ورشتپن: تمام تلاشم را برای پیروز شدن به کار بستم


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن راننده تیم ردبول پس از پایان گرندپری ژاپن و کسب رتبه دوم گفت هر کاری را که برای پیروز شدن در مقابل لوئیس همیلتون لازم بود انجام داده است. ورشتپن با آغاز مسابقه، توانست در پیچ 1 از هم تیمی اش، دنیل ریکاردو سبقت بگیرد و پس از آن نیز از سباستین فتل پیش افتاد تا در همان دور اول جایگاه دوم را از آن خود کند. اما...

فرمول یک ایران – مکس ورشتپن راننده تیم ردبول پس از پایان گرندپری ژاپن و کسب رتبه دوم گفت هر کاری را که برای پیروز شدن در مقابل لوئیس همیلتون لازم بود انجام داده است.

ورشتپن با آغاز مسابقه، توانست در پیچ 1 از هم تیمی اش، دنیل ریکاردو سبقت بگیرد و پس از آن نیز از سباستین فتل پیش افتاد تا در همان دور اول جایگاه دوم را از آن خود کند. اما رفته رفته فاصله اش با همیلتون زیاد شد تا زمانی که راننده ها طبق استراتژی از پیش تعیین شده برای تعویض چرخ به پیت لین رفتند.

در این زمان بود که مکس با کمک والتری بوتاس که هنوز به پیت استاپ نرفته نبود توانست فاصله اش را با همیلتون کم کند. بوتاس در ادامه فضا را برای عبور همیلتون باز گذاشت و همین باعث شد فاصله همیلتون و ورشپتن بیشتر شده و به 3 ثانیه برسد.

مکس اما توانست با کمک سیفتی کار مجازی در دورهای پایانی خودش را به پشت ماشین همیلتون هم برساند اما لوئیس اجازه عبور به مکس را نمیداد، مسابقه با همین شکل به پایان رسید و مکس با 1.2 ثانیه اختلاف نسبت به لوئیس دوم شد و رکوردی دیگر بعد از پیروزی هفته گذشته اش در مالزی به نام او ثبت شد.

ورشتپن: تمام تلاشم را برای پیروز شدن به کار بستمورشتپن: تمام تلاشم را برای پیروز شدن به کار بستم مکس ورشتپن و لوئیس همیلتون

مسابقه خوبی بود، پیست سوزاکا برای من همیشه خوب بوده و این پیست را دوست دارم. فکر می کنم سرعتی که امروز داشتیم امیدوار کننده است.

تا پیش از تعویض چرخ ها و پیت استاپ، با لاستیک های سوپرسافت کمی با لاستیک جلو سمت چپ مشکل داشتم، اما به محض اینکه لاستیک ها را به سافت تغییر دادیم حس کردم ماشین جان تازه ای گرفته.

تقریبا در تمام طول مسیر سایه به سایه لوئیس حرکت می کردم، هر دو ماشین سرعت خوبی داشتند و سبقت گرفتن واقعا سخت بود. در 2 یا 3 دور آخر هر کاری می توانستم انجام دادم تا فاصله کمتر شود. واقعا روز خوبی داشتیم، ماشین هایمان روز به روز در حال پیشرفت و بهتر شدن هستند.

دنیل ریکاردو در نهایت از والتری بوتاس سبقت گرفت تا جایگاه سومی را به دست بیاورد تا ردبول بتواند برای دو هفته پیاپی هر دو راننده اش را سکو ببیند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبایی زن داعشی سریال پایتخت در واقعیت ! / الیزابت کیست ؟! + عکس ها و بیوگرافی