امیر لعل اول رتبه نخست مسابقات روسیه را کسب کرد


خبرگزاری شبستان: امیر لعل اول از خراسان رضوی نماینده ایران در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن روسیه با حضور 32 کشور در رشته قرائت رتبه اول این دوره را کسب کرد.

سرویس : قرآن و معارف - فعالیت های قرآنی زمان : ۱۳۹۶/۷/۱۷ - ۰۸:۵۴ شناسه خبر : ۶۶۰۸۶۲

امیر لعل اول رتبه نخست مسابقات روسیه را کسب کرد
خبرگزاری شبستان: امیر لعل اول از خراسان رضوی نماینده ایران در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن روسیه با حضور ۳۲ کشور در رشته قرائت رتبه اول این دوره را کسب کرد.
امیر لعل اول رتبه نخست مسابقات روسیه را کسب کرد
به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، هجدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن روسیه با حضور 32 کشور در رشته قرائت عصر دیروز به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات امیر لعل اول از خراسان رضوی نماینده ایران با اجرای تلاوت بسیار خوب و قوی آیاتی از سوره مبارکه زمر در روز سوم، رتبه اول این دوره را کسب کرد. استاد سید جواد سادات فاطمی به عنوان استاد راهنما قاری کشورمان را در این مسابقات همراهی کرد.

امیر لعل اول یکی از قاریان ممتاز مشهدی است که سابقه چندین دوره حضور در مسابقات کشوری قرآن کریم و کسب عناوین مختلف از جمله مقام اول مسابقات کشور عراق را در کارنامه دارد.

بنابراین گزارش مهدی ساعد حائز رتبه عالی از مسابقات کشوری قرآن کریم به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در سال 95 و هفدهمین دوره مسابقات بین المللی کشور روسیه شرکت و حائز رتبه چهارم شد و همچنین موسی معتمدی، حافظ برجسته کشورمان رتبه نخست رشته حفظ کل قرآن در شانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن روسیه را کسب کرد و افتخاری قرآنی برای ایران آفرید.

شایان ذکر است، در این مسابقات نمایندگان کشورهای بحرین دوم، سوریه سوم، مصر چهارم و لیبی پنجم شدند و به این ترتیب پرونده مسابقات روسیه بسته شد.

پایان پیام/345
امیر لعل اول رتبه نخست مسابقات روسیه را کسب کرد
امیر لعل اول رتبه نخست مسابقات روسیه را کسب کردامیر لعل اول رتبه نخست مسابقات روسیه را کسب کردامیر لعل اول رتبه نخست مسابقات روسیه را کسب کردامیر لعل اول رتبه نخست مسابقات روسیه را کسب کردامیر لعل اول رتبه نخست مسابقات روسیه را کسب کردامیر لعل اول رتبه نخست مسابقات روسیه را کسب کردامیر لعل اول رتبه نخست مسابقات روسیه را کسب کردامیر لعل اول رتبه نخست مسابقات روسیه را کسب کرد
ضمیمه :
کلید ‫واژه‌ها:
مسابقات روسیه
|
امیر لعل اول
|
رتبه اول
|
سازمان اوقاف و امور خیریه
|

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک