چگونه امضا زیبا داشته باشیم؟


چگونه امضا بزنیم؟ چگونه امضای زیبا داشته باشیم؟ چگونه امضا بزنیم که جعل نشود. این ها سوالاتی است که در قالب این مقاله با شما کاربران به تمامی Hن ها پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید تا آموزش یک امضای متفاوت را با یکدیگر مرور کنیم. بسیاری از همان دوران نوجوانی و حتی کودکی در پی کشف امضای مناسب خود...

بسیاری از همان دوران نوجوانی و حتی کودکی در پی کشف امضای مناسب خود هستند تا اینکه با بالا رفتن سن و استفاده از امضا در شرایط و مکان های مختلف کم کم امضای شما شکل خود را پیدا کرده و متعلق به شخص شما و نه فرد دیگری می شود. اما اصلا امضا چیست؟ بر اساس نوشته و گفته ها که ما عینا ذکر می کنیم امضا “یک نمایش دست‌نویس از نام، لقب، یا شکل و اشکالی است که برای هر فرد متفاوت است. و افراد روی اسناد می‌نویسند تا مدرکی باشد دال بر حضور و آگاهی فرد از این سند. لحظه‌ای که فرد قلم را روی کاغذ قرار می‌دهد، کاراکترهای نوشته‌شده هویت پنهان شخص را نمایان می‌سازند. دست‌نوشته به هر شکل و فرم (دستخط، امضا، ترسیم اشکال و خطوط، رسم علائم، …) اثری فردی است که ویژگی‌های فیزیکی، روحی-روانی و هویت را نمایان می‌کند”

این تعریفی است که از امضا در بسیاری از مراجع و وبسایت ها آمده است. پس بنابر این امضا مختص هر فرد است و معمولا امضای یک فرد با فرد دیگر متفاوت است و از سوی دیگر امضای هر فرد نمایانگر شخصیت و روحیات فرد است. پس در هر شرایطی امضای زیبا و متفاوت شما می تواند حرف های زیادی در رابطه با شما برای گفتن داشته باشد. در بیزینس و شرایط کاری اهمیت آن مطمئنا چندین برابر خواهد شد.

اما حال چگونه می توانیم یک امضا خوب داشته باشیم و یا چگونه یک امضا خوب بسازیم؟

1 چگونه امضا زیبا داشته باشیم؟
2

بهتر است تصمیم خود را هرچه زود تر در رابطه با فارسی و یا انگلیسی بودن حرف و یا حروف مورد استفاده در امضا، بگیرید. این امر کاملا سلیقه ای و البته به شخصیت شما بستگی دارد. می تواند حتی مجموعه ای از حروف فارسی و انگلیسی و یا تنها اشکال باشد. این امر کاملا به خود شما بستگی دارد.

انتخاب قسمت نام خود برای امضا

انتخاب حرف مناسب برای امضا

5 چگونه امضا زیبا داشته باشیم؟
6 چگونه امضا زیبا داشته باشیم؟
7 چگونه امضا زیبا داشته باشیم؟
8 چگونه امضا زیبا داشته باشیم؟
9

حل که تقریبا کار به پایان رسیده است و امضای شما شکل گرفته است می بایست امضای خود را بار ها و بار ها تمرین کنید و بر روی کاغذ بزنید. زمانی که یک امضا دقیقا همانی است که می خواهید به حالات دست و همچنین محل برخورد دست و مچ خود با سطح دقت کنید. بار ها این کار را تکرار کنید تا امضا ملکه ذهنتان شود.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس