با تلفن هوشمند خود هر روز در مسیر یادگیری باشید!


موبنا – به نظر شما جمله ای که در ادامه ذکر خواهد شد تا چه اندازه زندگی تمام مردم دنیا را تحت الشعاع قرار داده است؟ “روز به روز بر تعداد برنامه های مفید موبایلی و دیگر دستگاه های تکنولوژیک افزوده می شود” این موضوع مزیتی بسیار بزرگ است چرا که پاسخ گوی نیاز های مختلف اکثر رده های سنی هستند و از جمله مهم ترین دستاورد های آن ها می...

موبنا – به نظر شما جمله ای که در ادامه ذکر خواهد شد تا چه اندازه زندگی تمام مردم دنیا را تحت الشعاع قرار داده است؟ “روز به روز بر تعداد برنامه های مفید موبایلی و دیگر دستگاه های تکنولوژیک افزوده می شود” این موضوع مزیتی بسیار بزرگ است چرا که پاسخ گوی نیاز های مختلف اکثر رده های سنی هستند و از جمله مهم ترین دستاورد های آن ها می توان به یادگیری و آموزش، تفریح و حتی کمک به از میان بردن روزمرگی اشاره کرد. دامنه تاثیر گذاری دنیای پیچیده تکنولوژی به همین جا محدود نمی شود، بلکه همان طور که می دانید اخیرا اپ های متنوعی نیز در راستای تقویت نیروی ذهنی معرفی شده اند و بسیاری از کاربران فواید بیشمار آن ها را تایید کرده اند. باتوجه به اهمیت موارد فوق در زندگی انسان امروزی، در ادامه چندین اپ را معرفی خواهیم کرد که هر بار موضوعات جدیدی را به شما آموزش داده و هیچ گاه از امتحان آن ها خسته نخواهید شد.

Blinkist

با تلفن هوشمند خود هر روز در مسیر یادگیری باشید!

این برنامه که برای سیستم عامل اندروید و آی او اس در دسترس است، برای افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارند بسیار مناسب خواهد بود. تنها عیبی که به این اپ وارد است، هزینه ماهانه ۴.۱۷ دلار برای استفاده از آن عنوان شده است. در Blinkist بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب خلاصه شده وجود دارد که می توانید به فایل صوتی آن ها گوش دهید. لازم به ذکر است که بهترین کتاب های ممکن در زمینه های مختلف روانشناسی، تاریخ، پزشکی و بسیاری از موضوعات مفید دیگر گرد آوری شده اند. امکان دانلود کتاب های مورد علاقه نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است.

Health IQ

با تلفن هوشمند خود هر روز در مسیر یادگیری باشید!

این برنامه برای کاربران دستگاه های آی او اس گزینه ای ویژه به شمار میرود علاوه بر آن که کاملا رایگان خواهد بود. Health IQ دانش شما از سطح سلامتی شخصی تان را بررسی کرده و در این مسیر آموزش های بیشماری را برایتان آماده کرده است. در واقع به جای تمرکز بر تعداد گام های روزانه و یا غذا هایی که میل می کنید، هدف برنامه آموزش سلامتی بوده و از این طریق تاثیر بیشتری بر مخاطب می گذارد. برای مثال آیا می دانستید که بین تمام انواع هویج های موجود، نوع بنفس آن بیش از هر نوع دیگری حاوی آنتی اکسیدان است؟ علاوه بر تمام این مزایا، می توانید در کوییز های مختلف برنامه نیز شرکت کرده و دانشی که به دست آورده اید را بسنجید.

TradeHero

با تلفن هوشمند خود هر روز در مسیر یادگیری باشید!

این اپ به صورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی و آی او اس قابل دانلود است. TradeHero به شما آموزش می دهد که چگونه در محیط های مجازی سرمایه گذاری کنید. همچنین می توانید با دوستان خود که عضو برنامه هستند نیز رقابت کنید.

Duolingo

با تلفن هوشمند خود هر روز در مسیر یادگیری باشید!

مورد بعدی برنامه ای مخصوص آموزش اصول پایه یک زبان خارجی است که کاربران دستگاه های اندرویدی، آی او اس و ویندوز فون می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. فرقی نمی کند قصد یادگیری زبان به صورت حرفه ای را داشته باشید و یا فقط یک سفر ساده پیش رو باشد، این اپ کمک زیادی به شما خواهد کرد. از جمله زبان های خارجی که توسط این برنامه می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی، هلندی، سوئدی و یا انگلیسی خواهد بود.

Velocity و A Faster Reader

با تلفن هوشمند خود هر روز در مسیر یادگیری باشید!

با تلفن هوشمند خود هر روز در مسیر یادگیری باشید!

مورد اول برای سیستم عامل آی او اس با هزینه ۳ دلار و مورد دوم نیز برای سیستم عامل اندروید به صورت رایگان قابل دانلود خواهد بود. اگر به هر دلیلی نسبت به فنون تند خوانی علاقه مند هستید، (به عنوان مثال این اپ برای دانشجویان، اساتید، دانش آموزان، نویسنده ها و یا هر فرد دیگری که با متون مختلف سر و کار دارد جذاب خواهد بود) می توانید یکی از این دو اپ را امتحان کرده و از نتایج شگفت انگیز آن حیرت زده شوید. از طرفی امکان انتخاب متون به دلخواه کاربر نیز وجود خواهد داشت.

TED

با تلفن هوشمند خود هر روز در مسیر یادگیری باشید!

این اپ برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس در دسترس بوده و کاملا رایگان است. Ted برنامه ای مهیج و در عین حال انگیزه بخش محسوب می شود چرا که ایده ها و پند و اندرز های موفق ترین مدیران سراسر دنیا را در محیطی مجازی گردآوری کرده است. می توانید به راحتی از مجموعه ویدئو های این برنامه با بیش از ۹۰ زیر نویس مختلف بهره مند شوید. علاوه بر این دسته بندی های مختلف موجود در اپ، استفاده راحت تر از موضوعات متنوع را امکان پذیر کرده و نیازی به جست و جوی دشوار در محیط Ted نخواهد بود.

منبع: پول نیوز؛ رکسانادانیالی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی