکن خوب و در شان زائر وظیفه اصلی ما محسوب می‌شود. مشهد تنها شهری است که بحث استانداردهای هتل‌داری را پذیرفته و اجرا کرده است.

قانعی با بیان اینکه میانگین عمر هتل‌های مشهد 6 سال است، بیان کرد: هتل‌های این شهر جوان و مدرن به شمار می‌آیند، همچنین در دیگر شهرهای کشور این میانگین بیش از 37 سال بوده بنابراین استان ما از شرایط مطلوبی برخوردار است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا