جانشین رائول سانلهی در بارسلونا مشخص شد


جانشین رائول سانلهی در بارسلونا مشخص شد

بارسا به زودی با جوردی جولی قرارداد امضا خواهد...

طرفداری - تغییرات در چارت سازمانی بارسلونا ادامه دارد. پس از استعفای چند تن از مدیران باشگاه در اعتراض به برگزاری بازی با لاس پالماس پشت درهای بسته، رائول سانلهی نیز عزم رفتن کرده است.

به گزارش mundodeportivo، مهم‌ترین اتفاق مدیریتی اخیر بارسلونا بدون شک جدایی قریب الوقوع رائول سانلهی است. مدیری که از نفوذ بسیار زیادی در بازار نقل و انتقالات برخوردار بود و بسیاری از خریدهای بزرگ باشگاه با تلاش‌های او به سرانجام رسید. علی‌الخصوص جذب نیمار که سانلهی برای نهایی کردن آن، دو سال به صورت مداوم به برزیل پرواز می‌کرد. سانلهی شخصا تصمیم به جدایی گرفته و از روز 1 دسامبر از بارسا می‌رود.

مطابق انتظار، باشگاه با رفتن کسی که مایل به ادامه همکاری نباشد، مخالفت نمی‌کند. سانلهی از بارسا می‌رود و قرار است اسکار گرائو جانشین او شود. مدیر اجرایی کنونی باشگاه از این پس وظایف بیشتری را تقبل خواهد کرد و به جز فعالیت و تمرکز روی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی باشگاه، در نقل و انتقالات نیز حضور خواهد داشت. با توجه به حجم بالای وظایف محول شده به گرائو، باشگاه به زودی یک نفر دیگر را برای کمک به او جذب خواهد کرد.

از گوشه و کنار خبر می‌رسد که آن یک نفر کسی نیست جز جوردی جولی. معاون اقتصادی و سازمانی شهرداری بارسلونا. کسی که کارنامه بسیار خوبی در پروژه‌های شهر دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس