جنوب کرمان در فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال 1395 برتر شد


به گزارش شاتا محمود اسکندری افزود: براساس رتبه‌بندی کشوری انجام شده، این سازمان با برگزاری 82 جلسه اصلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته، رتبه پنجم کشوری را بدست آورده است. وی ادامه داد: در ابتدای سال 94 هیئت...

جنوب کرمان در فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال 1395 برتر شد

به گزارش شاتا محمود اسکندری افزود: براساس رتبه‌بندی کشوری انجام شده، این سازمان با برگزاری 82 جلسه اصلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته، رتبه پنجم کشوری را بدست آورده است. وی ادامه داد: در ابتدای سال 94 هیئت وزیران مصوبه ای ابلاغ کرد که بر اساس آن ، «کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید» در همه استان ها به ریاست استاندار، دبیری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و نمایندگانی از دستگاه های مختلف برای بررسی، تبادل نظر و هماهنگی برای حل و فصل مشکلات و موانع فرآروی واحدهای تولیدی تشکیل شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: در سال گذشته 1526 پرونده در جلسات کارگروه مطرح و 1512 مصوبه اخذ شد.
به گفته وی 576 فقره از مصوبات مربوط به تأمین مالی و تسهیلات پروژه ها، 67 مورد مربوط به تعیین تکلیف بدهی معوق، 869 مورد درخصوص سایر موضوعات مانند تأمین زیرساخت های لازم صنایع از جمله آب، برق و...، حل مشکل سرمایه گذار در سایر ارگان ها مربوط است.
اسکندری نسب بیان داشت: با تلاش این سازمان و همکاری سایر دستگاه های استانی، 1126 مصوبه اجرا شده اند که معادل بیش از 74 درصد مصوبات اخذ شده می باشد.
وی با بیان اینکه تاکیدات زیادی از سوی دولت و شخص وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس جمهور برای برگزاری این کارگروه می‌شود افزود: هدف ما نیز بر این است تا با قوانین و مصوباتی که از سوی ستاد تسهیل ابلاغ می شود، مشکلات صنایع تولیدی را رفع کنیم.
اسکندری نسب افزود: مشکلات و درخواست های واحدهای تولیدی و صنعتگران در کمیته های ذیربط کارگروه مطرح می شود و با حضور اعضای اصلی ستاد تسهیل راهکارهای لازم پس از بررسی به تصویب خواهد رسید تا از رکود و کم تحرکی اقتصادی بیرون بیایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی