مردان هوس باز حتی به ربات زن جنسی نیز رحم نکردند!


یک ربات جنسی زن که در یک نمایشگاه برای مشاهده گذاشته شده بود مردان هوس باز و شهوت ران را جذب کرد. این ربات زن که با هزینه ای بالا ساخته شد مورد هجوم مردان واقع شد و با نقص فنی روبرو شد! دستکاری مردان شهوت ران و هوس باز ربات جنسی را خراب کرد! این ربات جنسی زن که در نمایشگاه تکنولوژی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته...

مردان هوس باز حتی به ربات زن جنسی نیز رحم نکردند!

یک ربات جنسی زن که در یک نمایشگاه برای مشاهده گذاشته شده بود مردان هوس باز و شهوت ران را جذب کرد. این ربات زن که با هزینه ای بالا ساخته شد مورد هجوم مردان واقع شد و با نقص فنی روبرو شد!

دستکاری مردان شهوت ران و هوس باز ربات جنسی را خراب کرد!

این ربات جنسی زن که در نمایشگاه تکنولوژی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته بود با استقبال عجیبی از سوی مردان هوس باز مواجه شد بطوری که تمام قسمت های این ربات از کار افتاد.

پس از آنکه صفی از مردان این روبات چهار هزار دلاری را آزمون کردند, انگشت‌هایش شکست و در اوضاع نامناسبی رها شد.سرگی سانتوس, سازنده این ربات از بارسلون اسپانیا, گفت; «مردم روی سرش ریختند و پستان‌ها, پاها و دست‌هایش را فشار دادند. دو انگشتش شکست و لباسش لک شد.»

روبات نیاز به تعمیر دارد. به نظر می رسد که سامانتا برای این حد رابطه فیزیکی طراحی نشده بود.آقای سانتوس گفت; «مردم چقدر می توانند بد باشند. آن ها بدون آنکه این تکنولوژی را درک کنند و بدون آنکه بابت آن پولی پرداخت کنند, با این عروسک مانند وحشی‌ها رفتار کردند.»

همچنین : مرد چینی با عروسک جنسی ازدواج کرد! +عکس

مردان هوس باز حتی به ربات زن جنسی نیز رحم نکردند!

یکی از کاربران توییتر نوشت; انقدر سامانتا را محکم دستمالی کردند که خراب شد
این پیشامد یکبار دیگر به بحث در مورد افزایش محبوبیت عروسکهای جنسی و عواقب این نوع گرایش دامن زده هست.بر زمینه تحقیقات انجام شده درصد چشمگیری از مردم گفته‌اند که «مایل به بهره گیری از روبات های جنسی میباشند.»۴۰ درصد افرادی که در یک نظرسنجی شرکت کردند, گفته‌اند که شاید در پنج سال آینده یک روبات جنسی میخرند.

مردان هوس باز حتی به ربات زن جنسی نیز رحم نکردند!

اکثر پژوهشگران معتقدند افزایش محبوبیت روبات‌های جنسی می‌تواند تبعات بسیار گسترده‌ای از جمله کاهش قاچاق برده‌‎های جنسی داشته باشد.انها هم‌چنین معتقدند که اگر افراد بتوانند تخیلات جنسی خود را با این روبات‌ها به اجرا درآوردند به کاهش انتقال مریضی‌های جنسی حتی کاهش بهره گیری از فاحشه‌ها منجر خواهد شد.اما شمار زیادی از روان‌ درمانگران جنسی و پژوهشگران معتقدند که فرآوری این روبات‌ها نگاه کلیشه‌ای و سنتی به زن را تقویت میکند و این پیام را صادر میکند که رابطه فقط جنبه شهوانی دارد.

همچنین

این دختر انسان است یا عروسک!؟ +عکس

زنان مصنوعی ساخت چین پشت مرزهای ایران! +عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس